Stránka 24 z 24

Napsal: sob led 08, 2011 23:21
od mayo456
jasne že nie ale máš tych 150 k v základe, lepší podvozok a čo ja viem čo, proste vývojovo je daleko v predu. Lada ma zase nenormálnu vydrž pri ťažkom zaobchádzaní keď chodíš do lesa, cez ťažšie prejazdné cesty, po rovnejšej poľnej ceste môžeš ísť 80 a tomu autu nič nebude, pôjde aj bez oleja a nič, proste má nenormálnu výdrž, prežije aj vlastnú smrť, náhradné diely sú za pár korún ale nemá taký výkon. Dá sa z lady spraviť dobre auto na preteky ale treba preinvestovať veľké prachy a to nie je každý ochotný do lady dať. Niekto si radšej kúpi E30 325i kde má poriadny výkon, má v základe samosvor, vyhádže interiér, dá tam rám, športový podvozok, ladený výfuk, prípadne aj motor zo silnejšieho a väčšieho bmw a má na preteky omnoho silnejšie auto ako je Lada. a taktiež náhradné diely vydržia omnoho viac ako na Lade kedže sa robia kvalitnejšie. Ja mám Lady veľmi rád, je to pre mňa srdcová záležitosť, kamaráti mi hovoria že som na lady až fetišista ale na preteky by som bral tiež radšej bmw aj keď do zbierky by som chcel originál mtx ladu jak mal dodo studenič :P

Napsal: sob led 08, 2011 23:25
od Marosqo
170 koni... a ziga ze vydrzi ?Kokot vydrzi, akurat vtedy ked je od zakladu postavane, zosilnene ramena a pod, sutazna skrina, keramika, atd atd atd sme na cene vyse 5tis. euro a stale to nema aspon 170ps
Ziga ako srdcovka a veteran ,abo mat vela penazi ,tak krasny Historik na rally

Napsal: sob led 08, 2011 23:46
od Sid
Myslím si, že je to trocha prehnané a hovorí sa tu o BMW ako o niečom božskom. Jasné, motor je výkonnejší, ale je to stále auto navrhnuté na cesty ako aj Lada. Pokiaľ z toho má byť niečo ozaj poriadne, tak sa to musí tiež postaviť od základu a tiež sa do toho musí investovať.

Napsal: ned led 09, 2011 11:20
od Puhi
podľa mňa má pravdu ako mayo, tak marosqo :) lada vydrží toho viac ako by si človek myslel, ale pomalé šupačky po lese, poli, vozenie dreva, cigánov.... ale pokiaľ to má ísť do extrému ako je rally, tam už trochu končí. A je to logické, tušim yellow tu raz písal o slabých podbehoch lady a tak ďalej :D to auto má od takéhoto namáhania proste ďalej ako bmw, tam to až takéto drastické úpravy nepotrebuje

Napsal: ned led 09, 2011 13:36
od Peter- Slovensk
Bawor je bawor, lada je lada, ale čo taký rallye historik Moskvič,( počet funkčných kusov na svete sa dá spočítat na prstoch oboch rúk, s poriadnym motorom neni asi žiadny, a kolko vydrží, kto pamatá peklo team tak vie, že polámat tolko stromov okolo cesty a dodnes držat pokope hociaké auto nevydrží ale je pravda, že má slaby diferák a horia piesty a ešte by sa zopár knštrukčných detailov našlo ale prevodovka udajne funguje aj pri 160 PS v pohode, pri vyšších čo mal jed nemec už umierala) je to skutočne atraktívny kusok pre diváka, to viem z vlastnej skúsenosti

Napsal: pon led 10, 2011 12:59
od mayo456
no zase Moskvič bol alebo aj je polotank a poloauto. čo je možno ešte vhodné povedať tak voľakedy bolo u nás možné vidieť kaskadérske predstavenia (je ich vidie aj v klipe pesničky nebezpečný náklad do Elánu) a tam využívali na predvádzanie rôznych vecí práve autá sovietskej výroby Lady a Moskviče jednak preto že vydržali viac. taktiež si pamätám reláciu na Discavery chanel burácajúce motory. Tam mali za určitú sumu prerobiť staré auto na vopred zadaný účel. na konci boli vždy preteky resp. súťaž. v jednej časti mali upraviť osobné auto aby zvládalo bočné náklony 39°. Boli tam Peugeot 205 GT, BMW E30 325i, Lada 2104. Súťaž vyhrala Lada a nie preto že by bola najrýchlejšia (zo začiatku bola posledná) ako preto že vydržala najväčšiu záťaž avšak nie pri veľkých rýchlostiach a pod. prvý odišiel P205 GT, druhé odišlo BMW a z Lady sa dymilo ale furt išla a jediná došla do cieľa.

Napsal: pon led 10, 2011 22:55
od Marosqo
Moskvic mozno bude ak sa podari...pasuje don bez problemov motor B10b18 z bmw...vlastne moskvic motor bol licencia...teoreticky aj 2,5liter co uz moze byt dobra sranda :D ...o jednom viem, je v stadiu riesenia, len problem je ,ze uz mam len jednu garaz...mat nejaku vacsiu stodolu aj lada by ostala, ved ked stoji jest nepyta...len psotavit aspon dvojgaraz este

Napsal: pon led 10, 2011 23:32
od Marťas
Marosqo, Moskvič je válečná reparace v podobě vybrakování Opelu.

Napsal: úte led 11, 2011 12:11
od mayo456
ja dúfam že žiga bude ďalšia dajaký pekný veterán :P

Napsal: stř led 12, 2011 22:04
od Peter- Slovensk
Starý moskvič 400 bol opel, opel motor je ešte aj 1360 moskvič, moskvič 1500(412,2140) je vpodstate nie lecencia ale okopírovaná m10+ spojka, tá je udajne rovnaká ako v 2002 a brzdy, b 18-ka by si tam mala sadnút jeden taký moskvič jazdí aj po Prahe a vzhladom na dlžku predku by sa tam vopchal aj 6-valec a vo fínsku je s moskviča spravený dragster ale motor to má z moskviča rekord má pod 9 sekúnd

http://www.youtube.com/watch?v=hm4ncLWb1eg