Stránka 23 z 53
Napsal: úte srp 21, 2007 18:43
od Jirka 2103
Víťa píše:Re: Jirka: To je až neuvěřitelný, co je za krásný žugilíky v a kolem Českých Budějovic!!Věděl sem o jednom za 15, ale ten byl jak z linky.
To jo. nedávno tam byly dbě krásný 03 jak z fabriky zelená a bílá každá za 17...
ale jak nový
Napsal: úte srp 21, 2007 19:23
od Miči
mayo456 píše:chlapci nikto nemame pravdu nie je to ani SL ani LS ale je to VAZ 2103-1600S.takto to napisal miči
Co to vůbec znamenalo SL? Oproti normálnímu označení? Resp. jakej v tom byl rozdíl?
Napsal: úte srp 21, 2007 19:40
od Štěpán
LADA 1500 SL byla 2106 s 1500 motorem!
Napsal: úte srp 21, 2007 20:47
od Miči
Fotky už asi nebudou, neboť se mi to podařilo prodat, asi tomu nebudete věřit, ale jeden chlápek mi za to dal 25 000kč tak jsem na nic nečekal a střelil to. Podle původního majitele šlo o vůz, který nebyl určen pro export. Auta, která původně nešla na export měla vyšší výkon motoru a drobné konstrukční změny. Cena za vyšší výkon byla samo vyšší spotřeba. Auto mělo automatickej sytič a karburátor Axtec. Na brzdě dalo auto rovnejch 80kw. Spotřeba nešla dostat pod 10L, převodovka byla čtyřkvaltová a snesla řazení pod plynem (ne ta kterou mělo zmíněný auto - ta byla po smrti). Podle ing.Dostála M. šlo o polozávodní vůz, který se k nám v 70.-80. letech nesměl dovážet kvůli zmíněnému vysokému výkonu. V Rusku byl, ale běžný. Mnoho komponentů použitých ve voze bylo čistě sportovních. Záměna otáčkoměru a tachometru byla kvůli převodovce, která měla v jiných místech vyveden náhon a proto bylo výhodnější toto umístění. Otázka jednoho klíčku (bez víčka nádrže) - prý bylo možné si nechat na zakázku zhotovit zámky dveří a kufru, které odpovídaly. Další specialitou na těchto vozech bylo ovládání omezovače brzdného účinku z kabiny vozu (to ovšem zmíněný vůz neměl). Oblíbená pomůcka závodních modelů - bylo možné nastavit blokování pouze zadní nápravy a díky tomu měl řidič víc času na řazení a věnování se řízení, když mohl pomocí noční brzdy dostat vůz do přetáčivého smyku. Teď k tomu proč jsem si to auto nenechal - běžná spotřeba je 15-16litrů po městě a po změřerní tlaků válců jsem zjistil, že poslední (4 válec) má o stupeň nižší tlak, převodovka by potřebovala go (synchrony byli po smrti a řazení s meziplynem pořád a stále unavuje). Po sečtení nákladů na opravu s ještě pár ostatníma drobnostma vyjde cca 20 000kč (aby to auto bylo v původním stavu) takže muselo jít. Perličkou: Vmax podle tachometru 170km/h po rovině (dálnice u Velmezu), při 5500ot. na 4kvalt. 0-100km/h 12-13s (podle tachometru).
Napsal: úte srp 21, 2007 20:55
od Laďuša
Štěpán Getsko píše:LADA 1500 SL byla 2106 s 1500 motorem!
2106 s 1500 byla 1500S...
Napsal: úte srp 21, 2007 21:00
od Štěpán
Tak 80kW tenhle motor neměl! Třeba jako novej jo, ale tenhle určitě ne. Já mam 73,5kW a jedu něco málo přes 180km/h. Ale na tvým místě bych to auto vzal! Nemusíš s nim furt jezdit, ale už kvůli pocitu, že mám jedinej skvost s dobrou výbavou v republice, bych ho bral!!!
