Stránka 24 z 57
Napsal: stř pro 27, 2006 13:21
od radek mb
tak jsem si ten plátek nazvaný Autotip koupil,jen kvůli tomuto testu...Vyhozených 29 korun
Ten,kdo si myslí ,že Logan je hezčí než Kalina tak nemá všech pět pohromadě.
Nechápu to srovnání s Favoritem.Jako majiitel 110 musim říci,že 110 je pohodlnější než Felicie,tak to srovnání s Fávem je mimo mísu,když Kalina má být lepší než desítková řada.
Nebo zkrátka na to můj mozek nestačí
Napsal: stř pro 27, 2006 15:16
od danielTIR
O.K: v ladě 110 se dá pohodlně cestovat, oproti felicií úplně v pohodě.Byl jsem s ní dvakrát v Chorvatsku s manželkou a dvěma dětmi a výborná. Felicie by tutéž cestu bezpochyby zvládla také, ale né v tom pohodlí.Ale pokud se projedeš v podobném autě zahraniční provience (opel,ford,fiat atd.) je pohodlí oproti 110 zase jinde.Kalina, je kalina.Pro mě docela malá i s rodinou, nicméně nemusí to být špatná volba pro lidi starší, nebo naopak mladší pokud jsou sami. Pokud mám známkovat tyto tři auta jako ve škole, tak bych to viděl asi takto. (vzhled, nikoli technika a zpracování !!!!!) KALINKA 1 , FÁBIA 2 , LOGAN 4
Napsal: stř pro 27, 2006 15:20
od Flipper Tom
buďme realisti a řekněme aspoň kalina 1- a fabia "combi" taky 1-
jo a vedle jsou fotky z mýho testíku
Napsal: stř pro 27, 2006 15:22
od danielTIR
Napsal: stř pro 27, 2006 17:27
od zelvotron
Ten AutoTIP sem si při předvánočních nákupech pořídil taky, docela mě zklamalo že test Kaliny je asi jen přeloženej z němčiny s minimálníma úpravama(prodej Lady v ČR na začátku článku). Pobavil mě nápis pod logem AutoTIP:člen skupiny AutoBill nebo tak něco, no jestli to znamená že ty články jen překládaj tak tedy pěkně děkuju
. na závěr byl jen malej obdélníček s názorem nějakýho redaktora(kdo ví jestli má vůbec řidičák
, natož jestli to auto někdy viděl, hlavní devizou pro práci v autotipu asi bude rychlost překladu z němčiny
) Srovnávání s favoritem je obehraná písnička už u desítkový řady, u 2111 bych jim musel uznat že kvalita dílenskýho zpracování některejch detailů je na stejný úrovni, u kaliny myslim že to bude nesrovnatelně lepší. Jinak favorit vítězí nad 2111 co se týče přesnosti (ne ergonomie!) řazení(hlavně dvojka a zpátečka) a kvílení převodovky(mimochodem jedna z výhrad v autotipu) při řazení např. 3->2 favorit taky nezná, ale jinak je 2111(natož kalina) úplně jinde než favorit, kor ty první.
Napsal: čtv pro 28, 2006 18:11
od FOMA
No taky bych to viděl tak,že je to pouze překlad z německýho Autobildu.
Jejich postoji se nedivi nesnášejí auta z východu protože jsou levná a v kvalitě se stále zlepšují a tudíž tak vytvářejí tamním automobilkám tolik nežádoucí konkurenci(nemyslím jen Ladu)a oni to němci cítí,že by to za pár let mohl být celkem problém a když si uvědomíme tu jejich použiji slovo ješitnost ve stylu ,,Deutsche uber alles'',tak se není prostě vůbec čemu divit.
A dokážete si představit jak moc by ta jejich ,,nadřazenost'' utrpěla kdyby se tam staly jedněmi z nejprodávanějších vozů ve své třídě třeba značky Lada a Dacia...
Jen si vzpomente jak do Loganu před cca.2 roky šily německá média ze všech stran!
Jinak pro mě má Kalina mnohem příjemnějši tvary než Logan.
Napsal: čtv pro 28, 2006 18:38
od Laďuša
Loganův vzhled nelze brát vážně! Hnusná slátanina, aby to bylo levný...Lada takový problémy nemá...
Napsal: čtv pro 28, 2006 18:45
od FOMA
No Kala to buda mít v ČR dost těžký,kromě redaktorů SM jí tu žádná média nepřejí a mam pocit,jako by jiní redaktoři Ladu ignorovali a nebo jí dělali přímo antireklamu,no to je ta povaha česká..
