Stránka 227 z 342

Re: Vlaky

Napsal: pon srp 13, 2012 21:20
od Křečík Barbuška
Honzo, jak blbé výkony? Však to jezdí osobáky od Brna skoro všade kam vede střídavá. Dokonce i na poslední večerní rychlík do Brodu se dostaly :-) . To nestačí?

Edit: každopádně jsem pro zrušení 160 na koridoru, těch opeřenců co dopípalo :cry: .

Re: Vlaky

Napsal: pon srp 13, 2012 21:36
od Laďuša
Prej něco taky do Klatov! Pche, dyť tady to vozí kromě posledních nočních spojů snad všechno! I když zrovna tady si tý rychlosti zas tolik neužíjou, nejvíc tu máme asi 90.
Vodisi, koukal jsem v Berouně, že těch reko Es tam už jezdí požehnaně. A nedávno jsem tam viděl i tvou Samaru :)

Re: Vlaky

Napsal: pon srp 13, 2012 21:56
od vodis
No klasický eso ani už nepamatuju! Na resech už se snad mouchy celkem vychytaly, stanoviště jsou krásný jak nový a hlavně za jízdy neslyšíš ty protivný dudy jako na esu.
Se samarou jsi měl kliku, jsem tady byl s ní snad po dvou měsících, potřeboval jsem odvezt novou pračku a tu do sedana prostě nedostanu...

Re: Vlaky

Napsal: pon srp 13, 2012 22:05
od Laďuša
Klasický Eso je pomalý 363 se žlutým pruhem :P Nu tak těch už je hodně málo, ani ty s béžovým pruhem už moc nejsou vidět, i když přece jenom o něco víc.

Re: Vlaky

Napsal: pon srp 13, 2012 22:20
od vodis
Klasický eso jsem myslel prostě jiný, než reko z peršinga:-)

Re: Vlaky

Napsal: pon srp 13, 2012 22:38
od Laďuša
Jsi moc benevolentní, klasika je jenom jedna :lol:

Re: Vlaky

Napsal: pon srp 13, 2012 23:02
od vodis
Klasika pro fajnšmekry je jen jedna a má své zastánce i v kapitalistické cudzině:

http://www.czechrailways.net/810-info/index.html

Re: Vlaky

Napsal: pon srp 13, 2012 23:22
od Honza 21061
Koko Loko: Víš, že pro mě jsou "blbé výkony" všechno, co před číslem vlaku nemá R, Ex, EC, IC, EN. :mrgreen:
Tak na poslední rychlík do Brodu? Aspoň něco. :)

Vodis: Sjíždění z odboček je určitě fajn, ale musí mít taky fíra vychytané, aby mu to stačilo zkrokovat, když se blíží stahovačka, nebo vypínačka. To chce holt kus kumštu.

Já už jako správný simulátorový jezdec :rolleyes: mám všechny stahovačky a vypínačky na tratích které jezdím, vychytané, takže by mě až na výjimky snad nepřekvapily ani naostro. Nejlepší jsou ty, kde musím předtím citelně podbrzdit, aby se mi při staženém koštěti ten vlak moc nerozběhl, když nemůžu používat EDB. Brzdit vzduchem se mi tam moc nechce-kompresory.
Sranda je v Kutné Hoře při vedení R 374 Pannonia, celý vlak tam křížem přejíždí celý ranžír na kolej u nádražní budovy a kdybych měl uvažovat to, že jsou tam na křížení všude Kindervejce (v reálu netuším jestli jo), tak musím stáhnout už někde za vjezdem, podbrzdit na 30, jenom lehce škrábnout vzduchem, vlak potom nechat rozběhnout na cca 35, to už stačí. Projet styk, přepnout soustavu a ještě se trefit k nástupišti. Je to tam dost na fest a už se mi stalo, že jsem to podškrábl, souprava se nedofoukala a mašinou jsem byl zrovna na sekci, takže šmitec.
Simulátor to neřeší, ale v reálu by na mě musela najet nějaká Bangle a stáhnout mě pod šťávu. :D
Je to sranda, ale reálná fířina je samozřejmě úplně o něčem jiném. Snad se mi to někdy podaří.

Re: Vlaky

Napsal: stř srp 15, 2012 15:54
od Crocodile

Re: Vlaky

Napsal: stř srp 15, 2012 17:32
od Laďuša
Eště jsem si vzpomněl u těch odboček na tramvaji... Neni tam náhodou i poloha na rychlejší najíždění/sjíždění? Tak ňák matně si to vybavuju, že tam je něco jako o dvě a snad i o 4 najednou. Nebo ne?

Re: Vlaky

Napsal: stř srp 15, 2012 20:25
od Honza 21061
Matně si vzpomínám, že by tam měla být poloha +1 a + na nepřetržité krokování, na druhou strunu -1 a -. Poloha + se musí držet, poloha - je aretovaná.
Fírové fajnšmekři prý dělají ještě to, že používají trvale zařazené jen sudé odbočky, že se prý v sudých odbočkách nenamáhají EP ventily servomotoru regulace, zatímco na lichých ano. Také se prý zpravidla nešuntuje z posledního (32.) stupně, ale šuntuje se dříve (lze už od 26. nebo 28. tuším). Co je na tom skutečně pravdy nevím, pochytil jsem to různě od různých lidí a v mém kraji se střídavina a 242 nevyskytuje, takže jsem závislý na tom, jak koupím od překupníků. :D

Re: Vlaky

Napsal: stř srp 15, 2012 20:35
od Laďuša
Z problematiky odbočkování jsem byl mírně dušen zrovna teď v pátek na zkoušce z trakce, ale až tak dopodrobna to teda neberem, spíš základ, ale jdu tam teď někdy zas, tak jestli si vzpomenu (nevim nevim :D ), tak se na ty ventily zeptam. Takhle mi vůbec nenapadá, čim by to mohlo bejt.
A co se týče těch poloh, našel jsem si fotku stroje 242.237, kde se dají vyčíst ty polohy vlevo, takže na najíždění, zatimco na sjíždění to tam neni. http://ladusa.rajce.idnes.cz/150_let_ce ... 1_0103.jpg

Re: Vlaky

Napsal: stř srp 15, 2012 21:04
od Honza 21061
Jsou tam vidět polohy i na sjíždění a je to jak píšu: -1 pro jeden stupeň dolů a - pro trvalé krokování, a ta poloha je aretovaná. :)
V tom spodním řádku římskými číslicemi jsou šunty. Když se doskáče na tu 26. - 32. odbočku, dá se hranatá ledvina zatlačit dolů do pultu a jedou se šunty I. - II. - III. - IV. a davaj Krčín na Budějouce. :)
Na ukazateli odboček na druhé fotce si všimni, že od 26. stupně je stupnice silnější, takže v tomhle rozsahu mašina dovolí šuntovat.

Re: Vlaky

Napsal: stř srp 15, 2012 21:06
od Křečík Barbuška
Mě na té fotce té plechovky nejvíc irituje, že někdo znárodnil mikrotelefon od radiostanice. Nebo, že by jej uvědoměle schovali před návštěvníky? :mrgreen:

Re: Vlaky

Napsal: stř srp 15, 2012 21:07
od Laďuša
Jo tááák, tak to už jsem si to teda blbě pamatoval, měl jsem ňákým způsobem zafixováno, že ty římský jsou o kolik to tam bude skákat. No vida, tak už to zase vim správně :)