Re: Zajímavé inzeráty na webu
Napsal: sob črc 26, 2014 01:16
http://aukro.cz/favorit-my-vymazleny-fa ... 94078.html
Todlencto zdánlivě vošuntělý Fáčko neni žádnej Vošouch! Hrdě jezdí za BeerWeb.cz! I když už je na světě trochu dýl, lítá imrvére jako bejk! Zezhora to teda vypadá sežraný a zespoda je to vopravdu sežraný, ale copa bys taky vod Fáčka dneska chtěl, viďže?! Z původního Fáčka zvostalo málo, imrvére sem na ňom něco měnil.
Je to porychtovaná BOSCHácká stříkačka, co se dovážela k Němcom, žádnej aušusovej karboš. Outo bylo tehdá v plný palbě. Motor je malinko nahlodanej nalítanejma kilometrama, ale šlape furt dobře! Jenom teda už je kapánek línější na rozjezd. Na tachometru je teda 200 tis., ale vodhadem to má nalítáno tak 180 tis., víc ne. Přísaham, tacháč sem nestáčel! Vyměnil sem ho celej. Von mi totiž úplně vodešel.
Vonehdá sem to přitáhnul vod bejvalky, protože sem veděl, do čehopa du. Moc dlouho se mnou nebyla. Za tři měsíce mě kopla do zadku a řekla mi, že se se mnou vyspala jenom ze soucitu. Stejně nebyla nic moc, ale z Fáčka sem měl v těch časech dost radost. Outo sem dobře znal a dobře sem veděl, že se vo to starala a akorát do toho furt vrážela ňáký mergle. To byl dobrej kauf!
PAPÍRY
Estékáčko končí letos asi 28. srpna. Esli budeš chtít projít technyckou, budeš do toho musit rychle nacpat ňáký drobáky. Ovšem, esli máš ňáký kámoše na technický, tak je to vždycky v cajku! Jen tě bude stát technycká krapet víc, no! Ale todle Fáčko může vorat i po poli bez papírů. Jináč teda papíry k tomu sou všecky, popsaný.
Taky si budeš musit při převodu zacálovat ňákej ten Euro poplatek nebo co, ale kolipa to je, to nevim. To si mušíš zjistit. Votravný je, že Euro je teďka docela natažený, ale to je třeba takovej dollar taky. Když bys to teda protáhnul přes babi nebo přes dědu, tak to bude v cajku a Euro poplatek cálovat nemusíš. Esli tě to ale babi sama projede, nebude ti to zas chtít pustit! To babi chytne druhou mízu a bude na to lovit padesátiletý zajíčky! Na to bacha! Nejlepší by bylo, kdyby už babi byla bez řidičáku. Hele to zase de vyřídit přes Alzhajmra.
ELEKTRIKA, VNITŘEK
Nejlepší je to používat v modračkach. Bílý fusekle a trepky si schovej do Fábije.
Palubovka je krapet jetá. Je ale přehledná a neni na ní zbytečně moc čamprdlíků. Rádio de, ale na heslo. Vůbec se v ňom nevyznam a heslo taky neznam. Rafičky na tachometru ukazujou to co maj a na hladový voko eště dojedeš ňákejch 60 kilometrů. Sedačky sou cajk a zadní dou vodundat, abys z toho měl malou dodávku pro vjetnamce. Uvnitř je Fáčko celkem čistý. Celý sem ho vygruntoval a uklidil sem v ňom všechen brajgl. I plechy sem krapet vocachtal hadicí, páč to bylo celý voblemcaný. Ve vnitřku je to krapet cejtit. Takhle je totiž cejtit normální čmuch auta! Žádnej citrón nebo lesní směs! Tydle sajrajty na špagátě sem na zpětný zrcátko nikdy nevjášal! Taky ten volant je vyštýlovanej, ale érbeg to nemá. Sedačky nejsou ničim vocintaný ani napučený, sou krásný, ty neni třeba pucovat. Namísto vejškově nastavitelný sedačky řidiče mam v autě pěknej podprdelník v barvě čalounění.
Když roužneš mlhovky, tak je v mlze užíješ, fakt fungujou! V elektrice funguje všecko. Klakson troubí, vostřikovače stříkaj, stěrače stíraj.... Jenom si teda mušíš vopravit hadičku na zadním stěrači v pátejch dveřích a dotěsnit si čerpadlo k nádržce vostřikovačů, páč to někde chčije. Dycky, když si chci vostříknout čelňák, vošudlam si vokno kropáčem, je to dycky lepší než stěračema. Jináč vejškový štelování světel nejde, vlastně. To se někde něco vylágrovalo a vyteklo to, tak sem čapnul nožíky a ty hadice sem ustřích aby tám v motoru zbytečně neplajdaly.
