Stránka 23 z 57
Napsal: pon kvě 04, 2009 07:07
od gogo
no ked som za volantom, nadavam na cyklistov, to je fakt. ale jazdim aj na bicykli a viem sa vzit aj do ich koze. myslim si ale jedno, ked som si vedomy toho ze som zranitelnejsi, tak sa podla toho aj spravam.
dalsia vec je nevyhovujuci stav vozoviek, ich mala kapacita, na dnesnu dobu az zalostne slaba uroven znacenia a pod....to ale nevyriesime tu. jednoducho si treba davat bacha v kazdom ohlade. ci som za volantom, alebo na bicykli.
PS: asi pred tyzdnom u nas stal zeleny muzik, ja som siel so psom a radsej som zoskocil z bicykla, lebo som nemal helmu. vo vsetkej slusnosti som siel k nemu s otazockou. zaujimalo ma ako je brany korculiar na ceste. dostal som odpoved: "ako chodec, cize ma ist vpravo" koniec citatu.........po tomto som sadol na bicykel, hodil rukou a hubu mam otvortenu doteraz....
Napsal: pon kvě 04, 2009 09:20
od JmJ
Ad zminena helma - dostavame se zase k tomu, ze velice mnoho veci by melo byt doporuceno nikoliv zakonem prikazano. Helma, reflexni vesta, nahradni zarovky a naslo by se moc dalsich veci.
Nesviti mi leve svetlo? Tak premontuju zarovku z praveho, nebo nepremontuju a oficialne nemuzu pokracovat v jizde. Pokud pokracovat budu, muzu dostat pokutu.
ale to jen tak bokem, ze mi z tech prikazani uz zacina hrabat
Napsal: pát čer 05, 2009 14:07
od mayo456
Ja som si na bicykli ked som bol mladsi odjazdil dost prevazne v premavke aj po velkych cestach a podla mna sa da jazdit s bicyklom medzi autami ale treba na tom bicykli vediet jazdit to znamena mat hlavne na zreteli ze ako cyklista som zranitelnejsi a podla toho sa aj spravat. ( jazda na bicykli resp. motorke v porovnani s autom co sa bezpecnosti tyka je ako sex bez ochrany). Ja som si nikdy netrufol postavit sa vedla kamionu ale vzdy som stal v bezpecnej vzdialenosti za nim pri pravom okraji vozovky tak, aby ma pripadne vodic kamionu mohol zaregistrovat v pravom spätnom zrkadle. Horsie to bolo ked ma predbiehal kamion resp. autobus. Vela krat sa stlao ze si dostatocne nenadisiel hoci po lavej strane mal na to dost miesta. U nas v Kosiciach na Hlavnej ulici mame v oboch smeroch cyklisticky chodnik ktory je z asfaltu. Vsetko by bolo fajn, ale kedze na zvysku ulice su dlazobne kocky s velkymi sparami väcsina chodcov chodi po cyklistickom chodniku s malymi detmi, s kocikmi a pod. a cyklista ich musi obchadzat mimo cyklistickeho chodnika. Vela krat sa stalo, ze som musel prudko brzdit kôli tomu aby som tam nezrazil napr. nejaku mamicku s malym deckom ktora si z nicoho nic zmyslela ze sa mi pripletie rovno pod kolesa hoci na tom cyklistickom chodniku nema absolutne co robit.
Dnes ako vodic "mam najradsej" ked idem s autom trebars 90 km/h a vidim predomnou cyklistu alebo skupinku cyklistov ktori idu dobre ze nie po stredovej ciare. Cudujem sa tym ludom ze takym nezodpovednym spôsobom hazarduju zo svojimi zivotmi.
Napsal: stř črc 15, 2009 14:26
od Petr HC
Chtěl jsem založit téma >>Jak jsem dostal „výprask“ od Trabanta << nebo >> Nebezpečí zvané Trabant <<, ale nestává se to každý den, tak se to snad hodí sem.
Na „čtyřproudovce“ u Jičína mně dojížděl nezvykle rychle Trabant .První reakce – přece ho nebudu„čuchat“. Meziplyn, trojka a na podlahu. Zkrátím to: předjížděl mně, když na mém tachometru bylo – no řekněme hodně (abych se nevystavoval postihu). To už mi pud sebezáchovy sundal nohu z plynu - a Tráboš nesmrděl.
