Stránka 23 z 50
Napsal: sob lis 01, 2008 19:59
od Martis
Hurikán píše:Já nevím, co se vám na vzhledu interiéru nezdá. Podle mě je to v dnešní době prasáckých tvarů a kreací vysoce nadprůměrný výtvor. Pěkné snadno čitelné přístroje, decentní linie palubovky, atd. Kličky na dveřích mě přijdou normální.
JJJ. ta palubovka ja naprosto OK. Pokud nebude vrzat jako ta ve 110. Přehledná, jednoduchá, zkrátka naprosto "praktisch".
A ty kličky jsme řešili opravdu ty na vnější straně dveří - ne ty vnitřní.
Napsal: sob lis 01, 2008 20:06
od Martis
danielTIR píše:Detaily za 250 000 kč ......
Priora se mi vcelku líbí, ale předem - auto u nás neprodejné, protože moc připomíná 110 řadu.Nepřináší nic nového, jen staré detaily za nekonkurenční ceny. Škoda.
Možná nepřináší nic nového, ale třeba vychytala to staré.
A vezmu-li třeba Logan v podobné výbavě, tak taky nepřináší kromě více místa nad hlavou nic nového. A bude v té samé výbavě tak o 80 000 ,- Kč dražší s dražším servisem i náhradními díly.
Napsal: sob lis 01, 2008 20:58
od Maysner
Hurikán píše:Laďuša píše:Hurikán píše: + spínačka, která ustoupila konzumu a přesunula se na "špatnou" stranu.
No jo, to bude blbej nezvyk...už se vidim: klíčkem v levej ruce dloubu do plastu a pravou hledam sytič
JJ, to je přesný!
Však už je taky v tátově Sieřře levá strana sloupku řízení od klíče trochu podřená.
znam to z prechodu zigul/felicie. u felicie taky porad drzim klic v leve ruce a neco mi tam chybi
Napsal: ned lis 02, 2008 10:09
od zelvotron
Maysner píše:Hurikán píše:Laďuša píše:
No jo, to bude blbej nezvyk...už se vidim: klíčkem v levej ruce dloubu do plastu a pravou hledam sytič
JJ, to je přesný!
Však už je taky v tátově Sieřře levá strana sloupku řízení od klíče trochu podřená.
znam to z prechodu zigul/felicie. u felicie taky porad drzim klic v leve ruce a neco mi tam chybi
Profesionální deformace
řešením je místo Felície koupit Porsche
DanielTIR: jo, jsou to detaily, já myslím, že většině lidí je šumák jestli je to podobný desítce (už jen proto, že většina lidí nemá ponětí co to desítka je) ale máš pravdu, že to bude u nás neprodejný a to jen a pouze kvůli přístupu dovozce a ten jak se zdá nezmění příchod novýho modelu
ale to už je jen opakování toho samýho pořád dokola
Trochu změním téma, napadá někoho proč je to 21
7x, nějak to nezapadá do kontinuity...
Napsal: ned lis 02, 2008 13:55
od Laďuša
zelvotron píše:Trochu změním téma, napadá někoho proč je to 217x, nějak to nezapadá do kontinuity...
Hm
210x Klasika a Samara
211x Desítky a nový Samary
212x Niva
213x 5dv Niva
214x Moskvič
215x Novaja klassika
216x ??
217x Priora
Nj, logicky to měla bejt 2160
Napsal: ned lis 02, 2008 18:33
od danielTIR
Martis píše:danielTIR píše:Detaily za 250 000 kč ......
Priora se mi vcelku líbí, ale předem - auto u nás neprodejné, protože moc připomíná 110 řadu.Nepřináší nic nového, jen staré detaily za nekonkurenční ceny. Škoda.
Možná nepřináší nic nového, ale třeba vychytala to staré.
A vezmu-li třeba Logan v podobné výbavě, tak taky nepřináší kromě více místa nad hlavou nic nového. A bude v té samé výbavě tak o 80 000 ,- Kč dražší s dražším servisem i náhradními díly.
