4. listopadu 2012 v Plzni dojezdí poslední klasická tramvaj ČKD T3, ev. č. 187.
Přílohy
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
nojo to u nás ve vozovně jsou taky asi 2/3 zrychlovačů, ale původní T3 jsme měli jako poslední depo, teď již máme jen verzi T3SUCS - jak se u nás říká eSŮčka...
Inu zrovna dnes jsem si vyjel po jihočeském kraji a na tratii 226 jich je ještě několik. http://youtu.be/Utm_jF0Gud8 Třeba tyhle Ve Dvorech n.Lužnicí . Tak to je krása pohledět.
No, já nevim, proč zrovna Plzeň musí mít tak bohatej dopravní podnik. Naštěstí jsem letos byl eště v Ústí nad Labem, kde jsem se svez trolejbusama 15Tr (v Plzni už i 15TrM jsou vyřazený, v provozu se objevuje poslední kus) a dneska jsem navštívil Most, kde odporový T3 frčí ve velkým, takže jsem si to užil
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Laďuša: Proč asi - do Plzně jsou peníze za všechny ty předražený šaliny (omlouvám se, deformace) a tramvaje, co koupily jiné DP...
Hlavně že jim tam jezdí hodně 13/14T, 15T apod. ...
Jenomže Škodovka a PMDP je něco jinýho. Dopravní podnik naposled koupil ze Škodovky pár Aster, jinak spolu ňák nemluví, takže na šaliny přímo ze Škodovky (ňáký podružný podniky nepočítam) jen tak asi nedojde. U trolejbusů je situace trochu jiná, ale to neni transportation, ale electric.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova