Stránka 23 z 24

Napsal: ned dub 03, 2011 20:38
od peet2101
No stavba mojeho auta taky dostává sportovnější směr, tlumení-těžký, izolace-těžká, repráky-těžký... :mrgreen:

Napsal: ned dub 03, 2011 20:39
od Puhi
brzdy ťažké, pásy ťažké, dvere ťažké...?

Napsal: ned dub 03, 2011 20:40
od peet2101
Puhi, až tak hardcore to není :-D

Napsal: ned dub 03, 2011 21:02
od Little Red Riding Hood
Puhi píše:brzdy ťažké, pásy ťažké, dvere ťažké...?
ale mě už z toho začiná trochu hrabat, budu muset sehnat rovne kapoty na 2101, abych si mohl udělat kopito na laminátové kapoty.. :mrgreen:

a těžce lituju té práce s tím šíbrem.. ted abych zháněl dobrou střechu..

Napsal: ned kvě 01, 2011 14:27
od Little Red Riding Hood
Tak další závody za náma, jel se Valašský rally-slalom, na startovní listine skoro 70 aut, ve skupině cca 15.. Byla to celkem silná akce.. Vyjížděli sme už o 6 ráno aby sme tam zavčas dojeli, po majálesu se opravdu dobře vstávalo.. :D Ze začátku sem byl tak nějak nešťastnej z té rally části bo sem myslel že tam zlomíme auto vejpůl, přece jen to mam připravené spíš na rovnej asfalt, než na rozbité cesty, bláto a přejezdy (většinou vymlácená cesta v zatáčce, nebo změna povrchu).. Ale naštěstí sme to ve zdraví přežili, sice skoro co kolo, to výjezd mimo trať, příšerný škrtance podvozkem, ale bylo kolem vetšinou měkké bláto, takže žádná nehoda se nakonala, karkulka je statečná slečna.. :mrgreen: Ondra jednou ssebou do cile přivezl půl 15" plné mokrého bláta, říkal že se s tím ani na 3 nedalo jet jak volant házel.. Tak sme to vydloubali tyčí od hevéru a jelo se dál..

Ale je na čase si od závodění chvili odpočinout, pomalu se začínaj hromadit věci, které je potřeba udělat, tak bych nerad aby tahle časovaná bomba někde příště vybouchla.. V prostředním kříži se udělala vůle, ale né ve směru otáčení, že by kardan cinkal jak lahváče v kufru, ale tak že se vůči sobě ty dva díly prostě posouvaj do strany (nevím jak to líp popsat), takže občas při prudkém brždění, nebo akcelerací zahází a zaklepe.. Dál navíc už druhej závod jezdíme s vypadlou poloosou na levé straně (drží to na brzdovém kotouči), takže připravuji novou sadu brzd dozadu, kterou bych nejradši už rovnou namontoval s hydraulickou ručkou).. Dál se připravuje samosvor s lehčím převodem, takže se musí dát zpět 5q, kterej se nám vrátil po generálce (díky maniac ).. Zkrátka celá hnací soustava projde zase takovím další levelem..

Ovšem jenden problém co mě trápí je že se mi tlačí voda do expanzky, místo ní je v chladiči vzduch, ale ne zase uplně moc, ještě nikdy expanzka nepřetekla, jen se naplní, při chladnutí mi voda steče postupně zpet... Voda jinak neubejvá, nebo pokut ano, tak jen málo.. Bílej kouř z vejfuku nějak moc nepozoruju.. Co to může být??.. Prasklá hlava, nebo se to tlakuje přez těsnění??.. Nebo by se to mohlo tlakovat přez těsnění pod svodama a sáním??.. Ucpal sem kanálky v sání, ale ne v hlavě.. Nebo by na to mohla mít vliv expanzka, kerá je nepatrně níž??.. Samozřejmě se motor kvůli tomu víc hřeje..

Nakonec jedna veselá příhoda: Po cestě na závody, jsme docela zpěchali abychom tam dojeli včas, bylo to přez 100 km.. Jelikož tam mam ted jen 4q, tak se jelo docela v otáčkách, nezůstalo auto co by jsme nepředjeli.. :mrgreen: Když tu najednou čuchám pálící se zimní směs z chladiče, za autěm bílej dým jak sviňa, teplota začala stoupat, tak sme honem zastavili, v nasráním že fouklo těsnění a vše je v hájí, nemluvě o tom že by nás zařadili na black list a bylo by příště obtížné se příhlásit.. No nakonec s ukázalo že sme jen ztratili zátku, která je na T-kusu na hlavě místo odbočky k termostatu, takže skoro všechna voda vychcala na svody.. Dokonce i zátku jsme našli, tak se dolila voda, kterou vozím ssebou a fičelo se dál... :) Nejlepší na tom byli troubící kamijoňáci, který sme předtím předvalili.. :)

Nějakej matroš na shlédnutí zkusim dodat později..