Topení je taky v cajku. Jenom teda v létě to topí a v zimě to chladí. Jinejma slovama: když sou hice nevychladíš a když mrzne, mušíš do toho s palčákama, protože topení začne hřát až když se zahřeje motor a to trvá tak deset kiláků. Taky si dávej bacha, až ti to bude někde dlouho vodfrkávat na place a zapneš větrání na plný kule! To pak dostaneš do xichtu smrtící koktejl z topení plnej prachu, pylu, vysušených breber a listí.
Vejde se tě do toho i kdejakej dobytek. Tudle sem vyškubal zadní sedačky a svez sem v tom i dvě kozy! Dobrý je, že kozy to po sto kilácích ani moc nezhuntovaly a šlo to snadno uklidit. Ani to neni nikde cejtit! Když sme si to se starou po tejdnu rozdali na zadních sedačkach, nic nepoznala. Brácha měl kdysi Fáčko s dlouhou prdelí a narval do toho 19 dětí na dětskym táboře. Asi tydle prodloužený Fáčka dělali na zakázku pro vjetnamce, aby v tom mochli lifrovat falešný adidasky na tržnice. Pamatuješ, jak furt jezdili vjetnamci naložený kisnama až po střechu? Všem to Fáčko drželo tak dlouho, dokaď si nevydělali na černý Audiny.
Dobrý je, že i když hodně škrejpe, dovnitř skoro neteče! Těsnění je všade udržovaný. Vod dveří teda jenom krapet čiší, ale na to si zvykneš. Aspoň tě to v outě furt trochu luftuje.
VNĚJŠEK
V zimě tě tám bude zíbst, vlétě musíš luftovat, ale když si nastevřeš střešní vokno, už to neni taková výheň. Jo, jo! Má to střešní vokno! A nezatejká do něj! Pak to pěkně kočíruješ s luftem ve vlasech. Aspoň slyšíš vokolo sebe a líp vnímáš rambajz na cestě. Nesmíš bejt moc náhlej a hnedle se z toho rachotu vyplašit. To je pro bezpečnost vo mnohem lepší, takže i v tomhle je výhoda. Boční vokýnka dou nastevřít úplně do dveří. Boční sklo z těch dveří nečumí vosum čísel jako u těch prvních typů. Kvůli stahování voken a novějšímu tapicírungu sem převrtal všecky dveře. Jak sis určitě všimnul, dveře nejsou originál. Ty sem měnil, protože byly sežraný. No a tydlecty už sou sežraný taky. Vonehdá sem dveře z novýho typu neměl. Voboje přední blatníky sou docela pěkný, skoro nesežraný jak to vjetšinou bejvá. Jenom teda štráf levýho blatníku sem krapet štrejchnul vo vrátka. Když to někde vorveš, tak z toho nemáš žádnej céres. Já sem to taky někde drobet štrejch... Čas vod času sem projel ňákym pešungem. Kdo to ale na takový káře řeší, viďže?
Akorát to bylo před ňákejma časama krapet drclý. Jak moc, to nevim, ale vzhledem k tomu, že na tom průběžně bylo měněný už skoro všecko, tak už je to jedno. Důležitý je, že třeba pneumatiky se sjížděj rovnoměrně.
Zadní dveře krapet rachtaj. To je takovej detektor nerovností. Ale přes zpomalovací prahy s tim stejně nemůžeš moc rychle, to se tě může taky stát, že by sis vodrazil ledviny.
Má to tuněnou přední masku, ňáký lízátko na předním nárazníku, fajnovej volant a tónovaný levý zadní vokýnko. Pravý vokýnko mě ňákej vohnout rozbil šutrem. Na blatníkach sou nalepený fajnový lemy z plastu, ale ty už sou taky trochu voštěchtaný. Jináč teda žádný cingrlata nebo jiný vyfikundace na Fáčku nevyšumuješ.
Plechy sou teda všecky nějak načnutý. Někde víc, někde míň. Vloni sem vyměnil kola na zimáky a to bylo naposled, co sem to měl na hevéru. Ten mi totiž projel skrz prách. Hevér se uvolnil a ulítnul mi tepřive až po několika kilometrech. Hevér ti k tomu dam jinej, neboj. Teda ale nevim, k čemupa ti bude, když už to neni za co zvednout (práhy si vyvař). Takže to teď lítá na zimákach, no.
Čelní sklo je pěkný, bez škrábanců, je jak dědská prdýlka. To sem taky už měnil. Zas jiná bejvalka, která mě s tim lítala, neuměla vyměnit vodešlý gumičky vod stěračů, tak mi za dva dny vyškrábala do skla dva pěkný měsíčky. Chtěl sem jí za to zrychtovat, ale to pro ní nebyl žádnej trest. Byla to masochistka.
