Stránka 24 z 50
Napsal: úte lis 04, 2008 10:15
od Patrac
zelvotron píše:Pátrač: Myslel jsem bez vnějších zásahů, mimochodem, kdyby se mělo Ladě stát to co Škodovce, bylo by to dost smutný.
To sice ano ale bohužel to asi my neovlivníme. Je sice pěkný že Lada je myslím jediná automobilka na východě která jede bez nějakýho fúzování ale na druhou stranu tomu pak odpovídá ten pokrok a tak.. i když teda i teď je potřeba smeknout před tím že na to jaká je v Rusku ekonomická situace a spol tak si myslím že i Kalina a Priora je pekelný postup cesty dopředu.
Když to trošku přirovnám Ladu klasiku ke stodvacítce u škodovky
tak pak defakto už další model je kalina a priora
což u škodovky " prezentuje" favorit, felicie fabie, octavie.... takže si myslím že třeba další následující typ bude o hodně lepší. Vlastní trh ladu totiž v budoucnu nebude schopen uživit a pokud Lada nebude konkurenceschopná tak má smůlu. je to tvrdý ale je to tak. TZN že buď se bude muset u nich zlepšit o hodně kvalita výroby a spolehlivost a výdrž ( jak dílů tak celých aut) aby byli konkurence schopní ( cena sama nestačí) a nebo prostě půjde pod vodu a jediná možnost aby zůstala zachována je spojit se s někým. Otázka je jestli by to Ladě prospělo či ne. jestli yb zůstala zachována značka jak u škody i když jde v dané situaci v podstatě o wolkyše. a nebo jestli by modrý ovál pohltil jiný modrý ovál což by byla škoda..
Napsal: úte lis 04, 2008 13:59
od Luděk Musil
Nebudu se vyjadřovat k ostatní polemice ... ale:
ten přístrojový štít je nádherný
tedy mě se moooc líbí. Ostatní věci (tvary, kapotáž, světla atd.) začínají pomaličku zapadat do uniformity ostatních výrobců. I přesto se mi však priora v kombíku celkově líbí. L.
Napsal: úte lis 04, 2008 21:13
od Martis
patrac píše:.... Vlastní trh ladu totiž v budoucnu nebude schopen uživit a pokud Lada nebude konkurenceschopná tak má smůlu. je to tvrdý ale je to tak. TZN že buď se bude muset u nich zlepšit o hodně kvalita výroby a spolehlivost a výdrž ( jak dílů tak celých aut) aby byli konkurence schopní ( cena sama nestačí) a nebo prostě půjde pod vodu a jediná možnost aby zůstala zachována je spojit se s někým. Otázka je jestli by to Ladě prospělo či ne.
Ladu uživí ruský trh vždycky. A na většině ruského trhu bude hrát cena vždy prvořadou roli, protože Rusko vždy bylo a ještě dlouho bude zemí obrovských sociálních rozdílů, kde jsou na jednu stranu neskuteční boháči (povětšinou bývalí partajníci - dnes privatizátoři velkých firem) a na druhou stranu neskuteční chudáci (povětšinou ten zbytek bývalého osazenstva SSSR - tedy někdejšího "pracujícího lidu"). A jelikož ten "zbytek" tvoří mamutí podíl prodeje Lady, musí se Lada koukat především po své finální ceně. Na rozbité kavkazské silnici je každýmu Rusovi jedno, zda-li se mu za jízdy chvějou zrcátka či chrastí "kaslík" u spolujezdce (to jsou totiž problémy, kterými se zabývá jedině západní paranoidní automobilový hypochondr, hledající chybu i tam, kde vlastně žádnou chybou není:-))) ).... Tam je rozhodující výdrž podvozku, motoru a PŘEDEVŠÍM LACINÁ OPRAVA ČEHOKOLI, KDEKOLI I KDYKOLI, CO SE MŮŽE CESTOU PODĚLAT! A tyto principy naplňuje Lada - myslím - zatím jako jedna z mála stále beze zbytku a proto jí nějaký západní trh vůbec netrápí. I proto klidně ABS a Kalinu uvádí na západě téměř po 6-ti letech jejího prodeje v Rusku atd. atd. Soudím - a myslím, že nejsem daleko skutečného "jádra pudla" - že i na západním trhu si Ladu koupí jen člověk, který jde především po nízkých nákladech a odolnosti při hrubém zacházení. Následně pak samozřejmě laciných opravách "za hubičku". A tak v tomto ohledu musí Lada hlídat akorát cenu a odolnost čínských vozů, která je ovšem stále silně diskutabilní.
Napsal: úte lis 04, 2008 21:19
od Maysner
Martis píše:...PŘEDEVŠÍM LACINÁ OPRAVA ČEHOKOLI, CO SE MŮŽE CESTOU PODĚLAT! ...
nejen lacina ale i na "kazdym" miste proveditelna pomoci par kousku naradi. proto se stale vyrabi klasika
Napsal: úte lis 04, 2008 21:30
od Martis
....Upraveno výše v duchu Tvé naprosto správné připomínky! Děkuji za upozornění!
Napsal: pát lis 14, 2008 12:59
od Laďuša
Hehe, takže Priora je dneska hvězda na seznamu...hned dva články na titulní stránce
http://news.auto.cz/cesky-trh/lada-900- ... 29-kc.html
Tute článek ujde, akorá hláška "Lada slibuje pozinkovanou karoserii a dává šestiletou záruku "na prorezivění" (doslova)." mě moc nesedí. Píšou to tak, jako by to nemělo takhle každý auto...
http://www.novinky.cz/clanek/154381-dal ... riora.html
A tuten článek mě teda ale pobouřil!
Eště, že ani do jednoho nemůžu přispívat...
Napsal: pát lis 14, 2008 14:48
od zelvotron
nj, sou to kecy, ale aspoň se to doví víc lidí
mě se líbí, že lada splnila euro4 a tak hurá už se tu může prodávat, jako kdyby dosavadní modely tohle neplnily už dobrý 3 roky
Napsal: pát lis 14, 2008 16:20
od Majo
s tou E4 to dostalo aj mna. Uz je to tu par tyzdnov a az teraz to dostalo technicke preukazy. Tomu hovorim sila
Napsal: úte lis 18, 2008 07:52
od Patrac
tak majo jak to vypad8 ??, šup šup první dojmy
Napsal: úte lis 18, 2008 08:08
od Cory
este ju nema
Napsal: úte lis 18, 2008 09:46
od FOMA
Kua to snad ví už každý,...tohle je prostě ,,Lavinové forum,,což znamená,že zde komunikace nevázne
Napsal: úte lis 18, 2008 20:46
od Majo
uz je doma
Zajtra budu fotky aj dojmy
Napsal: úte lis 18, 2008 20:56
od Flipper Tom
tak já se řítím do prahy pobrat novou Ladu, udělat test a vono na koněvovce nemaj ani jedinou
vozáb na dovolený a vidim že ani nebudu první kdo se sveze
Napsal: úte lis 18, 2008 22:57
od plavec
Flipper Tom píše:tak já se řítím do prahy pobrat novou Ladu, udělat test a vono na koněvovce nemaj ani jedinou
vozáb na dovolený a vidim že ani nebudu první kdo se sveze
Tome, měl jsi zajet do Sadský.Mě na Koněvce taky říkal že radši dopředu zavolat, že budu chtít očumovat, protože by si jí mohl někdo koupit a nebyla by.
Jinak průkopníkovi gratuluji ke koupi nové priory a přeji mnoho šťastných km bez nehod a poruch.Už se těším na fotky.
Napsal: pát lis 21, 2008 15:18
od Michal Pokorný