Co se Loganu týká, tak cenově budou na přibližně stejné úrovni. Verze DACIA LOGAN ARKTICA 1.6 včetně klimatizace, ABS, 4x airbag, je za cenu - momentálně cca 230 000 kč. LADA PRIORA Lux (KLIMA ATD. ) za cca 250 000 kč. Jedinou zatím nezodpovězenou otázkou bude ta kvalita PRIORY. Výhoda LOGANU tkví i v tom, že je poměrně spolehlivý a co se servisu týče, nepotřebuje ho často. Rovněž to, že Vám ho opraví v každém RENAULT servisu je pro povědomí lidí strašně moc. Priora má nevýhodu "neznámé" značky, malé servisní sítě a samo taky v nulové reklamě. Pokud srovnám Logana a PRIORU co se vzhledu týká, tak Priora sice vypadá o mnoho lépe, ale při představě že se mi něco pokazí je na tom o mnoho lépe právě ten LOGAN vs.RENAULT.
Koneckonců mnoho vypovídá prodej LOGANU ve světě a to dokonce i na Německém trhu, zatímco projekt KALINA je propadák. Zkrátka ani Priora nemůže být takovým prodejním trhákem jako LOGAN. Poslední zmínka hovoří za vše. DACIA SANDERO SE PRODÁVÁ VÝBORNĚ BEZ OHLEDU NA CELOSVĚTOVOU KRIZI !! O ladě a její KALINĚ či Prioře se hovoří jen v souvislosti s RUSKEM. Takže tento problém nereklamování LADY v ČR, není jen problémem v Česku, ale o LADY je celkově nezájem všude.
O to víc mě štve, že už konečně nezačali dělat auta podobná autům, které bych si bez obav koupil, třeba i s RANAULTEM, OPELEM či FIATEM.
Napsal: ned lis 02, 2008 21:01
od Martis
danielTIR píše:
Co se Loganu týká, tak cenově budou na přibližně stejné úrovni. Verze DACIA LOGAN ARKTICA 1.6 včetně klimatizace, ABS, 4x airbag, je za cenu - momentálně cca 230 000 kč. LADA PRIORA Lux (KLIMA ATD. ) za cca 250 000 kč....
Nevím, kde jsi vzal tyhle bláboly o ceníku Loganu sedan, ale aktuální ceník je zde:
http://www.procarbenes.cz/cenik_logan.pdf
http://www.procarbenes.cz/cenik_mcv.pdf
Podle mých výpočtů dle tohoto ceníku vychází Logan Arctica 1,6 (ve výbavě dle tvé citace výše) vybavený jako Priora Lux na cca. 253 000,- Kč. - Ne na žádných 230 000,-. A Logan MCV Arctica 1,6 dokonce na 333 500 Kč,-!!! Tak se prober ze sna o Loganu!To už bych raději přišetřil a než Logan MCV tak to za cenu o 50 000 ,- vyšší radši Kiu Ceed Sporty Wagon.
Kromě toho o "spolehlivosti" Loganu by se dalo dost polemizovat.
A navíc.....možná ti ho opraví v každém servise Renault, ale informuj se, prosím, na ceny náhradních dílců Loganu a hodinovku v Renaultu a bude ti jasné, že Logan je úsporným autem možná při koupi nikoli co se nákladů na údržbu týče.
Samozřejmě s reklamou na Ladu souhlasím ve 200%!!! Stojí za úplné h...no.
Není totiž vůbec žádná.
Evidentně prodejnost Lady v Evropě Ladu v Rusku vůbec netíží. Jinak by museli takovéto dovozce - jako např. u nás - vykázat!
Ale pokud se s cenou Priory Universal ve výbavě Lux zhoupnou až někam k 280 - 300 000,- hranici, tak neprodají kus. To plný souhlas!