S tustim outem seš pro švestky jak magnet. Musíš mít v cajku všecky papíry a nesmíš bejt za volantem zvízdanej. Když budou Puchejře mít ňákej Kryštof a grilovat u silnice, musíš furt čučet dopředu, abys to dyštak vokamžitě říznul do nejbližší boční ulice a zahrál sis s nima na skovku. Stavěj to pokaždý, když můžou a pokaždý cintaj, že mam všecko v cajku. Nikdy sem s Fáčkem nedostal žádnej flastr! A víš jaký taky rádi stavěj auta policajti? Sporťáky. Tohle Fáčko se teda vyrovná sporťákům, he!
Když to nezalígruješ, tak se nic neděje. Fáčko už dneska nikdo za kliku nevezme. Vo tyhle auta už se žádnej zloděj nezajímá, tak že se ani nemusíš bát, že tě to někdo čmajzne. Mě to teda jednou vybrali a rozbily mě fajnový kouřový vokýnko. To sem vyměnil a sklo sem luxoval půlku dne. Bych ho zrychtoval..! A švestka, co mi to vohledával, potom co sem to nahlásil se jenom smál. Dodneška nechápu, proč se smál! Taky se mi po tom jednou nějaký hovado prošlo, nějakej vocas mi urval stěrače a taky mi prořízli nádrž. Wtf, chápeš to?! Pročmá nějakej vohnout potřebu proříznout někomu plnou nádrž?! Vychcala mi na parkoviště plná za dvanáct stovek. Toho bych taky zrychtoval..! Když mi kámoš vařil nádrž, eště v tom našel kus vylamovacího nože. Všecko sem to dal do cajku, vo tom žádná! Jenom mě teda nikdo nevočkodnil.
MOTOR, JÍZDA, SPOLEHLIVOSŤ
Pod kapotou se vokolo motoru na všecko dostaneš. Všade je dost místa, protože ve Škodovce deformačníma zónama vokolo motoru nešetřily. Je tám taky třeba fajnová rozpěrná tyč! Jak tám je naštorc, outo se při letu tulik nekroutí a nepajtluje v zatáčkach. Ta rozpěrná tyč je sice namontovaná vobráceně, ale to na funkci nemá vliv. Je to tak kvůli tý BOSCHácký stříkačce, kerá tám blbě čučí. Zánovní baterie de normálně vyndat, to je cajk. Je tám I zánovní zapalovací kabel a svíčky.
Vobčas tám de blbě jednotka a zpátečka, ale dycky sem tám ten kvalt napodruhý narval. Motor zabírá vochora a spojka zase až vocpoda. Motor chytá napoprvé a vokamžitě teplej i vyzáblej. S tim neni vůbec žádná starost! Jenom teda musíš nechat vyplý světla, nejdřív nastartovat a až potom světla můžeš roužnout. I rádio rači nechávam vyplý. S nastevřenejma voknama stejně rádio neuslyšíš z jednoho funkčního repráku. Nijak to nedejmí. Motor je v cajku a vejfuk neprdí. V jakym stavu je vejfuk nevim, já už pod to ňákou dobu nelezu. Volej si radši vyměň, já už ho jenom dolejvam. Ne žeby to volej žralo, to zase né! Vonehdá sem měnil i těsnění vod hlavy.
I když z těch pár koní už nějaký vychcíply, imrvére to jede. Motor je vylágrovanej jenom krapet, je to echt držák! Vono to je totiž ještě lehký outo – cca 670 kilo! To ty auta dneska sou děsně vobtloustlý. Pokaď se tě bude chtít, určitě se nechá motor ještě nějak porychtovat a přidat ňáký koně do stáje. Dokonce to zvládne kdejakej pangejt a brajgl. Tydle auta jezdily relý! Jináč teda, kvůli přednímu náhonu to v rozblemcaným sněhu moc kočírovat nejde. Když je sněch, rači nevyjížděj. Radši s tim dělej ňáký švíky až když bude suchejš. Všecky vejmoly sou cejtit a škubaj z volantem. Tak ho imrvéreně drž! Furt to při letu pajtluje, takže nehrozí, že za volantem někdy usneš. Imrvére se to snažíš udržet ve svým pruhu, nebo aspoň na silnici. Do zatáček si musíš přibrzdit, jináč vybagruješ pangejt. Fikat zatáčky s tim moc nejde. Je to nedotáčivý a když to přepálíš, tak se tě šmejkne prdel a nejednou je to zasejc přetáčivý. S Fáčkem se musíš zžít a musíš ho cejtit! Když ho už máš v ruce, poznáš, když tě zadek ustřeluje. Todlecto u těch novejch aut neni. S těma různejma posilovačema a aušusovýma ABC jedeš, jedeš a nejednou letíš hejčmo ze zatáčky a nevíš proč seš na stromě. To Fáčko tě hranici limitu ještě v nějakým momentě zahlásí. Jenom teda ten limit musíš vycejtit, jináč letíš taky. Todle outo se řídí všema smyslama a ještě se přidá šestej – strach. Vodevšad je z auta při jízdě něco slyšet, ale to je jenom známka toho, že je to poctivej mechanyckej stroj. Todle ještě počítače neznalo.
