Stránka 23 z 27

Napsal: pon úno 23, 2009 18:08
od plavec
Koko Loko píše:Jo a pro neznalce. Hydro - citroni mají ručku na předek, takže mít zataženou ručku a hrabat je poněkud smysluzbavené... :D
To jako fakt?U BX jsem si toho ani nevšiml :shock:

Napsal: pon úno 23, 2009 18:15
od plavec
ladalover píše:No je to kára.. a velká...
A nádherná. :wink:
Koule si nemaj co klekat, když budou často dofukovaný a když bude o celý hdyro pečováno s láskou tak bych se toho nebál.

Napsal: pon úno 23, 2009 19:49
od Puhi
plavec píše:
Koko Loko píše:Jo a pro neznalce. Hydro - citroni mají ručku na předek, takže mít zataženou ručku a hrabat je poněkud smysluzbavené... :D
To jako fakt?U BX jsem si toho ani nevšiml :shock:
O bx som to vedel, jedna olejnička raz prišla na prax :lol:

Napsal: úte úno 24, 2009 16:56
od citron
plavec píše:
Koko Loko píše:Jo a pro neznalce. Hydro - citroni mají ručku na předek, takže mít zataženou ručku a hrabat je poněkud smysluzbavené... :D
To jako fakt?U BX jsem si toho ani nevšiml :shock:

Měl jsi to vyzkoušet někde v zatáčce na sněhu :lol:
Je to tak asi i kvůli hydru. Určitě jsi si všimnul, že Ti BX po nějaký době zamířimo k zemi (když je to hodně dobrý, po tejdnu, když špatný, klidně po pěti minutách) a to tím stylem, že nejdřív kleknul zadek. Kdyby byla zadní kola na krev zabržděná a zároveň byl zařazenej klalt, vznikal by asi nějakej napnelismus.

Novější systémy už mají zámky, který zabraňujou poklesu tlaku, takže auto nepadá, ale ručka na předek stejně zůstala (aspoň v tom žiju). Docela by mě zajímalo, jestli má ručku na předek i nová C5, když ji dělají jak s koulema tak i s pérem..

Napsal: úte úno 24, 2009 18:41
od Puhi
Ako tá ručka v predu by bola super vec ak by mali zadný náhon na gumovačku :mrgreen:
Ale inak mi to pripadá trochu blbé. No možno preto že by to bol nezvyk :roll:

Napsal: pát bře 06, 2009 12:08
od plavec
citron píše:Určitě jsi si všimnul, že Ti BX po nějaký době zamířimo k zemi
Všiml jsem si
citron píše:když je to hodně dobrý, po tejdnu, když špatný, klidně po pěti minutách
Tak do druhýho dne myslím bylo na zemi, ale většinou jsem ho dával na zem sám.
citron píše:že nejdřív kleknul zadek
Ano, to potvrzuju :wink:
citron píše:Novější systémy už mají zámky, který zabraňujou poklesu tlaku
To je asi dobrý zlepšovátko. Od jakýho roku už to maj anebo to maj jen některý modely?
Puhi píše:Ako tá ručka v predu by bola super vec ak by mali zadný náhon na gumovačku :mrgreen:
Jo na machrování by to bylo super. :mrgreen:

Napsal: pát bře 06, 2009 16:47
od citron
BXka to nemají z výroby vůbec, i když borci si to dodělávají sami, Xantie mají protipadací koule a zámky asi všechny. XMka nevím, XM jsem měl všeho všudy sotva 14 dní, a to bylo denně používaný, tak jsem si nějak nestačil všimnout.

Napsal: pát bře 06, 2009 18:10
od plavec
NO ono když na to přijde, tak se u BX nechaj dát xantiacký koule, nebo se pletu?

Napsal: pát bře 06, 2009 18:41
od citron
Ale koulema z Xantie si nepomůžeš. Jde o to že Xantie mají ventil, kterej při poklesu tlaku (když auta začne mít tendenci padat) uzavře okruh, napnelismus nemá kam fouknout a auto nespadne. Aby to nebylo tak jednoduchý, je do toho zapojená ještě jedna koule navíc (i když nepřesně, ale říká se jí protipadací). Ta fuguje jako zásobník tlaku pro brzdy. Když auta začne při jízdě brzdit, potřebuje z okruhu tlak, ten poklesne a tím se zase aktivuje ten protipadací ventil a zavře se. Mohlo by se tak stát, že by brzdy neměly dostatek tlaku ze systému, ale pořád ho můžou brát z tý koule. Proto mají Xantie víc koulí než BX. :wink:

Napsal: pát bře 06, 2009 19:10
od plavec
citron píše:. Proto mají Xantie víc koulí než BX. :wink:
Aaháá, a já pořád si nad tím lámal hlavu. :)

Napsal: sob bře 07, 2009 11:38
od citron
No vono to ve skutečnosti není tak úplně jednoduchý, hlavně mě neber za slovo, vařím z vody (jen mírně osolený), ale snažím se učit :D

Napsal: sob bře 07, 2009 11:50
od plavec
Kolik Ti žere BX?Já ho měl kratičce, tak ani nevím kolik to žralo.

Napsal: sob bře 07, 2009 17:59
od citron
No moc to sem nepatří, ale když už se ptáš...Mám 16ti-ventil, což je kapitola sama o sobě. Dá se s tím jezdit do osmi litrů, ale to je trápení. Běžně jezdím za 10-12 litránků, to už se motoru líbí víc - musí se točit nad 4000, aby to frčelo.

Napsal: pon dub 13, 2009 00:49
od ladalover
Tak po malé odmlce děkuji Štěpánovi Getskovi za pomoc při výměně předního čepu na XM a při odborné instruktáži, jak z lady vymontovat motor.

Jinak jsem netušil, že i lada vyráběla low ridery...

Malá ochutnávka z prima sobotního odpoledne:
(více asi ve Štěpánových tématech)

Napsal: pon dub 13, 2009 07:43
od Štěpán
Není záč, to spíše já děkuju za pomoc při výměně motoru. Bylá to celkém fuška. Sundat hlavu, vyndat blok, přehodit spojku na druhej blok, namontovat druhej blok do auta, nahodit hlavu a potom to celý dokompletovat a seřídit.

Jak tak koukám, tak ta SPZ je trošku divná... :roll: :D

Jak je na tom XM? Už jezdí?