Tak další závody za náma, jel se Valašský rally-slalom, na startovní listine skoro 70 aut, ve skupině cca 15.. Byla to celkem silná akce.. Vyjížděli sme už o 6 ráno aby sme tam zavčas dojeli, po majálesu se opravdu dobře vstávalo..
Ze začátku sem byl tak nějak nešťastnej z té rally části bo sem myslel že tam zlomíme auto vejpůl, přece jen to mam připravené spíš na rovnej asfalt, než na rozbité cesty, bláto a přejezdy (většinou vymlácená cesta v zatáčce, nebo změna povrchu).. Ale naštěstí sme to ve zdraví přežili, sice skoro co kolo, to výjezd mimo trať, příšerný škrtance podvozkem, ale bylo kolem vetšinou měkké bláto, takže žádná nehoda se nakonala, karkulka je statečná slečna..
Ondra jednou ssebou do cile přivezl půl 15" plné mokrého bláta, říkal že se s tím ani na 3 nedalo jet jak volant házel.. Tak sme to vydloubali tyčí od hevéru a jelo se dál..
Ale je na čase si od závodění chvili odpočinout, pomalu se začínaj hromadit věci, které je potřeba udělat, tak bych nerad aby tahle časovaná bomba někde příště vybouchla.. V prostředním kříži se udělala vůle, ale né ve směru otáčení, že by kardan cinkal jak lahváče v kufru, ale tak že se vůči sobě ty dva díly prostě posouvaj do strany (nevím jak to líp popsat), takže občas při prudkém brždění, nebo akcelerací zahází a zaklepe.. Dál navíc už druhej závod jezdíme s vypadlou poloosou na levé straně (drží to na brzdovém kotouči), takže připravuji novou sadu brzd dozadu, kterou bych nejradši už rovnou namontoval s hydraulickou ručkou).. Dál se připravuje samosvor s lehčím převodem, takže se musí dát zpět 5q, kterej se nám vrátil po generálce (díky
maniac ).. Zkrátka celá hnací soustava projde zase takovím další levelem..
Ovšem jenden problém co mě trápí je že se mi tlačí voda do expanzky, místo ní je v chladiči vzduch, ale ne zase uplně moc, ještě nikdy expanzka nepřetekla, jen se naplní, při chladnutí mi voda steče postupně zpet... Voda jinak neubejvá, nebo pokut ano, tak jen málo.. Bílej kouř z vejfuku nějak moc nepozoruju.. Co to může být??.. Prasklá hlava, nebo se to tlakuje přez těsnění??.. Nebo by se to mohlo tlakovat přez těsnění pod svodama a sáním??.. Ucpal sem kanálky v sání, ale ne v hlavě.. Nebo by na to mohla mít vliv expanzka, kerá je nepatrně níž??.. Samozřejmě se motor kvůli tomu víc hřeje..
Nakonec jedna veselá příhoda: Po cestě na závody, jsme docela zpěchali abychom tam dojeli včas, bylo to přez 100 km.. Jelikož tam mam ted jen 4q, tak se jelo docela v otáčkách, nezůstalo auto co by jsme nepředjeli..
Když tu najednou čuchám pálící se zimní směs z chladiče, za autěm bílej dým jak sviňa, teplota začala stoupat, tak sme honem zastavili, v nasráním že fouklo těsnění a vše je v hájí, nemluvě o tom že by nás zařadili na black list a bylo by příště obtížné se příhlásit.. No nakonec s ukázalo že sme jen ztratili zátku, která je na T-kusu na hlavě místo odbočky k termostatu, takže skoro všechna voda vychcala na svody.. Dokonce i zátku jsme našli, tak se dolila voda, kterou vozím ssebou a fičelo se dál...
Nejlepší na tom byli troubící kamijoňáci, který sme předtím předvalili..
Nějakej matroš na shlédnutí zkusim dodat později..