Stránka 23 z 342

Napsal: čtv dub 24, 2008 12:40
od Teepee
Laďuša píše:Jen jestli to postupně nejde do šrotu :roll:
Uvidíme, jestli se vagon vrátí a nebo ne a postupně odpadne další, až to nakonec skončí jako celek. Dlužno podotknout, že by si ten stroj vyřazení zasloužil, z elektrických jednotek je to jistě ta nejzbědovanější, která bezchybně reprezentuje názor: Stroj musí sloužit člověku.
Jestli se na tom opravdu dělá jen nejnutnější údržba, protože to má spoustu nestandardních dílů a řešení, tak všechna čest konstruktérům, protože je to vlastně velmi trvanlivé. Na krásu to rozhodně nejezdí.

Napsal: čtv dub 24, 2008 12:44
od Laďuša
Teepee píše:Jestli se na tom opravdu dělá jen nejnutnější údržba, protože to má spoustu nestandardních dílů a řešení, tak všechna čest konstruktérům.
Spíš bych řek všechna čest údržbě..... Ono konstruktéří asi nepočítali s tim, že budou vyrobený jenom 2 jednotky. Pokud by to asi dopadlo podle plánů, nebylo by to tak nestandardní. ALe že to skončilo jak to skončilo, pak to musí bejt něco udržet.... Jezdit to musí, tak to jezdit bude... Řek bych, že situace to bude asi podobná jako třeba s hodně starýma strojema...

Napsal: čtv dub 24, 2008 12:50
od Teepee
No já pravě někde četl, že to zatím jezdí, do první vážnější (nerentabilně odstranitelné) poruchy. I nulová údržba vzhledu a detailů tomu nasvědčuje.

Edit: našel jsem fotku, jak to vypadalo 17.4.2008!: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elekt ... 70003.html Komentáře, jak laické, tak zasvěcené myslím hovoří za vše. Je tam zmínka jak o pohodlí, o údržbě, tak o tom jaký to celkově budí dojem.

Napsal: čtv dub 24, 2008 13:19
od Laďuša
Teepee píše:Edit: našel jsem fotku, jak to vypadalo 17.4.2008!: http://www.zelpage.cz/fot...470/470003.html Komentáře, jak laické, tak zasvěcené myslím hovoří za vše. Je tam zmínka jak o pohodlí, o údržbě, tak o tom jaký to celkově budí dojem.
Nooo, tak to je drsný... To fakt vypadá na doběh... :?

Napsal: čtv dub 24, 2008 22:18
od Hurikán
Laďuša píše:
Teepee píše:Edit: našel jsem fotku, jak to vypadalo 17.4.2008!: http://www.zelpage.cz/fot...470/470003.html Komentáře, jak laické, tak zasvěcené myslím hovoří za vše. Je tam zmínka jak o pohodlí, o údržbě, tak o tom jaký to celkově budí dojem.
Nooo, tak to je drsný... To fakt vypadá na doběh... :?
:shock: :shock: :shock: To je STRAŠNÝ!!! :koko: Nechápu jak tohle může jezdit na lince. Kdyby to přijelo ke mně na nástupiště, tak bych asi vzal nohy na ramena. :?

Napsal: čtv dub 24, 2008 22:27
od Křečík Barbuška
Náhodou, mě se to líbí, píp.

Napsal: čtv dub 24, 2008 22:30
od Hurikán
Koko Loko píše:Náhodou, mě se to líbí, píp.
:koko: :hmph: A co na to psycholog? :cyclops:

Napsal: čtv dub 24, 2008 22:32
od Michal Pokorný
Hurikán píše:To je STRAŠNÝ
To si ještě neviděl žabotlamy co teď jezdí na trati Roudnice n.L. - Ústí n.L. místo původních relativně čistých a nepočmáraných souprav 460, které " někdo někam zašantročil" .
Ty vypadají jako by je tak po pěti letech vytáhli odněkud z kopřiv.
Když přijede na nástupiště a otevřou se dveře máte pocit, že stojíte u veřejných záchodků. Pokud jde o interiér tak žloutenka a svrab kouká z každého rohu.
A zvenku ..... ?? Ano, mnohem horší, než to co je vidět na té fotce :roll:

