
Vlaky
Moderátor: Moderátoři
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Re: Vlaky
Nu tak jsem si dnes zase užil železniční romantiky
To začínající jaro dělá divy, ačkoliv to byla běžná každodenní cesta z práce (z noční) užil jsem si ji jako bych tu jel prvně
Jak mnozí vědí, jde o trať 087, resp. její úsek Lovosice - Dubičná.
Již nástup do vlaku není zrovna jako z líbivých reklamních letáků ČD. Na 1. nástupišti u dvouvozové Regionovy na lavičce sedí značně obézní (taktně řečeno několik desítek kil přes metrák má) průvodčí, ačkoliv bylo mrazivé ráno hověla si v krátkém rukávu a na každého příchozího halekala "dobré ráno".
Po nástupu do vlaku nastala lehce rozpačitá situace a sice setkání s mojí šéfovou. Ani jeden z nás by tento vlak nemohl stihnout, kdyby odcházel ze zaměstnání v ten čas co má.
V tom prošel ze zadního stanoviště na přední strojvedoucí, zjistil jsem, že je to můj oblíbený. Je to téměř dokonalý dvojník Luďka Musila, no kdyby měl na hlavě Ladakšiltovku, tak je to on
Čas odjezdu se nachýlil a vyrazili jsme vstříci České Lípě. Mezi zastávkou Lovosice závod a stanicí Žalhostice k nám dorazila průvodčí. Jelikož již prošla sousední vůz byla značně zadýchaná a na koci sil. S milým pozdravem a přivítáním "na palubě" provedla kontrolu jízdních dokladů a pokračovala dále, ovšem tady nastal jistý zádrhel - z malého oddílu musí sestoupit ze schůdků a ukázalo se, že díky jejím tělesným proporcím je nemožné z těchto schůdku za sebou zavřít dveře, ponechala je tedy tak jak byly a vydala se na kontrolu dalších cestujících.
Zde se setkala s téměř kolegou , výpravčím jedoucím ze služby v Bohušovicích n.O. , odvážně usedla na sklopnou sedačku k němu a pustili se do krátkého rozhovoru. Vzájemně si postěžovali na poměry u svých zaměstnavatelů. Načež se průvodčí vydala do dalšího malého oddílu kam musela opět vystoupat po zákeřných schůdcích.
Ovšem cestou se udála nepříjemná věc, upadla jí peněženka. Její zvednutí byl tragikomický výstup hodný mistra z Národních divadla.
Jízda nám pěkně ubíhala a venku se začínalo ukazovat sluníčko. Blížila se moje výstupní zastávka Dubičná (zastávka na znamení). Dal jsem tedy znamení a před zastávkou jsem se vydal na chodbičku, kde už stála průvodčí. A pronesla "a já jsem zrovna přemýšlela, kdo mi tu bude vystupovat" . Po kratičkém rozhovoru složeném z běžných konverzačních frází, mě s přáním hezkého dne vyprovodila z vlaku.
Nevím čím to, že jsem měl z dnešní jízdy tak uspokojivý pocit. Že by to jaro? Nebo trať 087, kterou mám tak rád? No možná i paní průvodčí, která ačkoliv je svou tělesnou schránkou omezována snad ve všem, podala profesionální výkon s nadstavbou tvořenou velice příjemným vystupováním a nenucenou konverzací s cestujícími.