Napsal: ned kvě 29, 2011 22:20
od Little Red Riding Hood
Tak nějaké nové info, konečně se ke mě dostal samosvor.. :mrgreen: Jedná se o typ TORSEN s hodnotou svornosti 5.0, na OFICIÁLNÍCH stránkách sem zjistil že se tento typ samosvoru dělá v rozmezí od 3.5-8, co to přesně pro mě znamená zatím nevim.. :D No jinak ještě k tomu musim splašit vhodněj převod a to buď 4.3, nebo 4.44, nějak se sám furt nemužu rozhodnout kterej, takže uvítám veškerej váš názor názor, momentálně jezdím kola 15" se semislickem (pro slalom-rallyslalom), časem si chci připravit sadu 13" se slickama (určenou pro vrchy, nebo taky na slalom), s 5q zatím počítám (doufám že nebude potřebovat repasovat vic jak jednou do roka).. Tady je nějakej REPORT z rozbalování..

No druhou novinkou, se kterou už sem teda stihl zajet i jeden závod je stabík zadní náprávy. Jedná se o stabík z ukrajiny, jen s tím rozdílem že sem úchyty přivařil napevno k mostu, zkrátil držáky se silenblokama a vyvrtal v nich 12mm díru pro pevnostní šrouby.. No práce to byla celkem náročná, zvlášt, když sem to "lepil" přímo na autě večer před závodem.. Zajimalo by mě co dělal olej v nápravě, když sem se do toho opřel svářečkou.. :D No nakonec se to tam podařilo celkem pekně napasovat, tak aby to nečouhalo pod auto.. No pak bylo potřeba doladit zavěšení nápravy, zkrátil sem lanka (ale zaroveň ve finále prodloužil, tak aby na nich náprava nedržela a mohl fungovat stabík) a přidal karabiny, pro lepší manipulaci.. No a když už sem pod tim ležel, nemohl jsem si odpustit řiznout aspoň malinko do pružin.. :mrgreen: Tak teď už sem se vymačkl, tak nějaké FOTKY z večerní montáže..

Napsal: pon kvě 30, 2011 08:45
od Jany_RS
neoznačuje sa ta svornost 10-80% v percentach,kolko krutiaku prenesie na druhe koleso???
-asi maš 50 % samosvor 8) ,no a kolko stal,ked to nie je tajne :?: :twisted:
-medzi 4.3 a 4.4 na maximalke(pri 6000 ot 13/165/80 0.82 V rychlost) je rozdiel nejakych 4 km/h taže bral by som 4.3(je ich viac a niektore v lepšom stave ako 4.4)

-no a jak sa ide s tym zadnym stabilizatorom??

Napsal: pon kvě 30, 2011 08:49
od Cory
tento samosvor je 30/70.....50/50 je vlastne zavareny diff.

Napsal: pon kvě 30, 2011 09:26
od Little Red Riding Hood
no uvidim, sem na to zvědavej.. vyšlo to asi na 310euro, cca..

jinak z toho stabíku mam takové smíšené pocity, myslím že by to mohlo být tvrdší, ale doufám že s tím difikem to bude pracovat dohromady dobře... a přinejhorším to trochu přišponuju těma lanama..

Napsal: pon kvě 30, 2011 11:42
od dvk
Ten stabík máš přidělaný pěkně, tak nějak jsem si to představoval - aby to moc netrčelo pod nápravu.

Napsal: pát čer 10, 2011 23:16
od Marosqo
stabik sa da dat aj ponad napravu...tak ho naisto nikde neurves

Napsal: sob čer 11, 2011 15:30
od Little Red Riding Hood
Marosqo, no, nějak sem to zkoušel, ale přišlo mi že by nevlezlo mezi uchyty na nápravě... druhá věc byla ta, že už byl ten stabík zkrácenej, takže by to z vrchu asi nedosáhlo..

Napsal: sob čer 11, 2011 19:24
od Marosqo
Obrázek

Obrázek

na detaily sa ma nepytaj, je to kamosove, nakolko ja uz nic ruske nemam :lol:

Napsal: ned čer 12, 2011 09:59
od Little Red Riding Hood
no, pěkně to tam napasoval.. ale přijde mi že je to nějaké vysoké to auto.. :P

Napsal: ned čer 12, 2011 11:12
od Saša
Dle obrázku mi není funkce zadního stabilizátoru jasná - kde je uchycen ke karoseriji aby plnil funkci ?