Stránka 23 z 25
Napsal: stř srp 04, 2010 21:05
od Křečík Barbuška
Kdyby měli sovětští inženýři byť jen špetku pochybnosti o kvalitě podvozku, jistě by zamezili možnosti dosažení těchto rychlostí

. Vzhledem k tomu, že tak neučinili, můžeme každý den nasedat s klidem a jistotou do těchto neprávem zatracovaných, nadčasových vozů

.
Napsal: stř srp 04, 2010 21:14
od radek mb
JmJ píše:
A to jsme opet u tematu pneumatik - nejake OR xy nebo matador MP ab, to je proste katastrofa, na tom se da zaplestit i v lete jen kdyz trochu sprchne a jedete 60 po okresce. Kdo na jinych pneu nejezdil, tak toto nepochopi

Mluvíš mi z duše

Napsal: stř srp 04, 2010 21:25
od vintera
ne nadarmo se tedy říkalo v sovětskému svazu "strana čuďes". U nás zase země neomezených možností (i rychlostí).

Napsal: stř srp 04, 2010 23:34
od Veverka
Koko Loko píše:Kdyby měli sovětští inženýři byť jen špetku pochybnosti o kvalitě podvozku, jistě by zamezili možnosti dosažení těchto rychlostí

. Vzhledem k tomu, že tak neučinili, můžeme každý den nasedat s klidem a jistotou do těchto neprávem zatracovaných, nadčasových vozů

.
Vzhledem ktomu,že jsme s prominutím v bývalém SSSR
v neděli vykopali motor V8 ze země,tak bych se nedivil vůbec,ale vůbec ničemu

Napsal: stř srp 04, 2010 23:50
od vintera
Koko Loko píše:Kdyby měli sovětští inženýři byť jen špetku pochybnosti o kvalitě podvozku, jistě by zamezili možnosti dosažení těchto rychlostí

. Vzhledem k tomu, že tak neučinili, můžeme každý den nasedat s klidem a jistotou do těchto neprávem zatracovaných, nadčasových vozů

.
Jo, kdyby v bývalém SSSR skutečně rozhodovali inženýři namísto politbyra

Napsal: čtv srp 05, 2010 06:37
od Luděk Musil
jakke píše:jsme ho byli trochu projet po dálnici a nechce to jet přes 170

Hele - když vyhodíš z 15-ýho patra v paneláku cihlu a zároveň s ní železnou kouli ... co bude dřív na zemi? L.
Napsal: stř pro 29, 2010 18:03
od jakke
Jenom aby to tu neumřelo tak dám nějaké info pořídil sem si centrál , křížky na kardan a nějaký repro aby to hrálo trošku ...
Central
Napsal: stř pro 29, 2010 22:40
od flamo
V pohode, aj ja som si objednal central, tak potom napis ako si to tam montoval, ci neboli nejake problemy. Dik

Napsal: čtv pro 30, 2010 00:11
od jakke
no hele myslim , že problémy nebudou když vyházim celej introš fuč a protáhnu kabely , ale co nevim tak to je jak to napjit na směrovky

Napsal: čtv pro 30, 2010 11:51
od Saša
jakke píše:ale co nevim tak to je jak to napjit na směrovky
Většina dálkově ovládaných CZ má výstup na nějakou signalizaci . Pokud ho nemá dá se využít přímo vodičů pro motorky a přes relé zapojené jako další motorek (paralelně k nějakému) spímat blinkry

.
Napsal: čtv pro 30, 2010 13:55
od Marek89
A nemusia to byt iba blinkre. Aj na parkovačky sa to dá.
Napsal: čtv pro 30, 2010 14:49
od peet2101
Já to tehdy napojil příma na vývody od páček, dneska bych to asi dělal pečlivěji, ale tehdy to stačilo a fungovalo to bezproblemu. Trošku potíže byli s napojením táhel a vyladěním tak aby to fungovalo správně. A musel sem prodloužit kabely k PZ dveřím (RJ pod palubkou).
Napsal: čtv pro 30, 2010 15:37
od jakke
Tak sem to myslel, že to napojim na výstup z toho spínače na výstražný světla aby štáva šla do relátka a při odemčení či zamčení by se spusitili výstražný akorát tady podle schéma mi to ukazuje, že mám dva dráty dát na blinkry jako jeden drát na jeden blinkr a sou tu jen dva na to tak právě sem v tom měl hokej

Napsal: čtv pro 30, 2010 16:02
od Cory
jakke píše:podle schéma mi to ukazuje, že mám dva dráty dát na blinkry
jakke píše:jako jeden drát na jeden blinkr
jakke píše:sou tu jen dva

Napsal: čtv pro 30, 2010 16:08
od jakke
no bože furt jenom hledat chyby a rejpat
