Stránka 23 z 124
Napsal: ned říj 24, 2010 01:33
od dmatej
Po čase jsem jel s tou naší "Bobinou" 1.2 HTP (51kW). Jak jsem si tu dřív stěžoval na spotřebu (kolem
, teď jsem jel za 7.3, což už považuji za důstojnou spotřebu.
Ale provází to hrčení, jakoby odcházelo nějaké ložisko v převodovce. Když se sešlápne spojka, přestane to. Tak si říkám, jestli tam nebylo nějaké těsné ložisko, které zvyšovalo spotřebu a tak dlouho se přidíralo, až si vyběhalo konečně pořádnou vůli ... dokonce mám pocit, že je to auto i živější ...
Aby při necelých 50 tisících odcházel přítlačák nebo spojka, tomu se mi nechce věřit ...
No prostě, všechno jsou to jen stroje, dílo strojů a lidí, spolehlivost není zaručena
Napsal: ned říj 24, 2010 10:14
od zelvotron
Nám okolo 60tkm odešla obě přední ložiska, to vrčení od nich bylo dosti výrazný a kličkováním to šlo krásně identifikovat za jaký strany (odešly asi tak půl roku po sobě), takže možný je cokoliv.
Napsal: ned říj 24, 2010 15:04
od Marek
U tříválců byly převodovky vždycky hlučné. Moc bych to neřešil...
Napsal: pon říj 25, 2010 15:55
od Cooper
dmatej píše:(kolem , teď jsem jel za 7.3, což už považuji za důstojnou spotřebu.
Z toho se mi chce brečet, když vím že takovou spotřebu má moje žígo které stalo zlomek ceny Fábie.
Napsal: pon říj 25, 2010 16:00
od Michal Pokorný
Cooper píše:Z toho se mi chce brečet
Do toho
Napsal: pon říj 25, 2010 17:32
od Laďuša
No, mě by zajímal styl jízdy. U nový dvanáctistovky bych to považoval za solidní možná tak u prasení, na normální jízdu je to prostě moc.
Napsal: pon říj 25, 2010 17:36
od Štěpán
Marek píše:U tříválců byly převodovky vždycky hlučné. Moc bych to neřešil...
1,2HTP používá převodovky MQ 200. Tyto převodovky procházejí 100% výstupní kontrolou na hlučnost a je nemožné, aby prošla nějaká špatná. Každá podezřela převodovka jde okamžitě na demontáž a zjišťuje se příčina poruchy, aby se následně mohla napravit v seriové výrobě. ( mluvím o výrobě v MB )
Napsal: pon říj 25, 2010 17:38
od Laďuša
Taky nepozoruju hluk z takový převodovky.
Napsal: pon říj 25, 2010 18:06
od Cooper
Já teď přes víkend jezdil dost ostře a na spotřebu jsem fakt nehleděl. O to větší bylo překvapení když mi vyšla spotřeba 7,9 litrů/100 km. U moderní dvanáctistovky bych očekával tak o litr a půl méně.
Michal Pokorný píše:Do toho
Napsal: pon říj 25, 2010 18:08
od zelvotron
Já taky ne, skoro bych řek že něco takovýho ani není možný slyšet, přes ryk a vibrace R3.
Napsal: úte říj 26, 2010 06:52
od Marek
Štěpán píše:Marek píše:U tříválců byly převodovky vždycky hlučné. Moc bych to neřešil...
1,2HTP používá převodovky MQ 200. Tyto převodovky procházejí 100% výstupní kontrolou na hlučnost a je nemožné, aby prošla nějaká špatná. Každá podezřela převodovka jde okamžitě na demontáž a zjišťuje se příčina poruchy, aby se následně mohla napravit v seriové výrobě. ( mluvím o výrobě v MB )
Moje zkušenost je jiná. Převodovky u Fabií 1,2 HTP jsou časem hlučné. Tím slovem "časem" myslím nejdéle po 100.000 km. Podle vyjádření techniků je to způsobeno nepravidelnostmi chodu tříválcového motoru a následně zvětšením provozních vůlí v stálých soukolích převodovky. Nejde o to, že by na ten minimotor převodovka nebyla stavěná mechanicky - to ona jistě je, ale jde o to, že ten motor, ač se ve fabrice snažili jej vyvážit sebelépe, vyvážený není a jeho změny silového působení na setrvačník při otáčení převodovky ničí.
Napsal: úte říj 26, 2010 07:24
od JmJ
Vsichni v mem okoli, kdo se snazili 1.2 HTP pouzivat na jezdeni, tak se ji velice rychle zbavili. Spotreba katastrofalni, hluk hnusny, vzhled na bliti a vykony zadne. Auto mozna tak pro duchodce do mesta, ale jakmilte s tim jezdite denne 20 km do prace a 20 km zpet, tak uz je to na to auto moc.
Koupit si za statisice neco, co jezdi rekneme stejne jak 21 let stary zigul, to je opravdu kvalitni investice
Napsal: úte říj 26, 2010 08:28
od zelvotron
Zase bych z toho nedělal kovbojku, jezdit se s tím normálně dá v pohodě s normální spotřebou, akorát v tom není moc místo, je to dost tvrdý a moc to nejede. A ty fatální závady... Mluvím samozřejmě o F1, ne o hurvajzovi.
Napsal: úte říj 26, 2010 08:35
od Patrac
zelvotron píše:Zase bych z toho nedělal kovbojku, jezdit se s tím normálně dá v pohodě s normální spotřebou, akorát v tom není moc místo, je to dost tvrdý a moc to nejede. A ty fatální závady... Mluvím samozřejmě o F1, ne o hurvajzovi.
už sem to tu myslím psal 1850km po dálnici brno - pag - pojížky po ostrově a Pag Brno po dálnici 110-115km/h celková průměrka 80km/hna 1850km spotřeba 6,25L 3 dospělí 1 dítě, plný kufr a rakev na střeše. V autě je krásné ticho i ve 110km rychlosti auto velice pěkně akceleruje. Bavím se o verzi 1,2TSI. Konstrukci auta neřeším. tvrdší podvozek je snad dnes u všeho.. špatný výhled přes A sloupky do boku taky..
Napsal: úte říj 26, 2010 08:38
od Křečík Barbuška
Radku, ale posledních pár příspěvků je o haťapce. Jinak porovnávat motor HTP a TSI je i přes stejný objem prakticky nemožné
.