
Vlaky
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12137
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
No prostě Bardotka, no 

Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever



Osa Klatovy-Plzeň-Brno


Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?


- Teepee
- Příspěvky: 4336
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Stará známá vršovická šestka, s hladkými bočnicemi a pořádným zvukem.
I když, toto video taky nemá chybu: http://www.youtube.com/watch?v=mxCsijC2Qko
I když, toto video taky nemá chybu: http://www.youtube.com/watch?v=mxCsijC2Qko
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10621
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Dotaz neznalého: ta červená návěst na konci nádraží a průjezd vlaku je v pořádku? L.Teepee píše:...toto video taky nemá chybu: ..
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Vlaky
Napravo mal zelenu nie?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Teepee
- Příspěvky: 4336
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Nee, napravo neměl zelenou, měl tam na Volno.Cory píše:Napravo mal zelenu nie?
Kdyby bylo návěstidlo zabírané i chvilku po průjezdu posledního vagonu, muselo by být vidět, že padlo na Stůj.
Obecně, na tratích s pravostraným provozem jsou platná návěstidla po pravé straně trati.
Ale nejsem znalý návěstních předpisů, jsou pak totiž zvláštní situace, kdy se jede na koleji v protisměru, nebo když se dokonce návěstidla nerespektují (přivolávačka, nebo rozkaz?) - při poruže ZZŘ atd...
Ale vždyť tu mezi sebou máme (velké) železniční profesionály, nebo ne?
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10621
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Aha ... po opětovném (a řádném) zhlédnutí videa je v čase 2:10 vidět zelené návěstidlo
.
Ta červená návěst patří ke koleji vlevo. Původně se mi zdálo, že ta návěst je až za silničním přejezdem
. L.

Ta červená návěst patří ke koleji vlevo. Původně se mi zdálo, že ta návěst je až za silničním přejezdem

21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- radek mb
- Příspěvky: 5193
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Trochu hloupě se zeptám, Bardotka a Zamračená, to je jedna a ta samá lokomotiva?
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 350/472
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 350/472
Re: Vlaky
radek mb: Tak jest. A na ukázku jedna fešácká: http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2467253
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11068
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Vlaky
Řekl bych, že na 99,9% ano, ale to to ti na 110% potvrdí jedincové co žijí v končinách kde tyto hrůzy ještě aktivně jezdí
.
Edit: Dovolil bych si jedno ne moc povedené foto, které bych si dovolil nazvat "zestárli spolu", chtěl jsem ještě udělat detailnější foto, ale fíra můj zločinný úmysl prokoukl a schoval se mi


Edit: Dovolil bych si jedno ne moc povedené foto, které bych si dovolil nazvat "zestárli spolu", chtěl jsem ještě udělat detailnější foto, ale fíra můj zločinný úmysl prokoukl a schoval se mi


Naposledy upravil(a) Křečík Barbuška dne sob dub 14, 2012 09:46, celkem upraveno 3 x.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Vlaky
Koko Loko: Já Ti dam hrůzy, neni nad votevřený vokýnko na stanovišti zamráčy v tunelu a na kontroleru sedmej stupeň (osmej je vzhledem ke stáří a stavu strojů jen mobilizační:-)). Jo a taky se tam dá vyspat na pultě. 

Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11068
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Vlaky
Já to myslel ze srandy
.

Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Vlaky
Koko Loko: No proto!
Ten obrázek je luxusní!

Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
- Laďuša
- Příspěvky: 12137
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Nu, ten zvuk je sice dobrej, ale já si nemůžu pomoct, k lokomotivam mi prostě nesedne, připomíná mi to spíš vylágrovanej traktor než hrdej zvuk lokomotivy. Prostě já z toho zas tak odvázanej nejsem. Navíc tu Zamračenou z toho videa znam (pokud jich teda neni víc v AŽD barvach), shodou okolností mě táhla taky na rychlíku do Tanvaldu, jako na tom videu. Seděl jsem v prvním voze a musim říct, že tam byl dost cítit smrad z ní, až bych řek nepříjemnej, ale kupodivu o tom už šotouší nemluví 
A co se týče tý rádoby historický Báry z odkazu od Vodise, tak sice chválim tu snahu, ale označit řadou T478.2 mašinu s elektrickým topením je podle mě trochu mimo mísu...

