Stránka 23 z 69
Napsal: pát čer 03, 2011 22:13
od zelvotron
Kalina a Priora teď mají už kratší stálej převod, přesto oproti přetočený konkurenci to je ještě pořád ok, co dostane granta uvidíme.
Projektory v desítce oravdu nejsou žádná sláva, sice dělají krásně ohraničenou osvětlenou plochu, ale intenzita světla bída, paraboly svítí citelně líp, granta má moderní paraboly s volnýma plochama, stejně jak kalina a priora, jen s rozdílem, že má jen jednu a H4, strach bych o to, že to bude blbě svítit bych neměl. To denní svícení je tam napáchaný trochu násilně, to je fakt, ale ledky má na druhou stranu dneska kde kdo, tohle je aspoň originální
Napsal: pát čer 03, 2011 22:18
od Laďuša
Mě zaujal ten podvozek... Vim, že se to dneska používá nebo minimálně furt omílá dokola, ale jak to funguje? Auta jsou samonosný a jde o zavěšení vpředu a vzadu, to se snad mluvit o podvozku nedá, ne?
Napsal: sob čer 04, 2011 07:34
od zelvotron
Každý auto má podvozek, podvozek ≠ rám. Ale správně se tomu z čeho se staví osobáky řiká "platforma".
Samonosná karoserie se sama o sobě skládá z určitejch celků (ty jsou k sobě samozřejmě obvykle nerozebiratelně spojený - svařený). Zjednodušeně: Přední část - chladičová stěna, podběhy, podélný nosníky, pak příčka motoru, podlaha střední části, bočnice, střecha, prahy, podlaha zadní šásti (po kufrem, někdy integrovaná se střední částí).
No a teďkon když vezmeš celou tu přední část a podlahu přední a zadní části (z toho plyne, že ty auta pak mají i stejný nápravy, výfuky, nádrže ap.), tak máš platformu a můžes k tomu přivařit různý bočnice, střechu a dopředu hodit jiný blatníky a masku a máš jiný auto
š 120:
š 100:
Napsal: sob čer 04, 2011 08:48
od Laďuša
No, tak ňák jsem si to teda i představoval, ale příde mi to celkově takový divný, no
Napsal: sob čer 04, 2011 17:39
od Jarda
No jako moderní světla to vypadá (čili takové, jaké má dnes skoro kažé auto), ale ty "volné" plochy se mimoc nezamlouvají. Auta co je mají dost oslňují. Je to logické, vše co dopadne na spodní rovnou plochu se odráží šikmo nahoru. Dnes jsem viděl golfíka, který měl tyto plochy matně černé - to považuji za velmi rozumné. Stříbrné lesklé plochy před parabolou jsou možná efektní, ale funkčně naprosto nesmyslné.
Napsal: ned čer 05, 2011 16:15
od dmatej
Veverka píše:Antireklama se startem taky reklama,konečně se lidi v čr dozví že lada vyrábí,dokonce i nový auta.
V CS AutoLada mi říkali, že to zafungovalo perfektně, prý tolik lidí jim za den snad nikdy nevolalo - s dotazem, kdy se to začne dovážet
Dál se tu probíraly žárovky:
H7 trpí teplem, H4 vydrží víc.
Kupovat Osram s vyšší svítivostí nemá smysl, obyč. Narva svítí stejně a vydrží 2x tolik.
V Globusu jsem koupil do rezervy H7 čísnkou, značenou kódem, který používá Philips (původní Kaliny žárovky). Zatím nemám pocit, že svítí zle, a stála 70 Kč.
Tungsram vydržel na cca 500 km stejně jako Narva a i ta čínská má stejný značení jako tyhle dvě, to jsem zvědav ... Osram a Elta měly jiné, obě měly kratší životnost.
Napsal: ned čer 05, 2011 21:57
od zelvotron
Jarda píše:No jako moderní světla to vypadá (čili takové, jaké má dnes skoro kažé auto), ale ty "volné" plochy se mimoc nezamlouvají. Auta co je mají dost oslňují. Je to logické, vše co dopadne na spodní rovnou plochu se odráží šikmo nahoru. Dnes jsem viděl golfíka, který měl tyto plochy matně černé - to považuji za velmi rozumné. Stříbrné lesklé plochy před parabolou jsou možná efektní, ale funkčně naprosto nesmyslné.
Ty volné plochy jsou v parabole, to rovný pod parabolou už je jen mezikus plastu od paraboly ke sklu a neměl by mít žádnou jinou funkci, proto může bejt černej, nebo obvykleji stříbrnej, ale matnej - tak už to měl třeba favorit (samozřejmě s klasickou parabolou). Odrážet světlo by to nemělo.
Napsal: pon čer 06, 2011 11:16
od miro263
Napsal: úte čer 07, 2011 19:22
od Jarda
zelvotron - Ano, přesně ten mezikus myslím. Černý matný v pohodě. Ale velmi často jsou ty plochy stříbrné lesklé.
miro263 - Díky za odkaz. Jsem rád, že se tam budou dávat i ruské motory. 59kW sice na dnešní dobu není žádná sláva, ale stačí to. Silnější by byl zase žravější. Navíc to musí splňovat šílené emise a kdo ví co ještě.
Napsal: úte čer 14, 2011 19:38
od marian2110
Zopar foto Lada Granta cup
Napsal: úte čer 14, 2011 19:42
od Křečík Barbuška
To říkám pořád, že to auto vypadá blbě.
Napsal: úte čer 14, 2011 19:47
od marian2110
Napsal: úte čer 14, 2011 19:49
od Křečík Barbuška
Kdo? Jo, aha, to myslíš ty dvě šmudle? No tak ty nic
.
Napsal: úte čer 14, 2011 19:58
od marian2110
A čo toto
Napsal: úte čer 14, 2011 20:24
od Křečík Barbuška
ee