Stránka 24 z 294

Napsal: úte říj 19, 2010 13:52
od Cory
ahá :) no ale inak je to nezničitelny stroj, nevymenil by som za ziadnu inu, len ju treba premazavat dekalamitkou pred kazdym kosenim :wink:

Napsal: pát říj 22, 2010 18:08
od ger007
položme si kontrolnou otázku :

co spravit z motorom ktory dlho spinkal bez hlavy a s malinko oleja v suchej garazi, este som s nim ani pretacal, bal som sa ze budu troska prirezle kruzky aky je postup ??

Pocul som ze je dobre namazat trocha brzdovky na piesty

Napsal: pát říj 22, 2010 20:31
od Luděk Musil
ger007 píše:položme si kontrolnou otázku :

co spravit z motorom ktory dlho spinkal bez hlavy a s malinko oleja v suchej garazi, este som s nim ani pretacal, bal som sa ze budu troska prirezle kruzky aky je postup ??

Pocul som ze je dobre namazat trocha brzdovky na piesty
Brzdowku nie!

Nalij na ně shora (zaplav písty) motorovým olejem a nech ho ještě klidně den či dva odpočívat. Potom jej zkus zlehka odtrhnout a protočit. L.

Napsal: sob říj 23, 2010 22:16
od MartasBrno
Otázka pro zkušené, léty a zimami opráskané jedince.

No, až tak drsný to nebude...

takže....

nemáte ponětí, jak dosáhne průměrný vesnický dědek spotřeby u žigula cca 13l/100km na jízdách z větší části meziměsto?

Prosím, nedělejte si pr(d)el, já si ji z vás taky nedělám, ikdyž to vůbec nevypadá. Zajímají mne věcné informace a osobní názory.

Napsal: sob říj 23, 2010 22:19
od Tommel
neumi jezdit na spotřebu, co chceš vic vědět ? :mrgreen:

Napsal: sob říj 23, 2010 22:23
od ger007
zeby rozstelovany karb ?

Napsal: sob říj 23, 2010 23:23
od Maysner
treba se prede vsema jen pretvaruje a jezdi stylem brzda plyn furt podlaha :lol:

Napsal: ned říj 24, 2010 08:42
od Marek89
Oplatí sa dávať toto do benzínu Super Benzin Aditiv ? Tu je aj ďalšie info. Hlavne ma zaujíma ten studený štart motora.

Napsal: ned říj 24, 2010 09:06
od plavec
MartasBrno píše:průměrný vesnický dědek
:lol: Tyjo jak si to tak napsal, sem si vzpoměl na autoškolu, když mě instruktor nadával. Stál jsem na křižovatce a dával přednost. Jenže průběžně jezdily auta a stál jsem tam už delší dobu.Ale bál jsem se pustit spojku. A on řval, že jsem jak ty starý strejcové, co tu na spojce stojej půl hodiny a pak jim to většinou při rozjezdu stejně zhasne. :D


Mám taky dotaz: Proč hustoměr fridexu (ten balonek se skleněnou trubičkou) změřří jen bod mrazu u fridexu a u směsi do ostřikovače to nefunguje?

Napsal: ned říj 24, 2010 09:45
od Cory
plavec píše: Proč hustoměr fridexu (ten balonek se skleněnou trubičkou) změřří jen bod mrazu u fridexu a u směsi do ostřikovače to nefunguje?
Pretoze ma inu hustotu ako fridex?

Napsal: ned říj 24, 2010 10:45
od Puhi
na vodu do ostrekovača máš iný merák

Napsal: ned říj 24, 2010 11:46
od MartasBrno
navíc fridexem bych si okno (a tím polovinu karoserie) stříkal velmi nerad. Sice by to asi dobře rozmrazovalo, ale ....

Napsal: pon říj 25, 2010 06:31
od Luděk Musil
MartasBrno píše:průměrný vesnický dědek spotřeby u žigula cca 13l/100km na jízdách z větší části meziměsto
Třeba mu přibržďují bubny i kotouče. L.

Napsal: pon říj 25, 2010 10:21
od MartasBrno
Luděk Musil píše:
MartasBrno píše:průměrný vesnický dědek spotřeby u žigula cca 13l/100km na jízdách z větší části meziměsto
Třeba mu přibržďují bubny i kotouče. L.
pozn. nové auto v dobrém stavu. Ale už jsem na to přišel. Nejezdil trasy delší než 5km.

Napsal: pon říj 25, 2010 13:42
od Laďuša
Žigul nový auto? To jako je archivní spotřeba z před 25 lety? A kolik mu to v tom režimu bere teda dneska? A velká část meziměsto, ale do 5 km? Hele, a nepráší třeba trochu? :mrgreen: