Včera jsem měl nějakou depresivní náladu, asi tím počasím. Je to nejlepší auto a budu ho mít furt
Měl jsem podezření že je to jen brutálně uchlastaný a taky asi bylo. Čistil jsem i svíčky, ale to nepomohlo, tak jsme to nakonec s Jardou dneska roztáhli (díky). Střílelo to i plameny, stejně jako u chlapců v Maďarsku.
No a to dobíjení ještě nevím, zkusím ještě mrknout na tu kostru, ale nějak tomu nevěřím, spíš už jsem si začal připravovat další alternátor
S původním relé (je tam i teď)
Baterka nabitá (měřil jsem dneska)
bez světel
1000 ot/min 14V
3500 ot/min 15,1V
se světly
1000 ot/min 12,8V
3500 ot/min 14,3V (tak to je asi málo)
Baterie po jízdě, kdy jsem přejel 2x město (měřil jsem s Laďušou, může potvrdit

)
se světly
volnoběh 9-10V
3500 ot/min 14,9V (nechápu, proč se tedy nenabije

)
samozřejmě jsem už nenastartoval
Po výměně regulátoru za jiný, nový elmag. i použitý ale s křemíkem

to při zvýšených otáčkách přebíjí snad k 17V