Stránka 23 z 82

Napsal: pon črc 19, 2010 21:12
od ger007
kua dufam ze pojdu :-D

Napsal: pon črc 19, 2010 21:13
od Maysner
jednu matici obetovat, namontovat na nekolik zavitu a jebat do toho kladivem, dokud cep nevypadne. zamontovat ji dostatecne, aby se neznicil zavit

Napsal: pon črc 19, 2010 21:16
od ger007
taka matica jak je na tych capoch sa da kupit ni ?

Napsal: pon črc 19, 2010 21:18
od Maysner
jj. vicemene se da pouzit matice z sroubu horniho ramene, ze svislaku apod. ta bude lepsi. tu s drazkama si setri

Napsal: pon črc 19, 2010 22:15
od Trevor
Maysner píše:jednu matici obetovat, namontovat na nekolik zavitu a jebat do toho kladivem, dokud cep nevypadne. zamontovat ji dostatecne, aby se neznicil zavit
tak si akurat dojebes skrinku riadenia. Na druhu stranu pokial ide davat druhu tak to kludne moze ufiknut karboskou :D

zoberes nejaku tyc pajser alebo nieco pevne a budes tlacit cez paku na cap ako keby si ho chcel vybrat len tahom smerom dole a druhou rukou budes kladivom buchat potom oku kde je ten cap narazeny. Pokial to nejaky odpornik pred tebou nezatiahol na fest tak po par ranach by mal byt cap vonku.

Napsal: úte črc 20, 2010 06:54
od Patrac
doporučuji nejbat zhora na osu čepu ani s maticí ale menším kladivem z boku na oko. před tím o kus povolit matici a pokud se tam dostaneš nějakou pákou tak to klidně lehce předšponovat. a pokud už budeš do toho mlátit tak se sluší a patří si čep s druhé strany resp oko podložit palicí.. jinak taky můžeš rozervat vlastní oko.. :wink: při tvém štěstí

Napsal: úte črc 20, 2010 07:55
od vintera
ger007 než budeš motor skládat, je potřeba vše řádně vyčistit, nezapomeň na všechny cesty kudy proudí olej, po broušení bloku a kliky a manipulacích s nimi je toho všude dost.

Napsal: úte črc 20, 2010 08:01
od Patrac
vintera píše:ger007 než budeš motor skládat, je potřeba vše řádně vyčistit, nezapomeň na všechny cesty kudy proudí olej, po broušení bloku a kliky a manipulacích s nimi je toho všude dost.
jo a při skládání nezapomeň všechny díly pořádně namazat. šály kliku atd... než se tam dostane po startu olej tak se to vydře..

Napsal: úte črc 20, 2010 08:14
od Trevor
No tak ked toto vsetko ger porobi tak to bude rozhodne objav roka 2010. Nechem byt svina ale nedavam tomu velku nadej. Mal si radsej kupit cely motor ako sa stym takto jebat :D

Napsal: úte črc 20, 2010 08:24
od vintera
myslím ger, ptej se se často na vše o čem budeš pochybovat předem nežli to uděláš, určitě ti zkušení rádi poradí a pomůžou, víc hlav víc ví. Napsal jsem ti vyčistit motor a nenapsal vše potom namazat olejem, protože jsem to považoval za samozřejmost, což byla má chyba a byla napravena, tak to má být. Držím ti palce, jen se snaž, učený z nebe nespadl.

Napsal: úte črc 20, 2010 15:10
od ger007
sam sebe celkom verim no uvidime,

na riadenie sa este stale len chystam akurat som dosiel z roboty zmoreny jak svina hadam vecer do toho idem

tak mam na vas hned aj volaku otazku, z teho odlucovaca oleja vede taka trubicka do olejovej vane podarilo sa mi ju neako vysrobovat rukou, ona je tam len tak Light uchytena ?? respektive neni spojena aj s tym odlucovacom alebo je to len trubka

Napsal: úte črc 20, 2010 20:10
od Trevor
Ta trubicka je spojena s lievikom ktory je v samotnom tele odlucovaca. Je to jeden kus. Pridrziava ho ta dlha skrutka ktora zaroven drzi aj veko odlucovaca.

Napsal: úte črc 20, 2010 21:06
od ger007
takze ked mam trubku zvlast je to zle ze ? PRUUUSER kua

dalsia vec, ako dostanem von piestne capy ?? chce to fakt tolko nasilia ??

Co sa prevodky riadenia tyka dnes som povoli tie capy isli skoro sami, akurat vybrat ich odtial neslo, zajtra si poziciam stahovak na capy a dam to von, akurat som mal problem povolit prevodku od kasne, nedokazal som sa tam dostat ziadny kluc ani nastrckovy ani okovy ani golu ani HOVNO

Napsal: úte črc 20, 2010 21:09
od Cory
Mas divne kluce :mrgreen:

Napsal: úte črc 20, 2010 21:11
od ger007
dobra rada :evil: nechces aj helpika :P :-D