Akorát sem teda tudle kvaltoval do Plzně na Lucii, tak sem s tim mastil stočtyřicitet na vobchvatě. Čekal sem, kdy už vystoupí motor za jízdy nebo ňáký kolo... Hele, nechá se to trochu pohonit, ale vycachtal sem tak desítku béňa na sto (jináč to žere něco přes sedum). Ale ten rachot v tý rychlosti je paráda! Takový zábavy a adrenalínu si jen tak neužíješ. Hnedle si z toho stříkneš do textilu, esli seš slapší povahy. Esli seš náhlej, tak si vem gumačky a pod sebe igelit. Todle outo je bezpečný jak pojízdný troky, ale co s tim naděláš, viďže? Tenkrát byly auta na ježdění. Dneska se s nima furt jenom bourá. Bezpečnostní pásy sou v tom hlavně proto, aby ses po bouračce zbytečně neválel po silnici a zvostal v sedačce, pokaď se teda sedačka s tebou neurve.
Brzdy na tom sou taky dost jetý, takže to zrovna moc nebrzdí. Teď mi teda vlastně došlo, že lítat s tim 140 je asi už docela vošajslich... Ale nechá se to. Čék se toho nesmí bát. Todle outo jezdí úplně samo!
Taky to má tažný, ale to sem vodundal flexou. Tažný je v papírech, ale už neni v cajku. To si budeš musit dát do kupy, esli ho chceš používat. Jináč, technickou mi to prochází furt i s vodříznutou koulí.
Taky je dobrý, že kromě nafty se do toho dá cmrdnat všecko. Jede to v cajku i na 91ku, ale když tám cmrndneš něco lepšího vod Šelky, tak je to parádní vodpich. To lítá jako bejk!
V žádný kolně to nestálo. Pěkně to lítalo i fláky až čtyrycet kiláků několikrát do tejdne a stálo to venku. Nikdá mě Fáčko nenechalo ve štychu. Dycky sem s tim dojel všade, kde bylo třeba. Ale ňákej forychtunk si sebou vozim radši furt v kufru. Vobčas je třeba se s tim chvíli hňácat, abys to udržel při životě. Jenže to stačí jednou za čas. Outo má sloužit tobě a né ty jemu, viďže?! V kufru taky pro jistotu vozim špagát, kdybych potřál vodtach.
Až s tim vezmeš babi na hřbitov nebo na počtu, babi bude čučet, co to je za DŽÍHÁDlo a budeš hodnej synek. Dobrý je, že si na tom všecko uděláš vosamotě. Na všecko použiješ hrubou sílu a zmákneš všecko v cajku. Když máš v garáži ňákej fachmanskej vercajk, nejseš úplnej lempl, taxi to eště vymazlíš a budeš s tim jezdit nas razy. Taky si můžeš vyškubat zadní sedačky a udělat si z toho vjetnamskou dodávku, místa je tám dost. To vidíš i na fotkach. Dá se s tim vodlifrovat třeba i stavební matrijál. Za volant se dá zasednout i s velkou cejchou, všade místa dost. Nechá se s tim dělat cokoli a je to vevnitř velký, to je přidaná hodnota Fáčka!
Taky tě k tomu dam celou sadu letních pneu i s kolama. Sou teda sjetý, ale letní dysky sou mnohem hežčí než ty, co sou teďka vobutý a na fotkach. Ňáký náhradní díly ti k tomu taky dam, akorát teď nevim, co všecko k tomu mam, ale dycky se na Fáčko něco hodí do foroty. Klíče mam k Fáčku voboje dvoje.
Řikam tě to tů všecko jak to je. Nejsem žádnej šizunk. Teďkonc sem teda zpunktoval tudle aukci. Bysem si přál, aby si todle outo vzal někdo co ho ještě užíje. Nepotřebuju z něj mít ňákej velkej kšeft, ale nenecham ho voddělat! To sem se zas šprajcnul, že né. Je to makáč a může bejt ještě k užitku, nebo pobaví, nebo se s nim ještě nadělá ňáká paráda. Čék se toho nesmí bát. Fáčko můžu vodpolodne po šichtě komukoli vokázat u mě doma. Jenom dej vedět. Navečír dyštak dokvačim i z hospody abys to vokouk a kdyžtak i prubnul. Vošaháš si to a můžu tě to i pučit.
