Stránka 23 z 124

Napsal: ned říj 24, 2010 01:33
od dmatej
Po čase jsem jel s tou naší "Bobinou" 1.2 HTP (51kW). Jak jsem si tu dřív stěžoval na spotřebu (kolem 8), teď jsem jel za 7.3, což už považuji za důstojnou spotřebu.

Ale provází to hrčení, jakoby odcházelo nějaké ložisko v převodovce. Když se sešlápne spojka, přestane to. Tak si říkám, jestli tam nebylo nějaké těsné ložisko, které zvyšovalo spotřebu a tak dlouho se přidíralo, až si vyběhalo konečně pořádnou vůli ... dokonce mám pocit, že je to auto i živější ...
Aby při necelých 50 tisících odcházel přítlačák nebo spojka, tomu se mi nechce věřit ...

No prostě, všechno jsou to jen stroje, dílo strojů a lidí, spolehlivost není zaručena :)

Napsal: ned říj 24, 2010 10:14
od zelvotron
Nám okolo 60tkm odešla obě přední ložiska, to vrčení od nich bylo dosti výrazný a kličkováním to šlo krásně identifikovat za jaký strany (odešly asi tak půl roku po sobě), takže možný je cokoliv.

Napsal: ned říj 24, 2010 15:04
od Marek
U tříválců byly převodovky vždycky hlučné. Moc bych to neřešil...

Napsal: pon říj 25, 2010 15:55
od Cooper
dmatej píše:(kolem , teď jsem jel za 7.3, což už považuji za důstojnou spotřebu.
Z toho se mi chce brečet, když vím že takovou spotřebu má moje žígo které stalo zlomek ceny Fábie.

Napsal: pon říj 25, 2010 16:00
od Michal Pokorný
Cooper píše:Z toho se mi chce brečet
Do toho :mrgreen:

Napsal: pon říj 25, 2010 17:32
od Laďuša
No, mě by zajímal styl jízdy. U nový dvanáctistovky bych to považoval za solidní možná tak u prasení, na normální jízdu je to prostě moc.

Napsal: pon říj 25, 2010 17:36
od Štěpán
Marek píše:U tříválců byly převodovky vždycky hlučné. Moc bych to neřešil...
1,2HTP používá převodovky MQ 200. Tyto převodovky procházejí 100% výstupní kontrolou na hlučnost a je nemožné, aby prošla nějaká špatná. Každá podezřela převodovka jde okamžitě na demontáž a zjišťuje se příčina poruchy, aby se následně mohla napravit v seriové výrobě. ( mluvím o výrobě v MB )

Napsal: pon říj 25, 2010 17:38
od Laďuša
Taky nepozoruju hluk z takový převodovky.

Napsal: pon říj 25, 2010 18:06
od Cooper
Já teď přes víkend jezdil dost ostře a na spotřebu jsem fakt nehleděl. O to větší bylo překvapení když mi vyšla spotřeba 7,9 litrů/100 km. U moderní dvanáctistovky bych očekával tak o litr a půl méně.
Michal Pokorný píše:Do toho

:cry: :cry: :cry:

Napsal: pon říj 25, 2010 18:08
od zelvotron
Já taky ne, skoro bych řek že něco takovýho ani není možný slyšet, přes ryk a vibrace R3.

Napsal: úte říj 26, 2010 06:52
od Marek
Štěpán píše:
Marek píše:U tříválců byly převodovky vždycky hlučné. Moc bych to neřešil...
1,2HTP používá převodovky MQ 200. Tyto převodovky procházejí 100% výstupní kontrolou na hlučnost a je nemožné, aby prošla nějaká špatná. Každá podezřela převodovka jde okamžitě na demontáž a zjišťuje se příčina poruchy, aby se následně mohla napravit v seriové výrobě. ( mluvím o výrobě v MB )
Moje zkušenost je jiná. Převodovky u Fabií 1,2 HTP jsou časem hlučné. Tím slovem "časem" myslím nejdéle po 100.000 km. Podle vyjádření techniků je to způsobeno nepravidelnostmi chodu tříválcového motoru a následně zvětšením provozních vůlí v stálých soukolích převodovky. Nejde o to, že by na ten minimotor převodovka nebyla stavěná mechanicky - to ona jistě je, ale jde o to, že ten motor, ač se ve fabrice snažili jej vyvážit sebelépe, vyvážený není a jeho změny silového působení na setrvačník při otáčení převodovky ničí.

Napsal: úte říj 26, 2010 07:24
od JmJ
Vsichni v mem okoli, kdo se snazili 1.2 HTP pouzivat na jezdeni, tak se ji velice rychle zbavili. Spotreba katastrofalni, hluk hnusny, vzhled na bliti a vykony zadne. Auto mozna tak pro duchodce do mesta, ale jakmilte s tim jezdite denne 20 km do prace a 20 km zpet, tak uz je to na to auto moc.

Koupit si za statisice neco, co jezdi rekneme stejne jak 21 let stary zigul, to je opravdu kvalitni investice :lol:

Napsal: úte říj 26, 2010 08:28
od zelvotron
Zase bych z toho nedělal kovbojku, jezdit se s tím normálně dá v pohodě s normální spotřebou, akorát v tom není moc místo, je to dost tvrdý a moc to nejede. A ty fatální závady... Mluvím samozřejmě o F1, ne o hurvajzovi.

Napsal: úte říj 26, 2010 08:35
od Patrac
zelvotron píše:Zase bych z toho nedělal kovbojku, jezdit se s tím normálně dá v pohodě s normální spotřebou, akorát v tom není moc místo, je to dost tvrdý a moc to nejede. A ty fatální závady... Mluvím samozřejmě o F1, ne o hurvajzovi.
už sem to tu myslím psal 1850km po dálnici brno - pag - pojížky po ostrově a Pag Brno po dálnici 110-115km/h celková průměrka 80km/hna 1850km spotřeba 6,25L 3 dospělí 1 dítě, plný kufr a rakev na střeše. V autě je krásné ticho i ve 110km rychlosti auto velice pěkně akceleruje. Bavím se o verzi 1,2TSI. Konstrukci auta neřeším. tvrdší podvozek je snad dnes u všeho.. špatný výhled přes A sloupky do boku taky..

Napsal: úte říj 26, 2010 08:38
od Křečík Barbuška
Radku, ale posledních pár příspěvků je o haťapce. Jinak porovnávat motor HTP a TSI je i přes stejný objem prakticky nemožné :mrgreen: .