Stránka 25 z 60

Napsal: ned dub 25, 2010 19:42
od Cooper
Vidím že Facebook funguje dokonale.

Ano, tenhle víkend se konečně povedlo a kombík se konečně, s nějvětší zásluhou Iva, dočkal vytoužené podlahy. Koroze byla dá se říct očekávaná, chycené byly hlavě rohy karoserie, podlaha x práh x podběh. Práce to byla prakticky na víkend. Ivovi šla práce od ruky, já jsem si to s COčkem taky zkusil, avšak mě kousek plechu 15x5 cm trval hodinu :-D. Já sám bych podlahu dělal dobré dva týdny. Tímto chci klasicky Ivovi poděkovat za perfektně odvedenou práci a doufám, že teď už sedí u PC a odpočívá. Dá se říct, že hlavně díky němu kombík ještě jezdí.

Teď budu mít s autem ještě týden práci, než to pořádne natřu Tlumexem, namontuju plastové podběhy a doplním zástěrky.

Ještě dodám pro ilustraci pár fotografií.

Obrázek
Současné obutí.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Takže Ivo, dík za podlahu......

P.S. Dobře zužitkuj ten tankový plech :-D

Napsal: ned dub 25, 2010 19:58
od csfousek
Tak koukam hotovo :lol:

Napsal: ned dub 25, 2010 20:00
od Laďuša
Cooper píše:Vidím že Facebook funguje dokonale.
Co je to ksichtokniha? Jaktože tě tam nevidim? :mrgreen:


Ou jééé, už vidim. Rychlost jako blesk 8)

Napsal: ned dub 25, 2010 20:33
od Ivo
Cooper píše:že teď už sedí u PC a odpočívá.
To si se trefil. Sedím a mžourám do monitoru na rozmazané písmenka :lol: Né, v pohodě. Dokud můžu, rád pomůžu. Dlouho už to trvat nebude, tak se snažím udělat co nejvíc. Bohužel, jsem si toho nabral trochu víc, než dokážu zvládnout. Ještě štěstí, že jdu zítra do práce, tam si snad trochu odpočinu.

Napsal: pon dub 26, 2010 08:23
od dvk
Teda vy jste partizáni ... kolikrát jste za ten víkend byli u doktora vytahovat z oka šponu od flexy ? . ) Jináč hezká práce.

Nedá mi to ... jseš si Coopere jistý s tím tlumexem ? Co jsem slyšel, je to nejrychlejší cesta k opětovnému zreznutí podlah. Dobré reference jsem slyšel na Body 910 nebo 950.

Napsal: pon dub 26, 2010 13:07
od Veverka
Ta díra na 3 fotce z vrchu tam vznikla sama od sebe?

Napsal: pon dub 26, 2010 13:25
od vintera
taky koukám jak ses do díla pustil, jen tak dál, možná jsem si myslel, že mi kombíčka necháš, ale jak sleduju tvé pokroky na autě, tak sem si již konečně koupil v sobotu vlastní 21044. je pastelové žluté, no skoro bílé barvy a nějaká ta malá oprava CO2 ho také čeká.

Napsal: pon dub 26, 2010 13:38
od Cooper
dvk píše:Nedá mi to ... jseš si Coopere jistý s tím tlumexem ? Co jsem slyšel, je to nejrychlejší cesta k opětovnému zreznutí podlah. Dobré reference jsem slyšel na Body 910 nebo 950.
Tak jistý nejistý. Jestli ty podlahy opětovně zreznou za dva, tři roky, tak už mě to bude pravděpodobně jedno.
Veverka píše:Ta díra na 3 fotce z vrchu tam vznikla sama od sebe?
Šroubovákem.....
vintera píše:taky koukám jak ses do díla pustil, jen tak dál, možná jsem si myslel, že mi kombíčka necháš, ale jak sleduju tvé pokroky na autě, tak sem si již konečně koupil v sobotu vlastní 21044. je pastelové žluté, no skoro bílé barvy a nějaká ta malá oprava CO2 ho také čeká.
Prvně jsem ti ho chtěl nechat, ale nedalo mi to, první auto je jak první láska :-)

Napsal: pon dub 26, 2010 15:18
od Ivo
dvk píše:kolikrát jste za ten víkend byli u doktora vytahovat z oka šponu od flexy ?
Bohudík, ani jednou. Většinou ty brýle nasazené na hlavě a dokonce i očích byly. Nevím proč zrovna fotka bez brýlí. Akorát s tím svařováním a ochranou zraku to bylo horší. Nejsem si jistý, že brýle na svařování autogenem, jsou dostačující na CO2. Podle toho, jak to cítím na obličeji, tak asi ne.

Napsal: pon dub 26, 2010 15:50
od peet2101
Jak jste sundávali dveře?? Ivo disponuje rázovím šroubovákem (nebo jak se ten udělátor jmenuje), nebo má nějaký jiný grif??

Napsal: pon dub 26, 2010 15:51
od Cooper
No, tak jsem se teď vrátil od auta, a tím Tlumexem to asi fakt nebudu dělat, když to za 24 hodin neuschne tak to už fakt nevím. Asi se zajdu podívat na nějáké body....

Navíc jsem se díval na podběhy, chtěl jsem je chystat že tam zítra prásknu plastové vložky, ale nakonec jsem se do natírání nedal, je tam tolik šupin starých nátěrů a bláta že nevím jak to sundat. Nebo tam dám podběh a hotovo...?

Napsal: pon dub 26, 2010 18:25
od csfousek
Posílam par fotek výměny podlahy.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: pon dub 26, 2010 18:30
od Maysner
Cooper píše:
dvk píše:Nedá mi to ... jseš si Coopere jistý s tím tlumexem ? Co jsem slyšel, je to nejrychlejší cesta k opětovnému zreznutí podlah. Dobré reference jsem slyšel na Body 910 nebo 950.
Tak jistý nejistý. Jestli ty podlahy opětovně zreznou za dva, tři roky, tak už mě to bude pravděpodobně jedno.

body 930 na podvozky, pripadne lepsi body 932 (oproti 930 v sobe ma navic vosk). tyto nejsou prelakovatelny, protoze zustavaji elasticky, proto jsou vhodny na spodky, nepraskaji

body 910 na prahy, pripadne cela apod, da se prelakovat, po zaschnuti ztvrdne a neni elastickej

:wink:

Napsal: pon dub 26, 2010 19:09
od Cooper
Jo, Body jsem dneska sháněl a nikde nesehnal.....navíc už je tam napatlaný ten tlumex.....

Napsal: pon dub 26, 2010 19:26
od vintera
v roce 80 jsem použil na náš wartburg 311 přípravek konkor, číslo dál nevím, ale bylo to černý smradlavý, v kilových pikslách, dalo se to ředit acetonem, natírat, stříkat. Celý spodek jsem následně přetřel navrch znovu olejovou barvou na šasi (ta už neexistuje, bylo v ní olovo), nikdy to nestvrdlo, ruce smrděli týden, auto půl roku. Auto jsem prodal (já vůl) a v roce 2002 jej majitel rozebíral. Části po otcovu tlumexu byly zcela bez známek existence plechu a části natřené tím sajrajtem, který byl i po těch letech neztvrdlý byly téměř bez existence koroze, a pořád smrděly. Tlumex tedy ne, protože tvrdne a praská. zajímalo by mne, zdali tento konkor ( nikoli sprej) v pikslách někdo někde neviděl prodávat. tlumex jsem při opravách vždycky nahřával autogenem a seškrabával, no práce hnusná.