Stránka 223 z 342
Re: Vlaky
Napsal: pon črc 02, 2012 20:12
od Raduz
To je tak, když máš trolej tak přes jednu mašinu napájíš trakční motory a když nemáš trolej tak tak ty motory napájíš s agregátu druhé části lokomotivy

je to geniálně jednoduché.
Re: Vlaky
Napsal: úte črc 03, 2012 07:12
od Teepee
Raduz píše:To je tak, když máš trolej tak přes jednu mašinu napájíš trakční motory a když nemáš trolej tak tak ty motory napájíš s agregátu druhé části lokomotivy

je to geniálně jednoduché.
Zdálo by se to logické, jenže, proč má smeták i ta s teoretickým dieselagregátem?
Nějaký odkaz s popisem atp, by byl?
Re: Vlaky
Napsal: úte črc 03, 2012 07:20
od Raduz
Teepee píše:Raduz píše:To je tak, když máš trolej tak přes jednu mašinu napájíš trakční motory a když nemáš trolej tak tak ty motory napájíš s agregátu druhé části lokomotivy

je to geniálně jednoduché.
Zdálo by se to logické, jenže, proč má smeták i ta s teoretickým dieselagregátem?
Nějaký odkaz s popisem atp, by byl?
aby to pěkně vypadalo, odkaz nemám někde sem to četl, akorát nevím zda vždy fungují 2 x 6 motorů, nebo jen 1 x 6, ono je možné, že el. výzbroj stíhá všech 12 motorů, ale agregát si myslím zvládne jen těch svých 6 motorů.
Re: Vlaky
Napsal: úte črc 03, 2012 07:37
od Křečík Barbuška
Dva smetáky jsou občas více než vhodné, trolej to má ráda

.
Re: Vlaky
Napsal: úte črc 03, 2012 11:51
od Laďuša
Stejně bych si chtěl o tom něco počíst

Re: Vlaky
Napsal: pát črc 06, 2012 08:48
od Křečík Barbuška
Nebudou v tom schované baterky? Moc baterek ... nebo kompresor? Vypadá to úchylně

.
Re: Vlaky
Napsal: pát črc 06, 2012 09:17
od Laďuša
Re: Vlaky
Napsal: pát črc 06, 2012 10:25
od Raduz
Laďuša píše:Nafťák v tom neni, je v tom ale balast a trakčáky, který jsou napájený z toho normálního Čmeláka a chová se to teda vpodstatě jako 2 lokomotivy, akorát ten bustěr nemá stanoviště. Oficiálně se to označuje jako ČME3B a ty bustry byly dělaný třeba eště i z lokomotiv 2TE10L.
........

to by chtělo aby měl agregát vyšší výkon, jinak v tom vylepšení nevidím,
když bude stejný výkon tak se vyrobená energie dělí do dalších 6.motorů tzn. na 2/2.
Takž dvě mašiny místo jedné? Pak snad kvůli adhezi?
Re: Vlaky
Napsal: pát črc 06, 2012 10:36
od Laďuša
Co ty víš, jak je to výkonově dimenzovaný? Já si to přesně představit nedovedu, ale jen tak pro prču to vyráběný nebude. Adheze lepší bude a ňáký rezervy na dynamu taky budou, takže předpokládam, že to bude i tak o něco lepší, než poloviční výkon, pokud by to teda fachalo tak, jak povídáš. Taky bude záležet na tom, jak jsou ty motory zapojený. Tažná síla je velká při nízkých rychlostech, takže tam nemusí jít na plnej výkon maximální rychlost, ale nižší, při kterej to prostě má větší sílu.
Re: Vlaky
Napsal: pát črc 06, 2012 10:45
od Křečík Barbuška
To si dělají doma jako zlepšovák když prorezne kabina nebo to dělal i výrobce?
Re: Vlaky
Napsal: pát črc 06, 2012 10:49
od Laďuša
Doma ze zrušených lokomotiv
Re: Vlaky
Napsal: pát črc 06, 2012 13:13
od Raduz
Laďuša píše:Co ty víš, jak je to výkonově dimenzovaný? Já si to přesně představit nedovedu, ale jen tak pro prču to vyráběný nebude. Adheze lepší bude a ňáký rezervy na dynamu taky budou, takže předpokládam, že to bude i tak o něco lepší, než poloviční výkon, pokud by to teda fachalo tak, jak povídáš. Taky bude záležet na tom, jak jsou ty motory zapojený. Tažná síla je velká při nízkých rychlostech, takže tam nemusí jít na plnej výkon maximální rychlost, ale nižší, při kterej to prostě má větší sílu.
no jak je to výkonově dimenzovaný samo nevím, ale nezdá se mi že by to bylo dimenzované na dvojnásobek TM, asi jak říkáš snaží se s toho dostat max.
co se týče tažné síly, je potřeba největší při rozjezdu, ve škole jsme si to malovali do diagramu s názvem trakční charakteristika,
při max. rychlosti už stačí opravdu jen zlomek výkonu
tady takovou jednodušší:

Re: Vlaky
Napsal: pát črc 06, 2012 20:01
od Michal Pokorný
Re: Vlaky
Napsal: pát črc 06, 2012 20:08
od Jakub Metelka
Tak to je brutální

.Ty motory musí být v luxusním stavu
http://www.youtube.com/watch?v=BStjNHvy ... re=related