Stránka 23 z 26

Re: Koroze

Napsal: stř srp 08, 2012 21:02
od zelvotron
Podle mě by na to ani na STK nepřišli, pokud by se to tedy nerozpadlo na natřásadle...

Škoda, třeba Plavcova stříbrná taky měla zdravou kastli, ale ono je to možná i logický, že nespolehlivý kousky mají hezkou kastli, protože moc nejezdily a spolehlivý kusy shnijou, páč jsou v provozu.

Re: Koroze

Napsal: čtv srp 09, 2012 07:43
od radek mb
Tak to se o víkendu schválně mrknu, jak je tato část karoserie indisponovaná u mé bývalé desítky. Přece jen je to též ročník 99, jako u Tavriho. O údržbě, za mých let, nemůže být řeč.

Re: Koroze

Napsal: stř srp 22, 2012 15:20
od tavri
Trochu jsem to vyztužil...
...kdyby to prdlo, aby si to tolik nekleklo :-)

Re: Koroze

Napsal: stř srp 22, 2012 20:20
od plavec
Zbývá jen naložit pár pytlů s cementem a můžeš hned otestovat pevnost své konstrukce :P

Re: Koroze

Napsal: ned zář 09, 2012 12:46
od dmatej
Od té doby, co mám cočko, by mě tohle rozhodně nezastavilo :D

... no, když znova koukám na fotky, po odeznění počátečního šoku ... sundat tlumič s pružinou, vyřezat co je echt rezavý, pak vzít plech, dovařit cočkem co chybí, koupit barvu ... Rust-Oleum Penetrator, což je taková šikovná základovka, co se hodí i na rez - prosakuje jí a narozdíl od Pragoprimeru dělá celkem silnou a pevnou vrstvu. Zkušenost s ní mám výbornou, navíc nerada hoří. Pak to ještě přetřeš nějakou normální syntetikou, a to auto se bude muset rozpadnout někde jinde, tady neumře ;)

Bylo by dobrý pak někde sehnat nějaký plastový podběhy, aby to bylo trochu líp chráněný.

Re: Koroze

Napsal: ned zář 09, 2012 13:49
od tavri
Tam, kde nestačí šrouby a nýty, já končím. Svářečku nemám. Auto se rozpadá i jinde - podlaha... Je mi líto, ale auto je spotřebák, ne veterán.

Re: Koroze

Napsal: ned zář 09, 2012 13:58
od plavec
dmatej píše:Od té doby, co mám cočko, by mě tohle rozhodně nezastavilo :D

... no, když znova koukám na fotky, po odeznění počátečního šoku ... sundat tlumič s pružinou, vyřezat co je echt rezavý, pak vzít plech, dovařit cočkem co chybí, koupit barvu ... Rust-Oleum Penetrator, což je taková šikovná základovka, co se hodí i na rez - prosakuje jí a narozdíl od Pragoprimeru dělá celkem silnou a pevnou vrstvu. Zkušenost s ní mám výbornou, navíc nerada hoří. Pak to ještě přetřeš nějakou normální syntetikou, a to auto se bude muset rozpadnout někde jinde, tady neumře ;)

Bylo by dobrý pak někde sehnat nějaký plastový podběhy, aby to bylo trochu líp chráněný.
Nojo ale stejně, tej práce jak na kostele . To je myslím lepší za pár šupů sehnat jinou míň shnilou popelnici s technickou a zase jí nějakej čas pojezdit.

Re: Koroze

Napsal: ned zář 09, 2012 14:35
od dmatej
Ono je to krapet nejednoznačný, já to beru takhle - sice můžu mít za 20-30 tisíc popelnici, budiž, na ježdění po okrese je mi to putna, pokud to brzdí, svítí, nechcípá a extra nežere. Ale na dovolenou už bych se bál, že někde zůstanu viset v křápu, který v podstatě neznám. Takhle jezdí hodně lidí, v podstatě při spolehlivosti aut před 30 lety to není nic nového, tehdá taky člověk musel počítat se vším.
Na druhou stranu, já radši vím, co řídím, na co si dát pozor. Proto i pořád rejpu do Kaliny, a v podstatě i bedlivě sleduju firemní fábie, který taky nejsou bůhvíjak spolehlivý - jen závady nejsou moc vidět (brzdy zlobí, park. asistent věčně mimo, klima nechodí - to je mimochodem vidět nejvíc, prorezlý vlnovec po 5 letech, ...).

Tej práce ... no, dobrej řemeslník má za 2-3 dny hotový celý auto, otázka je najít šikovnýho. Kdybych se tím živil, Laděnu jsem měl tak za dva tři týdny asi i v lepším stavu, co dnes. Takhle mi to trvalo 3 roky, s prací, barákem, druhým autem a hlavou, která byla myšlenkama věčně někde v pejru ...

A zase na první stranu, starostí má člověk i tak dost, takže klidnější je blažená nevědomost s jiným strojem ... co naplat, je to tak.

A já jdu poklízet garáž, když už je konečně prázdná. Vysvobodit vozejk od nářadí, odřezků, odpadu, bordelu ... a pak se asi vrhnu zase na dokončení vrat na pozemek ... čekají od loňského léta na obložení ...
Tož asi tak ... jdu

Re: Koroze

Napsal: ned zář 09, 2012 16:16
od plavec
Tak jasné, že s nějakou popelnicí (jako mnou jmenovanou ) nebude radno jet na dovolenou někam stovky kilometrů. Ale točit se s tím "kolem komína" , na to to stačí . Hlavně když má stk.
Najít zručnýho opraváře, co to dobře opraví a neošidí a neoškube zároveň majitele vozu, to je panečku zážitek, to máš pravdu.

A jejej úklid, to zas najdeš pokladů ! :lol:

Re: Koroze

Napsal: ned zář 09, 2012 16:56
od zelvotron
Tak já mám ty kornouty taky trošku načatý, možná to nechám ještě vyvařit, ale mám prahy a podlahu ok, u Tavriho to fakt smysl nemá.

Re: Koroze

Napsal: sob zář 15, 2012 10:03
od radek mb
Tak jsem se na to schválně mrknul u své bývalé desítky a tam je to úplně v pořádku.

Re: Koroze

Napsal: pon říj 15, 2012 21:45
od Pavel Kozák
my sme koupili taky 110 z německa schnilou jako má tady tavri (myslim že byla ještě hůř tam vzadu ) podlahu měla taky schnilou ale dosti a bylo to bycený i z venku blatníky,dveře,prahy...... a jak sme ji likvidovali tak sem skoušel jeji pevnost a ta podlaha nešla prošlápnout a schválně když se na to šáhlo flexou tak měla co dělat aby to přeřízla :D to sem se divil tak už ted bych se nebál v tom jezdit :) ještě tohle je poctivá práce :) a tohle auto by ještě něco 100% vydrželo :lol: :lol: :lol:

Re: Koroze

Napsal: úte říj 16, 2012 06:08
od tavri
vlevo vzadu prošlápnou šla. Jinde jsem to zatím nezkoušel.

Re: Koroze

Napsal: pon pro 10, 2012 17:39
od vodis
Konzervace laku asi přispívá k potlačení vzniku koroze. Co používáte? Mně se osvědčila silikonová leštěnka od Amway, případně jako levnější varianta Autobalsam od Velvany.

Re: Koroze

Napsal: pon pro 10, 2012 18:15
od FOMA
Jednoznačně Turtle Wax http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... -Plus-PTFE, popř. leštěnku od Sonaxu.A zatím naprostá spokojenost. 8)