Stránka 24 z 53

Re: První Granty v ČR

Napsal: stř říj 02, 2013 08:32
od Michal Pokorný
Jeee,až jsem se lekl :mrgreen:
Otevřu noviny a tam reklama na Grantu (Sadská).

Re: První Granty v ČR

Napsal: stř říj 02, 2013 09:10
od Laďuša
No, jestli by nebylo lepší při tutej ceně dělat mrtvýho brouka :mrgreen:

Re: První Granty v ČR

Napsal: stř říj 02, 2013 09:11
od tomass
Jarda píše:
tomass píše:
Hurikán píše:Neskodilo by byt konkretni a uvest priklady onech nd. Jinak jsou to jen prazdna slova. :idea:
Hurikáne, jukni na mé přispěvky. Část věcí je v nich uvedena. Jinak otevři katalog, najdi drobnosti, malé celky. Zavolej do centrálního skladu do Mělníka. Zkus se zeptat například na palec rozdělovače...
Už jsem se lekl, že je to s ND zlé obecně, ještě žes uvedl tento příklad. Nic ve zlém, nic proti starým Ladám, ale jsou to již veteráni. Je to jako zjišťovat dnes dostupnost ND na Trabanta.
Já se naopak již spostu let divím, že dovozce drží všechny ND na nové Lady, že se mu to vyplatí. Za 14 let jsem neuspěl pouze 1x - modul regulace topení na Ladu 2110 r.v.1999 neměli ani na Mělníku. Nakonec jsem sehnal díky tomuto webu použitý. Jinak jsem vždy vše bez problému koupil (včetně oprav po bouračkách).

Jardo,

obecně jsou díly na Ladu poměrně dostupné, než narazíš na nesehnatelný díl, který zastoupení neřeší a není ochotno ani individuelně objednat. Stejně se tváří i ostatní prodejci Lady i nezávislí individuelní dovozci. Mnohdy by člověk rád zaplatil i víc za některý díl, který je nedostupný jen aby ho měl.
Máš pravdu, že hranatý Lady už jsou trochu historie a že po nich je už několik dalších řad vozidel. To nic nemění na faktu, že se typová řada přestala vyrábět až v květnu 2012 (tuším jsem někde četl, že hranatý až do roku 2010 vedly v rusku stále v žebříčkách prodejnosti) a že rusko není tak daleko, aby nebylo možné dovážet, nebo individuelně dovézt (na zálohu, nebo platbu předem) díl, který potřebuješ. Mnozí mohou dát za pravdu, že na auto kterékoliv značky na světě si vymyslíš se prodejci přetrhnou a do týdne dvou Ti seženou cokoliv. Možná to přirovnání k Trabantu, který se nedělá dobře 22 let není úplně ono. Děsím se doby, že budeme jezdit pro díly sami do ruska podobně jako jsme si jezdili a mnozí stále jezdí pro čokolády a další potraviny do německa. Prý se tomu říká kapitalismus a tak by vše mělo být jen otázkou ceny a času dovozu konkrétního dílu, když se díl na světě stále vyrábí. Je to jen neochota, nebo protiruská obchodní politika západu ke kterému si snad už myslíme, že trošku patříme? :)

Re: První Granty v ČR

Napsal: stř říj 02, 2013 09:56
od tomass
K nemožnosti využít eurozáruku vozidel Lada zakoupených mimo síť se raději znovu vyjadřovat nebudu. Už jsem o tom psal, že v polsku vyšla Lada 112 v roce 2004 zhruba o 100 000 Kč levněji (dle kurzu ČNB), než v ČR. Zdůvodnění ? Jiný trh, nelze homologovat v ČR. Tak polsko je jiný trh, hmmm.......

Re: První Granty v ČR

Napsal: stř říj 02, 2013 13:14
od vodis
No jo, třebas v Reichu se dá Niva mimo síť koupit už za necelých 8000 ojro včetně DPH...

http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/lad ... 55875.html

Re: První Granty v ČR

Napsal: stř říj 02, 2013 13:24
od Mičun
Nejvíc mě pobavil ten graf o efektivitě... Jestli nemuseli kvůli Nivě přidat ještě nějaký to písmenko...

Re: První Granty v ČR

Napsal: stř říj 02, 2013 13:53
od zelvotron
ger007 píše:Ta granta v sadske uz ma napsane rezervovano !
To má celou dobu...

Re: První Granty v ČR

Napsal: stř říj 02, 2013 14:28
od tomass
Ljoňa píše:Nejvíc mě pobavil ten graf o efektivitě... Jestli nemuseli kvůli Nivě přidat ještě nějaký to písmenko...

Mě taky. Ale jsou výrobky, kde to beru s rezervou. Třeba teď pneu Barum Polaris 3 jsou taky až na konci řebříčku efektivity. Jinak v testu je poměrně nepatrný rozdíl v přilnavosti na všech površích oproti gumám dražších značek klidně o 30%-50% dražších. Na jiném autě jsem zkoušel zimní Debica a hrůza a děs. Letní Sava, který jsou měkčí než barumky taky nic extra. Matador letní má nehomogenní gumu. Na zadní tuhý nápravě se začala sjíždět po 80% životnosti v místě jako bych soustřužil dlátem obvod. Jiný zimní matador se vyboulil na obvodu v 20% sjetí od nového stavu. Jsem spokojený a o jiných bych neuvažoval.

Efektivita dole je u NIVY nezajímavý parametr - závist. :D Co je v terénu efektivnější, než Niva ? Já jí sice nemám, ale neslyšel jsem o průchodnějším voze od Jeepů z dob války.

Re: První Granty v ČR

Napsal: stř říj 02, 2013 15:23
od Jarda
tomass píše:Jardo,

obecně jsou díly na Ladu poměrně dostupné, než narazíš na nesehnatelný díl, který zastoupení neřeší a není ochotno ani individuelně objednat...
Tak jedna věc je, pokud nemají skladem ND na modely, které se u nás již asi 20 let neprodávají, druhá věc je, pokud tyto v Rusku stále vyráběné ND není prodejce ochoten dovézt na základě konkrétní objednávky. To je samozřejmě špatně.

Re: První Granty v ČR

Napsal: stř říj 02, 2013 15:34
od tomass
Jardo, Ty máš tak krásnou červenou 2110 jako na fotce ? Já viděl na silnici i v provozu jen stříbrnou a dvě další těžko zapamatovatelný barvy. Jedna snad do modra, druhá do zelena, ale červenou jsem neviděl.

Re: První Granty v ČR

Napsal: stř říj 02, 2013 16:55
od Luděk Musil
My s Marcelem jsme v pátek ve Dvoře Královým viděli na benzince krásnou tmavě modrou. L.
PS: sorry za OT :oops:

Re: První Granty v ČR

Napsal: stř říj 02, 2013 17:26
od Jarda
tomass píše:Jardo, Ty máš tak krásnou červenou 2110 jako na fotce ? Já viděl na silnici i v provozu jen stříbrnou a dvě další těžko zapamatovatelný barvy. Jedna snad do modra, druhá do zelena, ale červenou jsem neviděl.
Dík. Ano, je to vyfocené přímo moje auto. Ve skutečnosti je trošku tmavší, perleťová metalíza. Otec byl hodně proti, když se dozvěděl, že chci koupit Ladu, strašně mi to rozmlouval. Když ji pak uviděl, ta barva ho dostala. Byla to první věc, co se mu na tom autě zalíbila. Druhou byl později motor.

Re: První Granty v ČR

Napsal: stř říj 02, 2013 18:52
od zelvotron
Já jsem tůhle před barákem viděl jednu šedou ohnilou :-(

Re: První Granty v ČR

Napsal: čtv říj 03, 2013 08:39
od tomass
zelvotron píše:Já jsem tůhle před barákem viděl jednu šedou ohnilou :-(
Já myslel, že jsou počínaje tímto modelem pozinkovaný karoserie ? Proč to neopravíš ? Snad Ti to nehnije tak moc, že by nemělo význam se s tím zabývat.......

Re: První Granty v ČR

Napsal: čtv říj 10, 2013 07:40
od Fišer Jiří
Po stopách nových Grant v Čechách bych to nazval :) :v pondělí na D1 kolem 10tého km směr na Brno jsem viděl bílou Grantu,ale nejela po svých,někdo si jí táhl na plaťáku,nejspíš na nějakej Ladasalon. :)