Když jsem ho dojel u železničního přejezdu v Jičíně, nedalo mi to a zeptal jsem se co v tom má za motor. Měl pod kapotou nadupanou třináctku Golfa, údajně mu to jede přes 200 a přivádí tím k šílenství i majitele hodně drahých aut .
Napsal: stř črc 15, 2009 19:55
od Laďuša
Byl to původní klasickej Trabi 601 a nebo už 1.1?
Napsal: stř črc 15, 2009 22:09
od Petr HC
Laďuša píše: Byl to původní klasickej Trabi 601 a nebo už 1.1?
O tom, že Němci dávali do posledních modelů Trabanta motory Polo 1,1 a do Wartburgů Golf 1,3 vím. Odhaduji ale, že to byl původní 601 (otlučený stříknutý na jedovatou oranžovou a pomalovaný) - bohužel na dlouhou diskuzi před "šraňkama" nebyl čas a prostor.
Napsal: stř črc 15, 2009 22:50
od Laďuša
Modernizovanej 1.1 Trabi se dal rozeznat od dvoutaktu i pohledově, ale uznávam, že když do toho někdo může dát 1300 z golfa, tak i ty estetický prvky jdou vyměnit, čímž identifikace takovýho hybrida se potom stává poněkud obtížnější
Napsal: čtv črc 16, 2009 09:14
od JmJ
Na ja, ctyri pruhy u jicina, tam se dejou veci
Napsal: čtv črc 16, 2009 16:28
od Saša
Když vám pod okny jezdí jedna hasičská Tatra za druhou , mezi tím policie a sanitky pravděpodobně někde hoří . Probůh - u nás . Tedy naproti v paneláku . Paní stačila vzít dítě a doklady . Chytlo to prý od televize a za deset minut nebylo co v tom vedru hasit . Naštěstí hasiči přijeli za 4 minuty , takže se požár do dalších bytů nedostal , což už se nedalo říci o vodě .
Napsal: čtv črc 16, 2009 19:55
od plavec
Takže ste měli rušno...
Stalo se někomu něco?A o co přišli Ti lidé? (krom televize)
Napsal: čtv črc 16, 2009 21:05
od dandy
Laďuša píše:Modernizovanej 1.1 Trabi se dal rozeznat od dvoutaktu i pohledově, ale uznávam, že když do toho někdo může dát 1300 z golfa, tak i ty estetický prvky jdou vyměnit, čímž identifikace takovýho hybrida se potom stává poněkud obtížnější
1.1 má nádrž vzadu a na blatníku zapustené hrdlo s nekrytým viečkom. Klasika 601 má nádrž pod kapotou a nikde žiadne viditeľné viečko. 1.1 má vyhrievanie zadného okna a v Budapešti som videl aj vyklápačky zadných okien jak u sedana tak i u kombíka. 1.1 v originále má aj väčšie zadné svetlá, i keď dizajnovo veľmi podobné (ale to mohol mať už aj pôvodným motorom vybavený trabík).
Napsal: čtv črc 16, 2009 21:51
od Maysner
Laďuša píše:Modernizovanej 1.1 Trabi se dal rozeznat od dvoutaktu i pohledově, ale uznávam, že když do toho někdo může dát 1300 z golfa, tak i ty estetický prvky jdou vyměnit, čímž identifikace takovýho hybrida se potom stává poněkud obtížnější
i 1.6 z hondy civic dozadu s celou hondackou predni napravou
Napsal: čtv črc 16, 2009 21:53
od Jelen
Maysner píše:s celou hondackou predni napravou
a trabant bude zatáčet, jako ve filmu Návštěvníci
Napsal: čtv črc 16, 2009 22:07
od Maysner
Jelen píše:Maysner píše:s celou hondackou predni napravou
a trabant bude zatáčet, jako ve filmu Návštěvníci
ee. ta je zafixovana na rovno. zataci se porad predni trabantackou napravou. akorat nad ni je prazdno
http://www.tuning-magazine.cz/index.php ... 69a1580568
Napsal: čtv črc 16, 2009 22:11
od Jelen
Toho bych se možná bál, že by se to zvedalo, nebo při průjezdu zatáčkou pod plynem by to mohlo přestat zatáčet
alespoň nějakou tu traverzu bych tam nacpal, ale věřim, že to mají vyřešený.