Eslis to dočet až sem, tak musíš v aukci přihodit, jináč tě čéče začne vyset bambule.
Todlencto zdánlivě vošuntělý Fáčko neni žádnej Vošouch! Hrdě jezdí za BeerWeb.cz! I když už je na světě trochu dýl, lítá imrvére jako bejk! Zezhora to teda vypadá sežraný a zespoda je to vopravdu sežraný, ale copa bys taky vod Fáčka dneska chtěl, viďže?! Z původního Fáčka zvostalo málo, imrvére sem na ňom něco měnil.
Je to porychtovaná BOSCHácká stříkačka, co se dovážela k Němcom, žádnej aušusovej karboš. Outo bylo tehdá v plný palbě. Motor je malinko nahlodanej nalítanejma kilometrama, ale šlape furt dobře! Jenom teda už je kapánek línější na rozjezd. Na tachometru je teda 200 tis., ale vodhadem to má nalítáno tak 180 tis., víc ne. Přísaham, tacháč sem nestáčel! Vyměnil sem ho celej. Von mi totiž úplně vodešel.
Vonehdá sem to přitáhnul vod bejvalky, protože sem veděl, do čehopa du. Moc dlouho se mnou nebyla. Za tři měsíce mě kopla do zadku a řekla mi, že se se mnou vyspala jenom ze soucitu. Stejně nebyla nic moc, ale z Fáčka sem měl v těch časech dost radost. Outo sem dobře znal a dobře sem veděl, že se vo to starala a akorát do toho furt vrážela ňáký mergle. To byl dobrej kauf!
PAPÍRY
Estékáčko končí letos asi 28. srpna. Esli budeš chtít projít technyckou, budeš do toho musit rychle nacpat ňáký drobáky. Ovšem, esli máš ňáký kámoše na technický, tak je to vždycky v cajku! Jen tě bude stát technycká krapet víc, no! Ale todle Fáčko může vorat i po poli bez papírů. Jináč teda papíry k tomu sou všecky, popsaný.
Taky si budeš musit při převodu zacálovat ňákej ten Euro poplatek nebo co, ale kolipa to je, to nevim. To si mušíš zjistit. Votravný je, že Euro je teďka docela natažený, ale to je třeba takovej dollar taky. Když bys to teda protáhnul přes babi nebo přes dědu, tak to bude v cajku a Euro poplatek cálovat nemusíš. Esli tě to ale babi sama projede, nebude ti to zas chtít pustit! To babi chytne druhou mízu a bude na to lovit padesátiletý zajíčky! Na to bacha! Nejlepší by bylo, kdyby už babi byla bez řidičáku. Hele to zase de vyřídit přes Alzhajmra.
ELEKTRIKA, VNITŘEK
Nejlepší je to používat v modračkach. Bílý fusekle a trepky si schovej do Fábije.
Palubovka je krapet jetá. Je ale přehledná a neni na ní zbytečně moc čamprdlíků. Rádio de, ale na heslo. Vůbec se v ňom nevyznam a heslo taky neznam. Rafičky na tachometru ukazujou to co maj a na hladový voko eště dojedeš ňákejch 60 kilometrů. Sedačky sou cajk a zadní dou vodundat, abys z toho měl malou dodávku pro vjetnamce. Uvnitř je Fáčko celkem čistý. Celý sem ho vygruntoval a uklidil sem v ňom všechen brajgl. I plechy sem krapet vocachtal hadicí, páč to bylo celý voblemcaný. Ve vnitřku je to krapet cejtit. Takhle je totiž cejtit normální čmuch auta! Žádnej citrón nebo lesní směs! Tydle sajrajty na špagátě sem na zpětný zrcátko nikdy nevjášal! Taky ten volant je vyštýlovanej, ale érbeg to nemá. Sedačky nejsou ničim vocintaný ani napučený, sou krásný, ty neni třeba pucovat. Namísto vejškově nastavitelný sedačky řidiče mam v autě pěknej podprdelník v barvě čalounění.
Když roužneš mlhovky, tak je v mlze užíješ, fakt fungujou! V elektrice funguje všecko. Klakson troubí, vostřikovače stříkaj, stěrače stíraj.... Jenom si teda mušíš vopravit hadičku na zadním stěrači v pátejch dveřích a dotěsnit si čerpadlo k nádržce vostřikovačů, páč to někde chčije. Dycky, když si chci vostříknout čelňák, vošudlam si vokno kropáčem, je to dycky lepší než stěračema. Jináč vejškový štelování světel nejde, vlastně. To se někde něco vylágrovalo a vyteklo to, tak sem čapnul nožíky a ty hadice sem ustřích aby tám v motoru zbytečně neplajdaly.
