Stránka 23 z 60

Napsal: pát dub 09, 2010 19:06
od Luděk Ondrůch
Můj názor je tento: Kombajna dej do garáže nebo k někomu na zahradu, značky odnes do depozitu abys nemusel platit poviný ručení, jezdi zatím s 2105 a až si Ivo nebo někdo jinej udělá čas, tak ho vyvařte a pak se zbav 2105. Dost práce už na něm udělals a tak by bylo škoda to časem nedodělat. Zas tak zlý to nemáš. Na 2105 by tě to samý co na kombíku čekalo za pár let taky a pak by ses tloukl do hlavy, že ses kombíka zbavil. Já dávám momentálně do hromady tohle:

Napsal: pát dub 09, 2010 21:37
od vintera
coopere, víš že mám o kombajna vážný zájem, na ceně sme se dohodli, jestli si ještě něco investoval, klidně si o to řekni. dej teď značky do depozita, zruš pojistku ať ti vrátěj peníze a dej vědět, jestli mi ho necháš. Všechny ostatní nabízené lady jsem odmítl. Teď nevím na čem jsem a jak na prodej spěcháš. Teď jsem momentálně v situaci, že nemohu pro auto jet, ale jak se zlepším, není problém.vintera

Napsal: ned dub 11, 2010 18:21
od Cooper
Tak jo, dal jsem do kupy seznam, co je potřeba s autem udělat abych byl spokojený.

1. Nové stěrače
2. Přetěsnit přední brzdy
3. Vyvařit podlahu
4. Seřídit ventily
5. Vyměnit olej
6. Vyměnit palivový filtr
7. Spravit sedačku spolujezdce
8. Namontovat rádio+repráky
9. Spravit polstr u řidiče
8. Doplnit blinkr do pravého blatníku
9. Ocheckovat náplň diferáku
10. Spravit synchron na dvojce
11. Seřídit dveře
12. Opískovat a nalakovat disky
13. Opravit klínek zadního okna
14. Namontovat přední mlhovky
15. Denní svícení
16. Opravit zadní pravé světlo
17. Vyměnit fridex a termostat
18. Vůbec netuším kdy na mě vybafne spojka

Odhad asi 3000 Kč.

Když to tak sečtu, je to ještě dost peněz a času. Největší sousto je asi to vyvařování. Problém je že Ivo už toho času nebude mít dost asi nikdy. Když tak čtu jak mě povzbuzujete ať si žigula nechám, tak se mi nové auto v hlavě rozleželo. Když si vemu kolik za něj dám peněz a žigul mě stejně doveze tam kde potřebuju.

Vintero: Jsem sám v rozpacích jestli si žigula nechat nebo ne.....Chcu s kombíkem určitě jet na jarní sraz. Uvidíme jak mě spacifikujou ostatní tam ;-)

Napsal: ned dub 11, 2010 18:30
od Ivo
Já vidím jenom jeden problém a to v tom vyvařování podlahy. Jinak je to brnkačka a neviděl bych v tom problém. Vždyť to jsou samé prkotimy. Převodovku nepočítám, na to už sis zvykl.

Napsal: ned dub 11, 2010 18:35
od Černá Ovce
Koko Loko děkuje Černé Ovci za zapůjčení nicku na dobu Laďušova temna. Od níže uvedeného blábolu se Černá Ovce distancuje!
Cooper píše:Tak jo, dal jsem do kupy seznam ...
Řekněmež, že body 3, 10 a z něj plynoucí bod 18 jsou zásadní a náročného charakteru. Ostatní body by se daly označit jako vhodné, každopádně ne příliš obtížné. Některé nedůležité a dokonce i zbytečné, třeba 15. Každopádně ty musíš vědět, jestli tomu chceš obětovat čas a peníze na úkor povinností a ostatních koníčků. Osobně bych řekl, že ten finanční odhad je velice podhodnocený.

Nebo kup 5 litrů benzínu, polej to vně i uvnitř a zapal to, uleví se ti :mrgreen: .

Napsal: ned dub 11, 2010 18:50
od Cooper
Ivo píše:Já vidím jenom jeden problém a to v tom vyvařování podlahy. Jinak je to brnkačka a neviděl bych v tom problém. Vždyť to jsou samé prkotimy. Převodovku nepočítám, na to už sis zvykl.
Jo, já vím že to jsou prkotiny. Já vlastně ani nevím, kolik té podlahy je v prdeli.
Černá Ovce píše:Nebo kup 5 litrů benzínu, polej to vně i uvnitř a zapal to, uleví se ti .
Jo, asi tak stejně jako u nových aut. Vezmu to co dělali na autech kamarádi.

Mazda 323, oprava předních brzd 7000 kč, rozvody 4000 korun, pořizovací cena 75 tisíc

VW Golf, oprava stabilizátoru, svíčky, výměna termostatu- svíčky 500, silent bloky do stab. 300, termostat 300=1100kč Pořizovací cena 125 000 kč.

To moje položky jsou oproti tomu velké prd.

Napsal: ned dub 11, 2010 18:59
od vintera
je to na tobě, co s kombíkem uděláš a jak dlouho chceš jezdit, opravy až na vyvaření jsou jednoduché, ale určitě ho nezruš, to by byla vážně škoda, jestli ho budeš chtít dát pryč, určitě dej vědět, mrzelo by mě to. kombíků je málo

Napsal: ned dub 11, 2010 23:07
od Laďuša
No, většina těch bodů je fakt prkotina a nebo zbytečnosti. Nicméně taky nesouhlasim s tim, že zrušení toho vozu by byla škoda. Podle mě by to škoda ani tak nebyla. Nulačtyřka může mít maximálně tak citovou cenu :mrgreen:

Napsal: pon dub 12, 2010 00:38
od vintera
nejde o hodnotu histirickou ani emoční, ale užitnou, teda pro mě. když se nemůžeš do kufru ohnout pro tašku s chlebem jako já, teprv poznáš hodnotu kombíka, a když zjistíš, že jedno z mála aut do kterýho ještě vlezeš a dojedeš si pro ten chleba je lada, budeš si ji vážit, jako já. Proto jsem to napsal, že má cenu, jasně že pro mě. měl jsem proto za těch dvacet let už čtyři kombíky, ale shnily. kombi 1,7 není mnoho. Jinak souhlas

Napsal: pon dub 12, 2010 09:01
od JmJ
dobry seznam. tuna kokotin a par veci co maji smysl :-) vykaslat se na kraviny, udelat poradne veci a je to.

Napsal: stř dub 14, 2010 15:18
od Cooper
Tak investice začala.....

-> Stěrače Valio 380 mm, 249 Kč, pár.

Jen dodám že 38 cm je snad naprosto přesný rozměr na to sklo. Měl jsem před tím 400 mm a gumička se zničila o gumu okna.

Napsal: stř dub 14, 2010 17:12
od ger007
uuu tak to uz to mas skoro hotove

Napsal: stř dub 14, 2010 17:50
od Kopr
kde mají tak drahé stěrače ?? to abych se těm místům vyhnul :mrgreen:

Napsal: stř dub 14, 2010 18:38
od Cooper
Kopr: V AutoKelly. Doufám ale že za ty prachy ty stěrače aspoň vydrží.....

Napsal: stř dub 14, 2010 18:53
od Ivo
Radši dám za stěrače 250 kč a třeba i víc, pokud vím, že něco vydrží. Kupovat při každém dešti nové stěrače na benzínce, za pár kaček, mě nebaví.