Jen si tak říkám jestli bych něco podobného zažil i na významnější trati či ve významnějším vlaku nebo dokonce u jiného dopravce. Asi sotva.
Naštěstí se nestalo to čeho jsem se obával, že zmizí romantika cestování po této trati s nasazením Regionov a zmizením soupraviček 810+012. Pořád je to docela příjemné cestování.
Tak snad jen pro bližší představení trati 087: http://www.martinovyvlaky.ic.cz/ceska_lipa_lovosice.php
Na této trati v Ústeckém kraji dopravu objednává Ústecký kraj a tato železniční linka dostala označení U11 , a co o ní zjistíme ze stránek Ústeckého kraje?
DÉLKA LINKY V ÚK (KM): 77,2
ÚSEKOVÉ DENNÍ OBSAZENÍ PD: 2591
ÚSEKOVÉ DENNÍOBSAZENÍ S+N: 1421
POMĚR CESTOVNÍ DOBY VLAK/AUTO: 2,21
VÝKON (KM ZA ROK): 772 374
ZÁKLADNÍ CHARAKTERISTIKY: Páteřní regionální linka spojující Českolipsko – Úštěcko – Litoměřicko – Poohří a Lounsko
umožňuje bez nutnosti přestupu dostupnost do měst s větším výběrem výstupních míst.
Uprostřed linky v Lovosicích zajištěn obousměrný přestup na rychlíkovou linku Děčín –
Praha. Důležitá přestupní vazba linky na regionální autobusové linky, kterou je třeba
sledovat, je v Libochovicích i Libochovicích městě. Nejvytíženější úsek je doplněn linkou
s označením U10.
U10
Posílení nejvytíženějšího úseku linky U11 a zajištění přípojů městu Litoměřice na všechny
vlaky linky U4 v Lovosicích. Úsek je jedním z nejvytíženějších úseků regionální dopravy
v kraji.
VÝHLED V PLÁNOVACÍM OBDOBÍ: U10:
- jedná se o obslužnou linku v kraji s nadprůměrnými přepravními výsledky
- na lince budou postupně obnovována vozidla (již od JŘ 2011/12)
U11:
- jedná se o obslužnou linku v kraji s nadprůměrnými přepravními výsledky v úseku Úštěk –
Libochovice město, s průměrnými přepravními výsledky v úseku Louny – Postoloprty a
podprůměrnými přepravními výsledky v úseku Libochovice město – Louny
- přepravní výsledky na lince jsou ovlivněny neúměrně nízkou cestovní rychlostí, která
vyplývá z nízké traťové rychlosti, mnoha nezabezpečených přejezdů a absence vhodných
křižovacích míst; zejména úsek Lovosice – Louny je z tohoto pohledu neúnosný a je
nezbytně nutné ho řešit
- zastávky Horní Řepčice, Ploskovice, Slatina pod Hazmburkem, Radonice nad Ohří,
Slavětín a Veltěže vykazují silně podprůměrné výsledky v obratech cestujících/den; využití
zastávek bude průběžně monitorováno s možností jejich výhledového průjezdu
- úsek linky Louny - Postoloprty je s ohledem na své přepravní výsledky i trasování snadno
nahraditelný autobusovou dopravou, což bude v průběhu plánovacího horizontu prověřeno
- na lince budou postupně obnovována vozidla (již od JŘ 2011/12)
- na lince bude prověřen nový provozní koncept se zrychleným vedením většiny spojů
(zkrácení cestovní doby Lovosice – Louny o 20 min, při nutnosti projetí málo vytížených
zastávek)