Topení je taky v cajku. Jenom teda v létě to topí a v zimě to chladí. Jinejma slovama: když sou hice nevychladíš a když mrzne, mušíš do toho s palčákama, protože topení začne hřát až když se zahřeje motor a to trvá tak deset kiláků. Taky si dávej bacha, až ti to bude někde dlouho vodfrkávat na place a zapneš větrání na plný kule! To pak dostaneš do xichtu smrtící koktejl z topení plnej prachu, pylu, vysušených breber a listí.
Vejde se tě do toho i kdejakej dobytek. Tudle sem vyškubal zadní sedačky a svez sem v tom i dvě kozy! Dobrý je, že kozy to po sto kilácích ani moc nezhuntovaly a šlo to snadno uklidit. Ani to neni nikde cejtit! Když sme si to se starou po tejdnu rozdali na zadních sedačkach, nic nepoznala. Brácha měl kdysi Fáčko s dlouhou prdelí a narval do toho 19 dětí na dětskym táboře. Asi tydle prodloužený Fáčka dělali na zakázku pro vjetnamce, aby v tom mochli lifrovat falešný adidasky na tržnice. Pamatuješ, jak furt jezdili vjetnamci naložený kisnama až po střechu? Všem to Fáčko drželo tak dlouho, dokaď si nevydělali na černý Audiny.
Dobrý je, že i když hodně škrejpe, dovnitř skoro neteče! Těsnění je všade udržovaný. Vod dveří teda jenom krapet čiší, ale na to si zvykneš. Aspoň tě to v outě furt trochu luftuje.
VNĚJŠEK
V zimě tě tám bude zíbst, vlétě musíš luftovat, ale když si nastevřeš střešní vokno, už to neni taková výheň. Jo, jo! Má to střešní vokno! A nezatejká do něj! Pak to pěkně kočíruješ s luftem ve vlasech. Aspoň slyšíš vokolo sebe a líp vnímáš rambajz na cestě. Nesmíš bejt moc náhlej a hnedle se z toho rachotu vyplašit. To je pro bezpečnost vo mnohem lepší, takže i v tomhle je výhoda. Boční vokýnka dou nastevřít úplně do dveří. Boční sklo z těch dveří nečumí vosum čísel jako u těch prvních typů. Kvůli stahování voken a novějšímu tapicírungu sem převrtal všecky dveře. Jak sis určitě všimnul, dveře nejsou originál. Ty sem měnil, protože byly sežraný. No a tydlecty už sou sežraný taky. Vonehdá sem dveře z novýho typu neměl. Voboje přední blatníky sou docela pěkný, skoro nesežraný jak to vjetšinou bejvá. Jenom teda štráf levýho blatníku sem krapet štrejchnul vo vrátka. Když to někde vorveš, tak z toho nemáš žádnej céres. Já sem to taky někde drobet štrejch... Čas vod času sem projel ňákym pešungem. Kdo to ale na takový káře řeší, viďže?
Akorát to bylo před ňákejma časama krapet drclý. Jak moc, to nevim, ale vzhledem k tomu, že na tom průběžně bylo měněný už skoro všecko, tak už je to jedno. Důležitý je, že třeba pneumatiky se sjížděj rovnoměrně.
Zadní dveře krapet rachtaj. To je takovej detektor nerovností. Ale přes zpomalovací prahy s tim stejně nemůžeš moc rychle, to se tě může taky stát, že by sis vodrazil ledviny.
Má to tuněnou přední masku, ňáký lízátko na předním nárazníku, fajnovej volant a tónovaný levý zadní vokýnko. Pravý vokýnko mě ňákej vohnout rozbil šutrem. Na blatníkach sou nalepený fajnový lemy z plastu, ale ty už sou taky trochu voštěchtaný. Jináč teda žádný cingrlata nebo jiný vyfikundace na Fáčku nevyšumuješ.
Plechy sou teda všecky nějak načnutý. Někde víc, někde míň. Vloni sem vyměnil kola na zimáky a to bylo naposled, co sem to měl na hevéru. Ten mi totiž projel skrz prách. Hevér se uvolnil a ulítnul mi tepřive až po několika kilometrech. Hevér ti k tomu dam jinej, neboj. Teda ale nevim, k čemupa ti bude, když už to neni za co zvednout (práhy si vyvař). Takže to teď lítá na zimákach, no.
Čelní sklo je pěkný, bez škrábanců, je jak dědská prdýlka. To sem taky už měnil. Zas jiná bejvalka, která mě s tim lítala, neuměla vyměnit vodešlý gumičky vod stěračů, tak mi za dva dny vyškrábala do skla dva pěkný měsíčky. Chtěl sem jí za to zrychtovat, ale to pro ní nebyl žádnej trest. Byla to masochistka.
S tustim outem seš pro švestky jak magnet. Musíš mít v cajku všecky papíry a nesmíš bejt za volantem zvízdanej. Když budou Puchejře mít ňákej Kryštof a grilovat u silnice, musíš furt čučet dopředu, abys to dyštak vokamžitě říznul do nejbližší boční ulice a zahrál sis s nima na skovku. Stavěj to pokaždý, když můžou a pokaždý cintaj, že mam všecko v cajku. Nikdy sem s Fáčkem nedostal žádnej flastr! A víš jaký taky rádi stavěj auta policajti? Sporťáky. Tohle Fáčko se teda vyrovná sporťákům, he!
Když to nezalígruješ, tak se nic neděje. Fáčko už dneska nikdo za kliku nevezme. Vo tyhle auta už se žádnej zloděj nezajímá, tak že se ani nemusíš bát, že tě to někdo čmajzne. Mě to teda jednou vybrali a rozbily mě fajnový kouřový vokýnko. To sem vyměnil a sklo sem luxoval půlku dne. Bych ho zrychtoval..! A švestka, co mi to vohledával, potom co sem to nahlásil se jenom smál. Dodneška nechápu, proč se smál! Taky se mi po tom jednou nějaký hovado prošlo, nějakej vocas mi urval stěrače a taky mi prořízli nádrž. Wtf, chápeš to?! Pročmá nějakej vohnout potřebu proříznout někomu plnou nádrž?! Vychcala mi na parkoviště plná za dvanáct stovek. Toho bych taky zrychtoval..! Když mi kámoš vařil nádrž, eště v tom našel kus vylamovacího nože. Všecko sem to dal do cajku, vo tom žádná! Jenom mě teda nikdo nevočkodnil.
MOTOR, JÍZDA, SPOLEHLIVOSŤ
Pod kapotou se vokolo motoru na všecko dostaneš. Všade je dost místa, protože ve Škodovce deformačníma zónama vokolo motoru nešetřily. Je tám taky třeba fajnová rozpěrná tyč! Jak tám je naštorc, outo se při letu tulik nekroutí a nepajtluje v zatáčkach. Ta rozpěrná tyč je sice namontovaná vobráceně, ale to na funkci nemá vliv. Je to tak kvůli tý BOSCHácký stříkačce, kerá tám blbě čučí. Zánovní baterie de normálně vyndat, to je cajk. Je tám I zánovní zapalovací kabel a svíčky.
Vobčas tám de blbě jednotka a zpátečka, ale dycky sem tám ten kvalt napodruhý narval. Motor zabírá vochora a spojka zase až vocpoda. Motor chytá napoprvé a vokamžitě teplej i vyzáblej. S tim neni vůbec žádná starost! Jenom teda musíš nechat vyplý světla, nejdřív nastartovat a až potom světla můžeš roužnout. I rádio rači nechávam vyplý. S nastevřenejma voknama stejně rádio neuslyšíš z jednoho funkčního repráku. Nijak to nedejmí. Motor je v cajku a vejfuk neprdí. V jakym stavu je vejfuk nevim, já už pod to ňákou dobu nelezu. Volej si radši vyměň, já už ho jenom dolejvam. Ne žeby to volej žralo, to zase né! Vonehdá sem měnil i těsnění vod hlavy.
I když z těch pár koní už nějaký vychcíply, imrvére to jede. Motor je vylágrovanej jenom krapet, je to echt držák! Vono to je totiž ještě lehký outo – cca 670 kilo! To ty auta dneska sou děsně vobtloustlý. Pokaď se tě bude chtít, určitě se nechá motor ještě nějak porychtovat a přidat ňáký koně do stáje. Dokonce to zvládne kdejakej pangejt a brajgl. Tydle auta jezdily relý! Jináč teda, kvůli přednímu náhonu to v rozblemcaným sněhu moc kočírovat nejde. Když je sněch, rači nevyjížděj. Radši s tim dělej ňáký švíky až když bude suchejš. Všecky vejmoly sou cejtit a škubaj z volantem. Tak ho imrvéreně drž! Furt to při letu pajtluje, takže nehrozí, že za volantem někdy usneš. Imrvére se to snažíš udržet ve svým pruhu, nebo aspoň na silnici. Do zatáček si musíš přibrzdit, jináč vybagruješ pangejt. Fikat zatáčky s tim moc nejde. Je to nedotáčivý a když to přepálíš, tak se tě šmejkne prdel a nejednou je to zasejc přetáčivý. S Fáčkem se musíš zžít a musíš ho cejtit! Když ho už máš v ruce, poznáš, když tě zadek ustřeluje. Todlecto u těch novejch aut neni. S těma různejma posilovačema a aušusovýma ABC jedeš, jedeš a nejednou letíš hejčmo ze zatáčky a nevíš proč seš na stromě. To Fáčko tě hranici limitu ještě v nějakým momentě zahlásí. Jenom teda ten limit musíš vycejtit, jináč letíš taky. Todle outo se řídí všema smyslama a ještě se přidá šestej – strach. Vodevšad je z auta při jízdě něco slyšet, ale to je jenom známka toho, že je to poctivej mechanyckej stroj. Todle ještě počítače neznalo.
