
To je tak, když máš trolej tak přes jednu mašinu napájíš trakční motory a když nemáš trolej tak tak ty motory napájíš s agregátu druhé části lokomotivy

je to geniálně jednoduché.
Moderátor: Moderátoři
Zdálo by se to logické, jenže, proč má smeták i ta s teoretickým dieselagregátem?Raduz píše:To je tak, když máš trolej tak přes jednu mašinu napájíš trakční motory a když nemáš trolej tak tak ty motory napájíš s agregátu druhé části lokomotivy
je to geniálně jednoduché.
aby to pěkně vypadalo, odkaz nemám někde sem to četl, akorát nevím zda vždy fungují 2 x 6 motorů, nebo jen 1 x 6, ono je možné, že el. výzbroj stíhá všech 12 motorů, ale agregát si myslím zvládne jen těch svých 6 motorů.Teepee píše:Zdálo by se to logické, jenže, proč má smeták i ta s teoretickým dieselagregátem?Raduz píše:To je tak, když máš trolej tak přes jednu mašinu napájíš trakční motory a když nemáš trolej tak tak ty motory napájíš s agregátu druhé části lokomotivy
je to geniálně jednoduché.
Nějaký odkaz s popisem atp, by byl?
Laďuša píše:Nafťák v tom neni, je v tom ale balast a trakčáky, který jsou napájený z toho normálního Čmeláka a chová se to teda vpodstatě jako 2 lokomotivy, akorát ten bustěr nemá stanoviště. Oficiálně se to označuje jako ČME3B a ty bustry byly dělaný třeba eště i z lokomotiv 2TE10L.
........
no jak je to výkonově dimenzovaný samo nevím, ale nezdá se mi že by to bylo dimenzované na dvojnásobek TM, asi jak říkáš snaží se s toho dostat max.Laďuša píše:Co ty víš, jak je to výkonově dimenzovaný? Já si to přesně představit nedovedu, ale jen tak pro prču to vyráběný nebude. Adheze lepší bude a ňáký rezervy na dynamu taky budou, takže předpokládam, že to bude i tak o něco lepší, než poloviční výkon, pokud by to teda fachalo tak, jak povídáš. Taky bude záležet na tom, jak jsou ty motory zapojený. Tažná síla je velká při nízkých rychlostech, takže tam nemusí jít na plnej výkon maximální rychlost, ale nižší, při kterej to prostě má větší sílu.
Tak to je brutální