A co se týče tý rádoby historický Báry z odkazu od Vodise, tak sice chválim tu snahu, ale označit řadou T478.2 mašinu s elektrickým topením je podle mě trochu mimo mísu...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever



Osa Klatovy-Plzeň-Brno


Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?


- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Tak např. na Teepeeho trati č. 171 je "hradlovka" - hradlový poloautoblok a jízda vlaků je zabezpečená jen po tzv. správné traťové koleji vpravo, v tomto případě je to kolej číslo 2. V případě, že by bylo nutné použít pro jízdu vlaku vedlejší kolej (lolej č.1), musel by být fíra zpraven rozkazem o jízdě po NESPRÁVNÉ TRAŤOVÉ KOLEJI. V rozkaze by bylo uvedeno, že vjezdové návěstidlo následující stanice u správné koleje pro jeho jízdu platí, nebo neplatí. Záleží na tom, jestli kde mají stanice i vjezdová návěstidla pro jízdu po nesprávné koleji. Ty většinou umí jen dvě barvy, stůj a přivolávací návěst (kmitavá bílá). Na tu potom fíra vjíždí, pokud není v rozkaze uvedeno, že se má řídit návěstidlem u správné koleje. Oddílová návěstidla většinou také neplatí - jede se tzv. mezistaničně. V rozkaze to musí být uvedeno. I to, kdyby oddílová návěstidla u správné koleje platila! A jako zajímavost: Pokud je na oddílovém návěstidle přivolávací návěst, neznamená to pro fíru povinnost jet podle rozhledových poměrů.
Jiná je situace při tzv. banalizaci. Fíra má v sešitovém jízdním řádu před názvy stanic/dopraven uveden symbol, kde může bez předchozího zpravení jet v "protisměru". V tomto případě (banalizace) se jedná o jízdu PROTI SPRÁVNÉMU SMĚRU. Je to většinou případ autobloku a automatického hradla, takže oddílová návěstidla jsou platná (u autohradla - pokud je AH s oddíly) a funkční pro jeho kolej, jízda je proti správnému směru plně zabezpečena. Ale jsou i výjimky, například Sokolov - Cheb. Tam je banalizace, autoblok, ale v případě jízdy proti správnému směru nejsou umístěna oddílová návěstidla! Jede se mezistaničně a v místě posledního oddílového návěstidla AB, je u protisměrné strany umístěna běžná předvěst vjezdového návěstidla. Je to jedna ze specialit našich tratí.
Potom je taky autoblok pouze pro správnou kolej ve směru jízdy. I to je v sešitovém jízdním řádu uvedeno příslušným symbolem. Není to banalizace a v případě jízdy do "protisměru", je nutné zpravení rozkazem a jízda vlaku bývá zabezpečena telefonickým dorozumíváním. I v tomhle případě jde o jídu po nesprávné traťové koleji.
Sranda co?

Jiná je situace při tzv. banalizaci. Fíra má v sešitovém jízdním řádu před názvy stanic/dopraven uveden symbol, kde může bez předchozího zpravení jet v "protisměru". V tomto případě (banalizace) se jedná o jízdu PROTI SPRÁVNÉMU SMĚRU. Je to většinou případ autobloku a automatického hradla, takže oddílová návěstidla jsou platná (u autohradla - pokud je AH s oddíly) a funkční pro jeho kolej, jízda je proti správnému směru plně zabezpečena. Ale jsou i výjimky, například Sokolov - Cheb. Tam je banalizace, autoblok, ale v případě jízdy proti správnému směru nejsou umístěna oddílová návěstidla! Jede se mezistaničně a v místě posledního oddílového návěstidla AB, je u protisměrné strany umístěna běžná předvěst vjezdového návěstidla. Je to jedna ze specialit našich tratí.
Potom je taky autoblok pouze pro správnou kolej ve směru jízdy. I to je v sešitovém jízdním řádu uvedeno příslušným symbolem. Není to banalizace a v případě jízdy do "protisměru", je nutné zpravení rozkazem a jízda vlaku bývá zabezpečena telefonickým dorozumíváním. I v tomhle případě jde o jídu po nesprávné traťové koleji.
Sranda co?

Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno