Napsal: čtv led 15, 2009 21:27
				
				Toť otázka   .
  .
			 .
  . .
  . , tak jsem to jakž takž odvzdušnil, ješte to asi bude chtít ještě jednou, nejlépe s nějakým pomocníkem, samotnému se to dělá blbě. Ale již teď to brzdí velmi dobře. Dále byly změřeny kompresní tlaky 11,3 - 11,5 - 11,7 - 11,7 s čímž jsem celkem spokojen, přišly "nové" zánovní svíčky co selhaly u sedmy
  , tak jsem to jakž takž odvzdušnil, ješte to asi bude chtít ještě jednou, nejlépe s nějakým pomocníkem, samotnému se to dělá blbě. Ale již teď to brzdí velmi dobře. Dále byly změřeny kompresní tlaky 11,3 - 11,5 - 11,7 - 11,7 s čímž jsem celkem spokojen, přišly "nové" zánovní svíčky co selhaly u sedmy   a zánovní kabely. Při testech to jezdilo pěkně, ale před barákem mi přestal totálně držet volnoběh (pod plynem to ovšem jede dobře). Po zaparkování čumákem z kopce se to začalo tvářit jakoby nic, zítra na to budu muset mrknout, třeba je na vině palec, neb má popraskaný rezistor.
  a zánovní kabely. Při testech to jezdilo pěkně, ale před barákem mi přestal totálně držet volnoběh (pod plynem to ovšem jede dobře). Po zaparkování čumákem z kopce se to začalo tvářit jakoby nic, zítra na to budu muset mrknout, třeba je na vině palec, neb má popraskaný rezistor.Souhlasím s Tebou.Taky jsem měl dlouhou dobu takovouhle hadičku na odvzdušňování hozenou v pixle v garáži a ráčila si ztvrdnout.Její tvar vypadá jako suchá větevLaďuša píše:Mě přídou jako úplně obyčejný, co s tim odvzdušňuju, a ty ztvrdnou naprosto.
 a není to ono.
  a není to ono.Chápem dobre, že ked si to zaparkoval "dole hlavou" volnobeh to drzalo?Koko Loko píše:před barákem mi přestal totálně držet volnoběh (pod plynem to ovšem jede dobře). Po zaparkování čumákem z kopce se to začalo tvářit jakoby nic, zítra na to budu muset mrknout, třeba je na vině palec, neb má popraskaný rezistor.

 
  
  (2101 bez úprav jezdící 165 km/h tacho, 155 km/h reál po rovině není úplně normální jev - zvlášť s kompresí 8,7 na válec
 (2101 bez úprav jezdící 165 km/h tacho, 155 km/h reál po rovině není úplně normální jev - zvlášť s kompresí 8,7 na válec  ).
 ).Ano, aj ja som myslel plavák preto som sa ho pýtal či som dobre pochopildmatej píše:K-L - pokud je to ještě karbec, zkontroluj si plovák!!!

 ), výměna karburátoru je též v plánu, mám doma již jeden zrepasovaný kousek, jen najít čas a chuť ... .
  ), výměna karburátoru je též v plánu, mám doma již jeden zrepasovaný kousek, jen najít čas a chuť ... . . Konečně jsem přegumičkoval hlavní spojkový válec, ovládání spojky se výrazně zjemnilo, po úniku kapaliny zatím žádných známek. Hned se s tou potvorou lépe jezdí, má duše pookřála. Zejména mě ovšem Rozmar mile překvapil dnešním dosaženým top speedem a to odhadem 165 tacho
  . Konečně jsem přegumičkoval hlavní spojkový válec, ovládání spojky se výrazně zjemnilo, po úniku kapaliny zatím žádných známek. Hned se s tou potvorou lépe jezdí, má duše pookřála. Zejména mě ovšem Rozmar mile překvapil dnešním dosaženým top speedem a to odhadem 165 tacho   . A té potvoře se dokonce chtělo i více, ale provoz byl poněkud hustější a strach z případného radaru také udělal své, navíc už se to začalo poněkud hůře ovládat
  . A té potvoře se dokonce chtělo i více, ale provoz byl poněkud hustější a strach z případného radaru také udělal své, navíc už se to začalo poněkud hůře ovládat   . Otázkou je jestli je za zlepšením výměna svíček a kabelů nebo fakt, že jsem nafoukal gumy na 2,3 místo obvyklých 2,0 .
  . Otázkou je jestli je za zlepšením výměna svíček a kabelů nebo fakt, že jsem nafoukal gumy na 2,3 místo obvyklých 2,0 . Nafúkni to na 3 a pôjde nad 200
 Nafúkni to na 3 a pôjde nad 200    
   
  
 
 
Tak to máš blbý, protože Rozmar tou dobou teprve chytá "druhý dech"dmatej píše: Laďka onehdá už dala taky 165 tacho (155sk.), ale víc už opravdu nechtěla
 ... ovšem je tu nebezpečí rozpadu na prvočinitele
  ... ovšem je tu nebezpečí rozpadu na prvočinitele   .
  .
 
 