Jak mnozí vědí, jde o trať 087, resp. její úsek Lovosice - Dubičná.
Již nástup do vlaku není zrovna jako z líbivých reklamních letáků ČD. Na 1. nástupišti u dvouvozové Regionovy na lavičce sedí značně obézní (taktně řečeno několik desítek kil přes metrák má) průvodčí, ačkoliv bylo mrazivé ráno hověla si v krátkém rukávu a na každého příchozího halekala "dobré ráno".
Po nástupu do vlaku nastala lehce rozpačitá situace a sice setkání s mojí šéfovou. Ani jeden z nás by tento vlak nemohl stihnout, kdyby odcházel ze zaměstnání v ten čas co má.
V tom prošel ze zadního stanoviště na přední strojvedoucí, zjistil jsem, že je to můj oblíbený. Je to téměř dokonalý dvojník Luďka Musila, no kdyby měl na hlavě Ladakšiltovku, tak je to on

Čas odjezdu se nachýlil a vyrazili jsme vstříci České Lípě. Mezi zastávkou Lovosice závod a stanicí Žalhostice k nám dorazila průvodčí. Jelikož již prošla sousední vůz byla značně zadýchaná a na koci sil. S milým pozdravem a přivítáním "na palubě" provedla kontrolu jízdních dokladů a pokračovala dále, ovšem tady nastal jistý zádrhel - z malého oddílu musí sestoupit ze schůdků a ukázalo se, že díky jejím tělesným proporcím je nemožné z těchto schůdku za sebou zavřít dveře, ponechala je tedy tak jak byly a vydala se na kontrolu dalších cestujících.
Zde se setkala s téměř kolegou , výpravčím jedoucím ze služby v Bohušovicích n.O. , odvážně usedla na sklopnou sedačku k němu a pustili se do krátkého rozhovoru. Vzájemně si postěžovali na poměry u svých zaměstnavatelů. Načež se průvodčí vydala do dalšího malého oddílu kam musela opět vystoupat po zákeřných schůdcích.
Ovšem cestou se udála nepříjemná věc, upadla jí peněženka. Její zvednutí byl tragikomický výstup hodný mistra z Národních divadla.
Jízda nám pěkně ubíhala a venku se začínalo ukazovat sluníčko. Blížila se moje výstupní zastávka Dubičná (zastávka na znamení). Dal jsem tedy znamení a před zastávkou jsem se vydal na chodbičku, kde už stála průvodčí. A pronesla "a já jsem zrovna přemýšlela, kdo mi tu bude vystupovat" . Po kratičkém rozhovoru složeném z běžných konverzačních frází, mě s přáním hezkého dne vyprovodila z vlaku.
Nevím čím to, že jsem měl z dnešní jízdy tak uspokojivý pocit. Že by to jaro? Nebo trať 087, kterou mám tak rád? No možná i paní průvodčí, která ačkoliv je svou tělesnou schránkou omezována snad ve všem, podala profesionální výkon s nadstavbou tvořenou velice příjemným vystupováním a nenucenou konverzací s cestujícími.
Jen si tak říkám jestli bych něco podobného zažil i na významnější trati či ve významnějším vlaku nebo dokonce u jiného dopravce. Asi sotva.
Naštěstí se nestalo to čeho jsem se obával, že zmizí romantika cestování po této trati s nasazením Regionov a zmizením soupraviček 810+012. Pořád je to docela příjemné cestování.
Tak snad jen pro bližší představení trati 087: http://www.martinovyvlaky.ic.cz/ceska_lipa_lovosice.php
Na této trati v Ústeckém kraji dopravu objednává Ústecký kraj a tato železniční linka dostala označení U11 , a co o ní zjistíme ze stránek Ústeckého kraje?
DÉLKA LINKY V ÚK (KM): 77,2
ÚSEKOVÉ DENNÍ OBSAZENÍ PD: 2591
ÚSEKOVÉ DENNÍOBSAZENÍ S+N: 1421
POMĚR CESTOVNÍ DOBY VLAK/AUTO: 2,21
VÝKON (KM ZA ROK): 772 374
ZÁKLADNÍ CHARAKTERISTIKY: Páteřní regionální linka spojující Českolipsko – Úštěcko – Litoměřicko – Poohří a Lounsko
umožňuje bez nutnosti přestupu dostupnost do měst s větším výběrem výstupních míst.
Uprostřed linky v Lovosicích zajištěn obousměrný přestup na rychlíkovou linku Děčín –
Praha. Důležitá přestupní vazba linky na regionální autobusové linky, kterou je třeba
sledovat, je v Libochovicích i Libochovicích městě. Nejvytíženější úsek je doplněn linkou
s označením U10.
U10
Posílení nejvytíženějšího úseku linky U11 a zajištění přípojů městu Litoměřice na všechny
vlaky linky U4 v Lovosicích. Úsek je jedním z nejvytíženějších úseků regionální dopravy
v kraji.
VÝHLED V PLÁNOVACÍM OBDOBÍ: U10:
- jedná se o obslužnou linku v kraji s nadprůměrnými přepravními výsledky
- na lince budou postupně obnovována vozidla (již od JŘ 2011/12)
U11:
- jedná se o obslužnou linku v kraji s nadprůměrnými přepravními výsledky v úseku Úštěk –
Libochovice město, s průměrnými přepravními výsledky v úseku Louny – Postoloprty a
podprůměrnými přepravními výsledky v úseku Libochovice město – Louny
- přepravní výsledky na lince jsou ovlivněny neúměrně nízkou cestovní rychlostí, která
vyplývá z nízké traťové rychlosti, mnoha nezabezpečených přejezdů a absence vhodných
křižovacích míst; zejména úsek Lovosice – Louny je z tohoto pohledu neúnosný a je
nezbytně nutné ho řešit
- zastávky Horní Řepčice, Ploskovice, Slatina pod Hazmburkem, Radonice nad Ohří,
Slavětín a Veltěže vykazují silně podprůměrné výsledky v obratech cestujících/den; využití
zastávek bude průběžně monitorováno s možností jejich výhledového průjezdu
- úsek linky Louny - Postoloprty je s ohledem na své přepravní výsledky i trasování snadno
nahraditelný autobusovou dopravou, což bude v průběhu plánovacího horizontu prověřeno
- na lince budou postupně obnovována vozidla (již od JŘ 2011/12)
- na lince bude prověřen nový provozní koncept se zrychleným vedením většiny spojů
(zkrácení cestovní doby Lovosice – Louny o 20 min, při nutnosti projetí málo vytížených
zastávek)
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- MacGyver
- Příspěvky: 1541
- Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
- Bydliště: Plzeň/Prášily
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Největší modelová železnice http://www.youtube.com/watch?v=ACkmg3Y6 ... ture=share
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!