Např.v posledním Autohitu v sekci auta do 250 tis.kč o Kalině ani zmínka,jen zastaralá 110 a hl.budova CS Autolada na Koňevce
Napsal: stř led 03, 2007 01:47
od Flipper Tom
čistě věcně, pár lidí tu prohlašovalo že je kalina drahá a že konkurence má opěrky a abs a bla bla bla ... no já dneska docela dlouho hledal nějakej srovnatelnej konkurenční model (sedan, +- stejná velikost, +- stejná výbava, +- stejnej výkon) a nic moc jsem teda nenašel
takže hledám ten konkurenční (lepší) stroj v ceně do 230000 ?
Napsal: stř led 03, 2007 08:03
od Jura Baran
Pozor, vzhledem k provozním a servisním nákladům včetně pojištění nelze konkurenci hledat u aut obdobné vybavenosti v ceně do 230.000,- Kč, ale řekněme v ceně do cca 250.000-260.000,- Kč. A tam se vzhledem k takřka permanentním akcím vejdou některý Logany, Thálie, Avea a třeba i desítková řada. Ta totiž až do příchodu Priory nemůže držet cenu, kterou má teď a pokud CS AutoLada nehodlá rezignovat na její prodeje, bude jí muset taky nabízet v nějaké permanentní akci.
Napsal: stř led 03, 2007 10:52
od zelvotron
Jura Baran píše:pokud CS AutoLada nehodlá rezignovat na její prodeje
to už udělali dávno ne???
Napsal: stř led 03, 2007 11:46
od Flipper Tom
jura+skalouš vy už ste jak ty natvrdlý na autorevue. takže žádný hečbeky, žádný slevový akce, žádný lízingy. (a připočítávat provozní náklady je už tuplem hovadina)
sedan 60kw přez 4 metry, katalogová cena do 223000 korun, takže ?
Napsal: stř led 03, 2007 13:21
od Skalouš
Flipper: Z hlediska prodejce jsou provozní náklady nezajímavé, když se je nedozví kupující.
Já uvidím za tři roky, jestli si znova koupím novou Ladu (kombi) nebo ojetej Transit Euroline.
Uvidím jen jaké budou náklady na provoz a podle toho se rozhodnu.
Cena je cca stejná Lada byla za 300000kč, Transit za 265000kč.
Lada je rychlá, Transit pomalej.
Lada je malá, Transit je velikostí akorát.
Spotřeba je světe div se skoro stejná. (Lada 8,5L BA95, Transit 8,9L NM)
Výhody Lady (nebo obecně nového auta): záruka min. 2 roky a rozumné pojistné plnění v případě průseru.
Nevýhoda Lady: málo servisů se zkušenostma a rychlou dostupností dílů.
(tedy každý výlet na Mělník mě stojí půlden v práci a byl jsem tam cca 5-8x za rok.)
Takže za tři roky......
Napsal: stř led 03, 2007 17:26
od Flipper Tom
...no a kdyby jsme srovnali novou kalinu s mírně ojetou tramvají ?
ne skalouši ojetej tranzit fakt není novej sedan i když zavřu obě oči
a ty provozní náklady sem fak netahejte když se ptám na prodejní cenu
(zejména když to u kaliny zatím není možný ani odhadovat)
mimochodem 3 roky starou oktávku jsem přebíral v létě po té co byla měsíc v servisu s motorem (oprava přez 80TKč), pak byla před zimou na běžný prohlídce a výměně gum (to bylo za 12tisíc ) no a teď půjde do servisu zase s přední nápravou (najel jsem s ní 15 tisíc a celkově má 150TKm)
mimochodem2: když jsem měl samaru jako služebák, tak nejůspěšnější rok dosáhly servisně provozní náklady necelých 100kč a to za vodu do ostřikovače (při ročním proběhu 20000km
(což už jsem vlastně v tom dotazu výše zohlednil a zaokrouhlil jsem cenu na 223TKč)
Napsal: stř led 03, 2007 17:42
od Skalouš
Flipper: Souhlasím s tím, že ojetej Transit není novej sedan.
Ale otočné sedačky, stolek, lůžková úprava pro 4 lidi, nezávislé topení, popřípadě po jednoduchém vyjmutí sedaček prostor jako stěhovák atd. - to v žádném sedanu fakt nenajdu.
A proč bych se měl omezovat velikostí NOVÉHO sedanu, když za stejný peníze pořídím OJETÝ (55tkm((nejspíš poctivě))) luxusní mikrobus. (včetně pytlů, ABS apod.)
Ale nechci říkat hop dokud nepřeskočím, takže hodnotit své rozhodnutí hodlám až po cca 4 letech provozu.
Lada pro mě měla být levná alternativa ke kolegově ojeté oktávii. Bohužel nebyla. Jeho celkové náklady za 5 let byli o skoro 100000kč menší.......