Napsal: úte srp 21, 2007 21:12
od mayo456
nooo asi sa oplati kupit zigu z ruska.len skoda ze to potom nejde prihlasit iba na druhe papiere
Napsal: úte srp 21, 2007 21:16
od Tommel
Miči: Když píšeš jakej to byl skvost tak bych ho tedy rozhodně neprodal a prodal seriovou 05
Napsal: úte srp 21, 2007 21:30
od Miči
to Tommel: ty prachy byly lákavý - teď aspoň můžu doplatit tu 05tku... A jak jsem psal, tu 05 mám radši a jako student jsem ty prachy potřeboval...doufám, že toho jednou nebudu litovat.
to Lokokoko: jj v sérii neměl, ale na brzdě to dal - měřili jsme to třikrát. Ale moje 05 má papírově výkon 48kw a na tý brzdě dala 53kw (a to byl taky impuls proč jsem se nakonec rozhodl pro ni). ing.Dostál říkal, že každá Lada měla vyšší výkon než byl uvedenej pokud byla v perfektním stavu. Jestli máš auto v supr stavu a máš někde možnost tak na tu brzdu určitě zajeď asi budeš taky překvapenej. Lady maj docela potenciál, ikdyž tím spousta lidí pohrdá...
DOTAZ: mám v autě novej termostat (2105), když to auto začnu někde hnát tak mi rafička teploměru chodí v romezí asi 3mm. Prostě o tloušťku rafiky se občas pohne (běžně kryje symbol teploměru, resp. je kolmo - to považuji za správnou teplotu) je to v pořádku?
Napsal: úte srp 21, 2007 21:45
od Honza 21061
ajajaj, tak takovéhle vozidlo tady jezdilo a já se šinu po silnicích s tím pšukavcem...
Tomu se říká kup, takhle výhodně pořídit něco tak úžasného, to by mi za to ta spotřeba stála.
Nedal by se ten motor někde sehnat?? Nebo popis veškerých úprav na 1600S?
Napsal: úte srp 21, 2007 21:47
od Tommel
Chytil tě tuning ?
Takže v Jedovnicich ti mužu dát sveho maďara
ale to už je trošku zase mimo tema
Napsal: úte srp 21, 2007 22:11
od Honza 21061
Člověče, Maďara ani nepotřebuju, svoje divy udělá i 2 tlumičový prostřední díl výfuku, ten, jak majitelé 03/06 vyhazovali kvůli dunění a mně se to naopak líbí, má to ten správný žigulácký brum a když přejdu přes určité pásmo otáček, tak to potom už ani neduní...
Ten tuning mě tak nějak drží už dlouho, chtěl bych na pohled běžné auto, ale s výkonnějším motorem a tím spíš, když tento motor fabrika dělala, tak by ani nemusel být takový průšvih to do toho žigula namontovat.
Jinak s tou brzdou jsem si nasadil brouka do hlavy, samotného by mě to zajímalo, kolik dává ten můj motor... Čím víc, tím líp!
Napsal: úte srp 21, 2007 22:13
od Maysner
Honza 21061 píše:Člověče, Maďara ani nepotřebuju, svoje divy udělá i 2 tlumičový prostřední díl výfuku, ten, jak majitelé 03/06 vyhazovali kvůli dunění a mně se to naopak líbí, má to ten správný žigulácký brum a když přejdu přes určité pásmo otáček, tak to potom už ani neduní...
Ten tuning mě tak nějak drží už dlouho, chtěl bych na pohled běžné auto, ale s výkonnějším motorem a tím spíš, když tento motor fabrika dělala, tak by ani nemusel být takový průšvih to do toho žigula namontovat.
Jinak s tou brzdou jsem si nasadil brouka do hlavy, samotného by mě to zajímalo, kolik dává ten můj motor...
sezen 17ku a dej tam 17ku
pro zacatek ti to bude stacit
Napsal: úte srp 21, 2007 22:15
od Tommel
Honzo myslim že poladit trošku motor co máš tak to bude parada, podle mě nejlepší seriové motory má 21061 a nejsem s tímto nazorem sám
Napsal: úte srp 21, 2007 22:18
od Honza 21061
Ta už mi přijde taková nepůvodní pro kulatou řadu, kdežto tenhle motor byl vyroben za "kulaté" éry. Nojo, ale na nynějším žigulu nevyměním ani šroubek za neoriginální, pak koupím šestnáctku, tu mi nakonec bude líto předělávat, tak nevím, jak by to dopadlo.
Je fakt, že ta Tommelova 17tka mašíruje jako rychlík, zkoušel jsem ji v Trnavě a byl jsem překvapen. Uvidíme, jisté je, že bych nějaké ty motorové úpravy rád udělal...