My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Re: Vlaky
To je konec dubna - brr to je zima.
http://www.youtube.com/watch?v=WojGDgEa ... ploademail
http://www.youtube.com/watch?v=WojGDgEa ... ploademail
®; Člen LKCS
- Laďuša
- Příspěvky: 12137
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
3TE10U-K? Co to je za verzi? O tej muj oblíbenej zdroj na ruský mašiny mlčí, hrůza.
Možná je to nová verze, předpokládam, že to bude analogický s 3TE10M-K

Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever



Osa Klatovy-Plzeň-Brno


Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?


Re: Vlaky
Písmeno K značí slovo kapremont. To jako ne že by to byla lokomotiva s kaprama, ale s kapitalnym remontem. Místo původního dvoutatního motoru 10D100 je dosazen čtyřtakt 5D49 z Kolomny.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
- radek mb
- Příspěvky: 5193
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Nádherné, něco takového bych chtěl vidět na vlastní oči.MacGyver píše:Největší modelová železnice http://www.youtube.com/watch?v=ACkmg3Y6 ... ture=share
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 350/472
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 350/472
- Laďuša
- Příspěvky: 12137
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Jojo, tak je to u těch M-K, takže mi přišlo logický, že tady to bude stejněvodis píše:Písmeno K značí slovo kapremont. To jako ne že by to byla lokomotiva s kaprama, ale s kapitalnym remontem. Místo původního dvoutatního motoru 10D100 je dosazen čtyřtakt 5D49 z Kolomny.


A když už jsme u těch písmenek, tak u některých mašin to K znamená kollektornyj. Je to třeba u elektrik 2ES5K a tam to značí, že to má stejnosměrný motory.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever



Osa Klatovy-Plzeň-Brno


Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?


Re: Vlaky
dyť je to vlakodrom, mě to příde přeplácaný no věc názoru............radek mb píše:Nádherné, něco takového bych chtěl vidět na vlastní oči.MacGyver píše:Největší modelová železnice http://www.youtube.com/watch?v=ACkmg3Y6 ... ture=share
®; Člen LKCS
Re: Vlaky
TO Michal Pokorný : Ta poněkud kurpulentní dáma v roli průvodčí by asi měla ještě větší potíže, pokud by jezdila u JHMD na úzké. Přecijen v těch vozech je už takhle poměrně málo místa jak pro cestující, tak ve služebním oddíle.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch

Re: Vlaky
Tak jsme vyrazili na TPZ a oživování do Pardubic, zatím je vše OK tak snad Tatřička zasáhne i do víkendových oslav tamtéž.

Do Pardubic jela Tatra na trajleru (viz foto nakládání Voz.Střešovice 24.4.), neb neměla TPZ, nazpátek pojede na tyči.

ostatní foto:
https://picasaweb.google.com/1005124866 ... 0353596962
Dávám to sem neb je to drážní vozdlo! (info pro barevný přesouvače, mazače, atd.
)
Do Pardubic jela Tatra na trajleru (viz foto nakládání Voz.Střešovice 24.4.), neb neměla TPZ, nazpátek pojede na tyči.
ostatní foto:
https://picasaweb.google.com/1005124866 ... 0353596962
Dávám to sem neb je to drážní vozdlo! (info pro barevný přesouvače, mazače, atd.

®; Člen LKCS
- Laďuša
- Příspěvky: 12137
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Moc pěknej O-bus, takový se mi líbí 
A zde snímek z cyklu Lada a železnice: M62-1679 a BA3-2115 http://pfoto-rzd.com/data/media/211/IMG_9456.jpg

A zde snímek z cyklu Lada a železnice: M62-1679 a BA3-2115 http://pfoto-rzd.com/data/media/211/IMG_9456.jpg
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever



Osa Klatovy-Plzeň-Brno


Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?


- Crocodile
- Příspěvky: 3538
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Co se to tam děje? To zrovna nastartovali?
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
- Laďuša
- Příspěvky: 12137
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Nevim, neni u toho popisek, ale je možný, že vzadu je něco takovýdleho: http://pfoto-rzd.com/data/media/160/306 ... 2.2012.jpg 
A když už jsme tu u těch pěkných fotek, tak eště jedna pozlacená: http://pfoto-rzd.com/data/media/89/DSC_0213_.jpg A aktuální sníh ve Sverdlovsku: http://pfoto-rzd.com/data/media/65/CHS2-678.jpg

A když už jsme tu u těch pěkných fotek, tak eště jedna pozlacená: http://pfoto-rzd.com/data/media/89/DSC_0213_.jpg A aktuální sníh ve Sverdlovsku: http://pfoto-rzd.com/data/media/65/CHS2-678.jpg
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever



Osa Klatovy-Plzeň-Brno


Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?

