Stránka 23 z 26
Napsal: pon črc 13, 2009 09:08
od Marek89
Vie mi niekto poradiť, či sa dá nejako zablokovať vyskakovanie kľúča v tomto ovládači CZ ?
Napsal: pon črc 13, 2009 11:15
od Kewint
Marek89, nedávat ho tam
Napsal: pon črc 13, 2009 15:12
od Marek89
Kewint, nafoť ako to vyzerá zboku, keď tam nie je ta planžeta a daj to to
Napsal: úte črc 14, 2009 06:21
od Patrac
Luděk Musil píše:Pátrač píše:Mě to funguje bez problémově. ale asi před měsícem se mi posunulo jedno táhlo asi jsem při montáži málo utáhl šroub a motorek nedojel do krajní polohy. butu to muset opravit. resp posunout. Jinak i teď při -20 otevře naprosto v pohodě. V myčce resp na wapce jsem byl v neděli a fakt je že dveře ( těsnění) mi kapku přimrzlo, ale na otevírání zámků centrálem to absolutně nemá vliv. Jestli jsou zamrzlý zámky netuším, protože klíček nepoužívám.
Dá se říct, že mám stejné zkušenosti.
Jediné, co bych snad danému systému měl za mínus (lépe to řekl kolega Koko Loko. stupid!) je, že při aktivaci a deaktivaci se dost hlasitě ozývá siréna. Jako v tomto případě bych byl raději, kdyby zvuk neměl volume max, ale zcela by stačilo min. L.
Tak další zkušenosti po dvou letech provozu druhéhoí modelu od autománie centrál s DO a autoalarmem si autoalarm začal žít vlastním životem.... Nejprve mi přestal houkat při odemykání auta. což jsem zprvu přikládal k tomu že odešla sirena. chyba lávky šťáva do ní jde.. asi něco odešlo v RJ... následně se mi začalo stávat že autoalarm s centrálem jen zablikal blinkry ale neotevřel dveře, občas ani nezablikal. večer jsem přijel domů, zamčel centrálam a ráno neotevřel, nebo jsem ráno otevřel a po příjezdu do práce musel všechny zámky zamačkat ručně... netuším absoulutně kde je chyba.. mám podezření na RJ centrálu.
Napsal: úte črc 14, 2009 12:02
od Saša
Skoukni "krabičku" kde jsou relé na ovládání motorků . Dost často tam bývají studeňáky právě u těch relé jak jsou připájeny k plošáku . Koukni i do alarmu .
Napsal: úte črc 14, 2009 12:06
od Patrac
Saša píše:Skoukni "krabičku" kde jsou relé na ovládání motorků . Dost často tam bývají studeňáky právě u těch relé jak jsou připájeny k plošáku . Koukni i do alarmu .
nad moje síly kontrolovat nějaké titěrné (tištěné) spoje..
s elektronikou si nerozumím. denní světla jsem odeslal na reklamaci protože nejprve se v jednom objevila voda pak zhaslo a den na to zhaslo i druhý (mírně nabobtnal starter). Kabely k mlhovkám mi nějak nechtějí fungovat.. obecně začínám mít dojem že jakákoliv snaha do auta nacpat další elektroniku končí buď hned a nebo v horizontu jednoho roku užívání jako nepoužitelná. týká se to i autoradia..
Napsal: úte črc 14, 2009 12:24
od Saša
Všechny nové věci stojí za prd , hlavně kvalita práce . Před montáží se musí vše nejprve rozebrat a dodělat respektive upravit . O autorádijích mi ani nemluv , to co dnes prodávají bych si nedal ani do kadibudky (záchodu) . Zrovna včera jsem u opravy jednoho (s DVD navigací atd..) hlasitě několikrát vztekle nadával "to je takový vrak" .
Té krabičky se neboj , studeňák poznáš lehce . Otoč plošák součástkama dolů a koukej na nožičky součástek . Když je tam studeňák tak je v tom kuželu cínu kolem nožky kroužek (taková prasklina) . Vem pájku trošku nahřej očko , zaboř ho do kalafůny (aby na něm trocha zůstala) a pak ho přilož k spoji , zapni a čekej dokud se cín hezky nerozleje . Toď vše .
Napsal: ned črc 19, 2009 23:17
od Kewint
nemáte někdo schéma zapojení Portmana 818? pokud ano pošlete mi ho sem nebo do meilu nebo na icq
BTW:potřebuju oživit v 05tce,ale nekdě sem ho ztratil
Napsal: pon říj 26, 2009 19:01
od Saša
Dnes jsem narazil na zajímavé servo . Je to z odemykání pátých dveří (koncern VW) . Zajímavé je tím že je poměrně malé 6x4x3 cm velmi silné a k návratu zasouvací (ovládací) části není potřeba elektrika , zpět ho vysouvá stočená pružina . Na obrázku v té červené škatulce .
K ovládání stačí tlačítko .
Napsal: pon říj 26, 2009 23:10
od Maysner
bylo by to pouzitelny na paty dvere u kombika? chci na nich zachovat zamek, jako jedinej na celym aute
zatim jsem ten zamek nezkoumal
Napsal: úte říj 27, 2009 12:18
od Saša
Použít by šlo (ve funkci "odskok") a i zámek by mohl být zachován funkční .
Napsal: úte říj 27, 2009 16:00
od Maysner
Saša píše:Použít by šlo (ve funkci "odskok") a i zámek by mohl být zachován funkční .
to presne by mi vyhovovalo. at si muzu utevrit kufr na do kdyz prichazim k autu a zaroven kdyz klekne baterka, at se muzu dostat do auta
z jakyho to bylo auta? nebo vis v jakych se to vyskytuje?
Napsal: úte říj 27, 2009 17:29
od Saša
Maysner píše: jakyho to bylo auta? nebo vis v jakych se to vyskytuje?
Z jakého auta toto bylo nevím , Ale je to jistě koncern WV , bylo to i se zámkem a na něm vyraženo WV . Typl bych Fábie Octávia v pátych dveřích .
Napsal: stř lis 25, 2009 15:27
od Marek89
Mám otázočku. Kúpil som si centrál s DO. V návode píšu, že výstup by som mal napojiť na blinkre, ale to bude veľa prepájania, tak som sa rozhodol, že to dám na parkovačky a bude to. V schéme na návode je tiež pripájanie tých výstupov na svetla cez diódy , nerozumiem prečo cez diódy ? Kvôli oddeleniu centrála od elektroinštalácie ?
Napsal: stř lis 25, 2009 15:40
od Patrac
Marek89 píše:Mám otázočku. Kúpil som si centrál s DO. V návode píšu, že výstup by som mal napojiť na blinkre, ale to bude veľa prepájania, tak som sa rozhodol, že to dám na parkovačky a bude to. V schéme na návode je tiež pripájanie tých výstupov na svetla cez diódy , nerozumiem prečo cez diódy ? Kvôli oddeleniu centrála od elektroinštalácie ?
přesně
za první nepotřebuješ relé. na blinkry . kdyby si chtěl aby ti blikaly hlavní světla už to musíš mít přes relé jinak odpálíš RJ centrálu.
a diody tam musíš mít kvůli oddělení levé a pravé strany a taky kvůli tomu aby ti pak šťáva nelezla při provozu do RJ. a abysi si přes Rj nespojil dáíky tomuto pravoua levou stranu blinkrů