Akorát sem teda tudle kvaltoval do Plzně na Lucii, tak sem s tim mastil stočtyřicitet na vobchvatě. Čekal sem, kdy už vystoupí motor za jízdy nebo ňáký kolo... Hele, nechá se to trochu pohonit, ale vycachtal sem tak desítku béňa na sto (jináč to žere něco přes sedum). Ale ten rachot v tý rychlosti je paráda! Takový zábavy a adrenalínu si jen tak neužíješ. Hnedle si z toho stříkneš do textilu, esli seš slapší povahy. Esli seš náhlej, tak si vem gumačky a pod sebe igelit. Todle outo je bezpečný jak pojízdný troky, ale co s tim naděláš, viďže? Tenkrát byly auta na ježdění. Dneska se s nima furt jenom bourá. Bezpečnostní pásy sou v tom hlavně proto, aby ses po bouračce zbytečně neválel po silnici a zvostal v sedačce, pokaď se teda sedačka s tebou neurve.
Brzdy na tom sou taky dost jetý, takže to zrovna moc nebrzdí. Teď mi teda vlastně došlo, že lítat s tim 140 je asi už docela vošajslich... Ale nechá se to. Čék se toho nesmí bát. Todle outo jezdí úplně samo!
Taky to má tažný, ale to sem vodundal flexou. Tažný je v papírech, ale už neni v cajku. To si budeš musit dát do kupy, esli ho chceš používat. Jináč, technickou mi to prochází furt i s vodříznutou koulí.
Taky je dobrý, že kromě nafty se do toho dá cmrdnat všecko. Jede to v cajku i na 91ku, ale když tám cmrndneš něco lepšího vod Šelky, tak je to parádní vodpich. To lítá jako bejk!
V žádný kolně to nestálo. Pěkně to lítalo i fláky až čtyrycet kiláků několikrát do tejdne a stálo to venku. Nikdá mě Fáčko nenechalo ve štychu. Dycky sem s tim dojel všade, kde bylo třeba. Ale ňákej forychtunk si sebou vozim radši furt v kufru. Vobčas je třeba se s tim chvíli hňácat, abys to udržel při životě. Jenže to stačí jednou za čas. Outo má sloužit tobě a né ty jemu, viďže?! V kufru taky pro jistotu vozim špagát, kdybych potřál vodtach.
Až s tim vezmeš babi na hřbitov nebo na počtu, babi bude čučet, co to je za DŽÍHÁDlo a budeš hodnej synek. Dobrý je, že si na tom všecko uděláš vosamotě. Na všecko použiješ hrubou sílu a zmákneš všecko v cajku. Když máš v garáži ňákej fachmanskej vercajk, nejseš úplnej lempl, taxi to eště vymazlíš a budeš s tim jezdit nas razy. Taky si můžeš vyškubat zadní sedačky a udělat si z toho vjetnamskou dodávku, místa je tám dost. To vidíš i na fotkach. Dá se s tim vodlifrovat třeba i stavební matrijál. Za volant se dá zasednout i s velkou cejchou, všade místa dost. Nechá se s tim dělat cokoli a je to vevnitř velký, to je přidaná hodnota Fáčka!
Taky tě k tomu dam celou sadu letních pneu i s kolama. Sou teda sjetý, ale letní dysky sou mnohem hežčí než ty, co sou teďka vobutý a na fotkach. Ňáký náhradní díly ti k tomu taky dam, akorát teď nevim, co všecko k tomu mam, ale dycky se na Fáčko něco hodí do foroty. Klíče mam k Fáčku voboje dvoje.
Řikam tě to tů všecko jak to je. Nejsem žádnej šizunk. Teďkonc sem teda zpunktoval tudle aukci. Bysem si přál, aby si todle outo vzal někdo co ho ještě užíje. Nepotřebuju z něj mít ňákej velkej kšeft, ale nenecham ho voddělat! To sem se zas šprajcnul, že né. Je to makáč a může bejt ještě k užitku, nebo pobaví, nebo se s nim ještě nadělá ňáká paráda. Čék se toho nesmí bát. Fáčko můžu vodpolodne po šichtě komukoli vokázat u mě doma. Jenom dej vedět. Navečír dyštak dokvačim i z hospody abys to vokouk a kdyžtak i prubnul. Vošaháš si to a můžu tě to i pučit.
Eslis to dočet až sem, tak musíš v aukci přihodit, jináč tě čéče začne vyset bambule.