Napsal: pát dub 25, 2008 07:52
od Teepee
Fajnovky. :lol: Ve srovnání s Žabotlamem je Kraken luxusní vozidlo, žádné škubání při rozjezdu, žádné drhnutí zdrží při brždění, atd.
Dnes ráno jsem s ním jel znovu. Včera jsem někde zahlédl sousloví "Kapacitně předimenzované". No kterej blb tohle vypustil z huby. Bez toho jednoho vagónu lidi stojí v uličkách už 4 stanice před centrem Prahy.
Všude se nadává na plno aut, obsazených jedním člověkem, ale není se co divit, spousta cestujících místo stání ve vlaku raději sedí v autě... Takže pro příměstskou dopravu podle mého neexistuje pojem kapacitně předimenzovaný.
Pokud mám vozidla, která obsluhují trať 171 seřadit podle pohodlí, pak nejhorší jsou patra Bm(t)o, pak Žabotlam, pak Kraken a nakonec je pochopitelně Ešus.
S tím že patra jsou dle mého uživatelského názoru doopravdy nepřijatelná, oni jaksi v zastávce nejdou otevírat automaticky zavírané dveře a nástupní plošinka disponuje jakýmsi madlem, vysokým asi 130cm, které brání nástupu s kočárkem, kterýžto se musí přes madlo přendat horem. Vnitřní dveře fackovačky se musí náležitě předávat dalším cestujícím a stísněný prostor pro cestující, kdy se v horním patře není problém praštit do hlavy o poličku nad sedadlem a v dolním patře při sezení u okýnka do cca 1/3 šíře dvousedáku zasahuje topení tomu taky nepřidá. Pak jsou tu ještě nesnesitelně pískajících svítidla, obzvlášť v zastávce, když vše utichne, a klesá napětí baterek to je horší než vyjící vilný pes. Jediné co na nich musí být opravdu vychytaný jsou podvozky, při té výšce se to nehoupe a frčí poměrně klidně.
Takže Kraken, nebýt neudržovaný (nátěr a detaily), tak je to LUXUS.
Stejně by mně zajímalo, jak se mohlo stát, že ten druhý Kraken rozkradli. (četl jsem na Zelpage). Někdo ho tam musel nechat stát tak dlouho, že se do něj začalo chodit.
A ty "tuberkulozní" kouty jsou u všech vozidel, to je dáno liknavým úklidem...

Napsal: pát dub 25, 2008 15:17
od Laďuša
Tak od tutý diskuze odstupuju, nejezdim žádnou elektrickou jednotkou.
Teepee píše: Pak jsou tu ještě nesnesitelně pískajících svítidla, obzvlášť v zastávce, když vše utichne, a klesá napětí baterek to je horší než vyjící vilný pes.
No pískající světla je zlo, je možný, že to dělají rozbitý zářivky. Když jsem dělal u nás v depu, tak jsme tam měli na údržbě 842 a pískal. No a tak taky přišla řada na zářivky a hele - vyměnili jsme poslední rozbitou a náhle ticho... ;)

Prosím o radu - Pendolíno na Ruzyni?Kde má stanici?

Napsal: pon dub 28, 2008 10:37
od Víťa

Napsal: ned kvě 04, 2008 08:57
od Michal Pokorný
Jak známo jsem sběratel veškerého starého harampádí , mimo jiné i pohledů. Dnes jsem se tím tak trochu prohraboval a narazil jsem na tento :

Napsal: ned kvě 04, 2008 12:25
od zdenda
to je bombastický pohled... :twisted:

Jinak nebudou ty 460 v okolí ÚnL? Vložené vozy z 460 si teď trajdají v okolí Brna...
Buďme rádi za žabotlam, ten aspoň hezky na odporech, žádné rádoby bez tepelných ztrát tyristory...

Napsal: pon kvě 05, 2008 14:36
od Teepee
zdenda píše: Buďme rádi za žabotlam, ten aspoň hezky na odporech, žádné rádoby bez tepelných ztrát tyristory...
ts ts .. ts ts ...... ts ts ............. ts ts ............................................ c c ts c - c c ts c - c c ts c - c c
:D :wink:
Až dojezdí, bude mi to chybět...

Napsal: pon kvě 05, 2008 16:18
od Michal Pokorný
Teepee píše:Až dojezdí, bude mi to chybět...
Už aby to bylo, říkám já jako cestující.
Nevím, ale soupravy 460 mi jako cestujícímu vyhovují daleko víc. Jenže tyto už u nás nejsou a místo nich jezdí žabotlamí polovraky.
Docela se člověk naběhá než najde nějaké otevřené dveře, protože na polovině je cedulka MIMO PROVOZ. Celou cestu si připadáte jako v metru, sedíte v pološeru místy vyloženě ve tmě, ven samozřejmě nevidíte ani náhodou a to vše kvůli počmáraným oknům. Za půl hodinovou cestu docela načichnete tím nehorázným odérem co se šíří celou soupravou. No, prostě humus !!
Neříkám, kdyby byly jako na té pohlednici tak dejme tomu. Ale to co jezdí dnes to nemá obdoby. Od té doby co jezdí na trati Roudnice n.L. - Ústí n.L. místo těch 460 jim tu nikdo neřekne jinak než dobytčák.
ČD tak dostávají své zaměstnance do docela nepříjemné situace. Zřejmě je jim docela stydno, protože co tu tyto "dobytčáky" místo 460 jezdí (cca 1 rok) tak jsem potkal průvodčího asi tak dvakrát, možná třikrát. A to jezdím přibližně jednou týdně.