Fajnovky.
Ve srovnání s Žabotlamem je Kraken luxusní vozidlo, žádné škubání při rozjezdu, žádné drhnutí zdrží při brždění, atd.
Dnes ráno jsem s ním jel znovu. Včera jsem někde zahlédl sousloví "Kapacitně předimenzované". No kterej blb tohle vypustil z huby. Bez toho jednoho vagónu lidi stojí v uličkách už 4 stanice před centrem Prahy.
Všude se nadává na plno aut, obsazených jedním člověkem, ale není se co divit, spousta cestujících místo stání ve vlaku raději sedí v autě... Takže pro příměstskou dopravu podle mého neexistuje pojem kapacitně předimenzovaný.
Pokud mám vozidla, která obsluhují trať 171 seřadit podle pohodlí, pak nejhorší jsou patra Bm(t)o, pak Žabotlam, pak Kraken a nakonec je pochopitelně Ešus.
S tím že patra jsou dle mého uživatelského názoru doopravdy nepřijatelná, oni jaksi v zastávce nejdou otevírat automaticky zavírané dveře a nástupní plošinka disponuje jakýmsi madlem, vysokým asi 130cm, které brání nástupu s kočárkem, kterýžto se musí přes madlo přendat horem. Vnitřní dveře fackovačky se musí náležitě předávat dalším cestujícím a stísněný prostor pro cestující, kdy se v horním patře není problém praštit do hlavy o poličku nad sedadlem a v dolním patře při sezení u okýnka do cca 1/3 šíře dvousedáku zasahuje topení tomu taky nepřidá. Pak jsou tu ještě nesnesitelně pískajících svítidla, obzvlášť v zastávce, když vše utichne, a klesá napětí baterek to je horší než vyjící vilný pes. Jediné co na nich musí být opravdu vychytaný jsou podvozky, při té výšce se to nehoupe a frčí poměrně klidně.
Takže Kraken, nebýt neudržovaný (nátěr a detaily), tak je to LUXUS.
Stejně by mně zajímalo, jak se mohlo stát, že ten druhý Kraken rozkradli. (četl jsem na Zelpage). Někdo ho tam musel nechat stát tak dlouho, že se do něj začalo chodit.
A ty "tuberkulozní" kouty jsou u všech vozidel, to je dáno liknavým úklidem...
Bílý LADA a okřídlená spol.