Stránka 23 z 72
Re: Terrano II. SLX
Napsal: pon srp 26, 2013 18:39
od vik2
Poslední dobou se auto rozhodlo že je nemocné za každou cenu.
Vývěva šla přeleštit, vymenil jsem posilovač brzd. Starej byl plnej oleje a to ho dostalo. Olej se tam dostával z vývěvy. Takže jsem pokusně aplikoval odlučovač. Primární funkce je odkalovaci nádobka palivové soustavy Avie. Tak se uvidí, jestli bude dělat i jinou práci. Nechci zase naplnit olejem další posilovač.
No a ted když jsem to dodělal, jsem zjistil, že teče převodka řízení.
A o víkendu mě čeká spojka, už to nechci oddalovat, protože nemůžu pořádně přidat na 4 a 5tku, hned to klouzne.
Re: Terrano II. SLX
Napsal: pon srp 26, 2013 19:26
od JAROSLAV BORSKÝ
VIKU NIVKA TO JE KÁRA
a už nebreč
kdy přijedeš na NIVA CAP
Re: Terrano II. SLX
Napsal: pon srp 26, 2013 19:48
od vik2
Věř, že jsem se už několikrát chystal, vždy do toho něco přišlo...
Re: Terrano II. SLX
Napsal: pon srp 26, 2013 22:22
od RIKIJAN
přijed na niva cup potřebuju mitfáru abych aspon jeden závod za rok dojel
Re: Terrano II. SLX
Napsal: úte srp 27, 2013 05:46
od vik2
kdy a kde je další závod?? Kouknu jestli mam volno...
Re: Terrano II. SLX
Napsal: úte srp 27, 2013 17:49
od RIKIJAN
Re: Terrano II. SLX
Napsal: pon zář 02, 2013 09:04
od dvk
Tak na tu spojku su zvědav a držím palce. Mě čeká výhledově výměna ložiska mrkve a taky to vezmu i se spojkou, ale snad až na jaře.
Re: Terrano II. SLX
Napsal: pon zář 02, 2013 09:21
od vik2
Spojku jsem dělal se švagrem v Sobotu.
Po rozebrání,,, lamela - "jak nová"(sjetá o 0,5mm), přítlačák - "jak nový". spojkové ložisko - KO. Kousek nějakého bakelitu byl nacpanej v přítlačáku, nevím z čeho mohl být.
stará lamela a přítlačák byly v takovém stavu, že jsem je chtěl vrátit z5. Ale že prej bude lepší dát už novou, když je to rozebrané.
ty staré věci jsem za litr prodal známému, koupí si jen ložisko.
Po výměně jde neuvěřitelně lehce mačkat pedál spojky, až jsem myslel, že nefunguje....
Mezi převodovkou a motorem byl nějaký tmel....asi kvulima vodě.
Je možné, že spojka byla původní??? 17let / 270tis. km --- ?? Taková auta už se prostě dneska nedělají.
Re: Terrano II. SLX
Napsal: pon zář 02, 2013 09:35
od dvk
No, já jsem dělal před měsícem brzdy a manžety homokiněťáků. Manžety byly ještě ok, jenom v ohybech bylo malinko vidět začínající prasklinky, tak "když už je to rozebrané". Manžety byly taky původní, spony na nich nebyly ty scvakávací aftermarketové, ale byly to kroužky bez zámků nalisované na nějakém stroji, očividně ve fabrice. Mám najeté 250tis. Takže je možné že máš spojku původní ... nebo byl někdo při předchozí výměně pečlivý
No vidíš, borec najede s Fábií milion a vymění dva šroubky a žárovku ve světle ... to máme vlastně strašné sračky, když nám spojka vydrží jenom 270tis. km
No a jak to šlo ven ? Sundals příčku s torzkama a pak obě převodovky naráz ? Nějaké komplikace ?
Re: Terrano II. SLX
Napsal: pon zář 02, 2013 09:54
od vik2
Po 270tis. km byla lamela a přítlačák jako nové, jen ložisko KO.
Vypustit olej z přídvky
Sundáš oba kardany.
V kabině odstrojíš řadící páky.
Sundáš řadící páky
Sundáš náhon a odpoj čidla a hadičky a výfuk a ja nevím co všechno.
Sundáš příčku převodovky (podloží převodovku)
Povolíš torzky(šrouby úplně vyndej), povolíš příčku, silou ohneš příčku dolů. Napružíš torzky.
Vložíš prkno a můžeš vyndavat převodovky(až povolíš x šroubů). Posuneš cca 40cm a máš místa dost.
Nezapomeň udělat kontrolu pouzdra v klikovce.
Sůzi :-)
Napsal: pát zář 13, 2013 06:11
od vik2
malá úprava klapky u Sůzi. Nečekám 20 koní nárůst
. Srala mě ta hrubost provedení. Jakoby to nebylo japonské auto. Soustruh nemám, tak se to dělalo dremelkou.
Pocitvě si nalhávám, že se ta 1298ccm mrtvolka lépe zvedá odspoda
Re: Terrano II. SLX
Napsal: úte říj 01, 2013 11:15
od vik2
originál vs. kopie z Polska.
Kopie sloužila bez problému od ledna. Uvidíme jak poslouží originál.
Neznalec nepozná rozdíl. Liší se pouze v jednom detailu.
To DVK: nechceš kopie se slevou? Jsou promazané, umeju z venku a mužou dál sloužit.
Re: Terrano II. SLX
Napsal: úte říj 01, 2013 11:25
od dvk
Nazdárek, a proč teda měníš za originál ? Já mám automaty a zatím drží, takže měnit teď nebudu ... na ty moje polňačky to stačí
Já se teď bavím tímto
(od téhle fotky dál)
http://dvk.blbeckove.com/technika/Nissa ... slides&100
Re: Terrano II. SLX
Napsal: úte říj 01, 2013 11:39
od vik2
Dostal jsem se k originálu za dobrou cenu na bazaru. Tak proto...
Na polňačky automaty stačej. Není s nima problém. střední terén jim vadí.
Nabízel jsem ti to proto, že někdy se hodí redukce jen na zadek. Couvání s vlekem, parkování město, kolona město apod...
Hodím je na aukro a uvidí se
Hezky si hraješ.
Ty vypínače z Nivky/Lady jsou HU s TÝ !!!
Co ta oranzová barva,,,, sakra tu znám
Ty orezlý místa máme snad všici stejný
Zadní dorazy nebudes řešit??
Jinak stav podvozku dobrej...
Re: Terrano II. SLX
Napsal: úte říj 01, 2013 11:53
od dvk
Na redukci se pocukávám kolem baráku, ale to je všude samá hlína, takže to je ok. Spíš se mi nechce pořád lozit z auta, toho si užiju dost u manuálů na uazu a v terránu si naopak libuju jaká je to pohoda jenom couvnout, když už má člověk vevnitř teplo, boty očištěné a nemusí si to bláto/sníh zas nosit dovnitř
(pohodlnost je sviňa).
Vypínače jsou perfektní, ale zabudovat je dalo 3x větší práci než namontovat ty světla, tohle hraní v interiéru mě moc neba.
Jináč ano, ta barva je skutečně suřík
Ale koupil jsem nakonec hotové, nemíchal jsem si to doma. Je s tím naprosto skvělá práce, za hodinu je to suché, normálně jsem to naředil acetonem a stříkal pistolí. Jináč na fotkách to vypadá jak orezlý vrak vytažený z moře, ale ve skutečnosti je to naprosto libové, na celém autě jsou 3 slovy tři místa, které by se hodilo časem vyvařit, ale ne akutně. Jináč jenom wapka + dráťák + suřík + vrchní syntetika, dutiny vystříkám Konkorem 103 a zima může začít.
Jo a ty zadní dorazy asi nějak časem, až budu něco objednávat, tak to vezmu s tím, ale ještě jsem si na dorazy nikdy nesedl.