Napsal: pon lis 03, 2008 06:18
od danielTIR
Zdravím, nebudeme se přít o cenách, protože cena je dneska značně individuální. Já mám cenu 1.6 arktica u LOGANA za cca 230 000 kč, jelikož jsem o autě uvažoval coby autoautoškolské a tato cena mi přišla jako cena nabídková, z čehož já vycházím. Úplně stejně jsem oslovil i LADA Sadská ohledně PRIORY Lux a Kaliny Lux a byla mi zaslána kalkulace na cenu cca 250 000 Kč. Ceny ND mi v originále také nevycházejí z nejdrahších a u nás je i hodinovka celkem přijatelná,ale je to věcí názoru. Priora se mi líbí, ale je fakt že za cenu Priory se opět přikloním k dva až tři roky starému FOCUSU a věřím že nebudu mít žádné potíže. Zase na druhou stranu, pokud se někde najde dva až tři roky roky stará PRIORA LUX bude určitě za super cenu
Ještě aby nedošlo k omylu. LADĚ fandím, ale nemůžu čekat 40 let až začnou dělat auta hodné 21 století, jelikož v 75 letech už toho asi moc nenajezdím
Takže zatím ve FORDU ...
Napsal: pon lis 03, 2008 15:09
od Laďuša
31.10.2008 АВТОВАЗ избавится от семейств Lada Kalina и Priora?
Celej článek
Tak se mě zdá, že Rendlík na ABTOBA3 nemístně tlačí...
Napsal: pon lis 03, 2008 16:30
od Jura Baran
U Priory to chápu, to je prostě projekt ještě tak na tři roky maximálně a pak příjde na řadu modelová výměna. U Kaliny je mě to méně pochopitelné, protože to je relativně nový auto, jehož vývoj se za tak krátkou dobu sériové výroby nemůže zaplatit.
No a že chcou modernizovat výrobu nízkorozpočtových automobilů představovaných v současnosti klasikou a Samarou ,tak to je celkem jasný (výrábět dva koncepčně rozdílné modely pro jeden sgment trhu je trochu drahej špás. Podle mě dojde k tomu, že vyráběn jako nízkonákladový bude pouze jeden model, a to výrazně modernizovaná klasika (koncepce motor vpředu a náhon dozadu je ze své podstaty výrobně levnější a méně náchylná k poškození v důsledku nekvalitních cest).
Napsal: pon lis 03, 2008 16:54
od Hurikán
Laďuša píše:Tak se mě zdá, že Rendlík na ABTOBA3 nemístně tlačí...
S tímto musím souhlasit.
Jura Baran, suhlasím, až na toto:
Jura Baran píše:(koncepce motor vpředu a náhon dozadu je ze své podstaty výrobně levnější
Dále
zde.
Napsal: pon lis 03, 2008 18:41
od Laďuša
Nj, proč mam takovej blbej pocit, že nad klasikou visí Damoklův meč?
Ale zase když to má bejt záležitost na 3 roky, proč by vyvíjeli eště kombík? To už by jedenáctka taky doklepala...
21.10.2008 Первый «пилот» LADA PRIORA - универсал появится в ноябре
Celej článek
8 kusů série 2171 24.11., dalších 12 štyků až 12.ledna...
Napsal: pon lis 03, 2008 18:43
od zelvotron
Šmarjá, už je to tu zase, se mi líbí jak někteří neustále čekají, až Lada dožene to a tamto a nedochází jim, že v nějakým horizontu řekněme 10ti let je to nereálný.
Napsal: úte lis 04, 2008 07:49
od Patrac
zelvotron píše:Šmarjá, už je to tu zase, se mi líbí jak někteří neustále čekají, až Lada dožene to a tamto a nedochází jim, že v nějakým horizontu řekněme 10ti let je to nereálný.
Jak dlouho to trvalo škodovce?
Napsal: úte lis 04, 2008 09:08
od zelvotron
Pátrač: Myslel jsem bez vnějších zásahů, mimochodem, kdyby se mělo Ladě stát to co Škodovce, bylo by to dost smutný.