Stránka 22 z 29

Re: nova lada niva

Napsal: pát led 17, 2014 23:07
od Mysok
vik2 píše:Zatím jen od přítele Goooooogla :lol:

Damper 21214-1001185-00
* Položka snižuje celkovou úroveň vibrací auto
* Udržuje funkci po celý život
Norma se vztahuje na VAZ Lada 4x4
Tlumič guma jeweb, který je určen k tlumení vibrací pohonné jednotky na rezonanční frekvenci , a hraje důležitou roli při zvyšování vibroakustických vozidla komfort .
U vozů NIVA 4x4 rodina bylavýraznému nárůstu vnitřního hluku a vibrací prvky místnost s vysokorychlostním režimu pro více než 90 km / h, vzhledem k rezonančním jevům vyplývajících vytáčení pohonnou jednotku .
Hlavní charakteristikou tlumiče je jeho přirozená frekvence . Klapka je upevněna na podporu přenosu a v pohybu v určitých otáčkách motoru začne kmitat v protifázi hnacího ústrojí , a tak nedovolit mu , aby zvýšené vysídlení , snížení kontroly vibrace a vnitřní hlučnost na přijatelné hodnoty pohodlné .

Виброгаситель крепится на опору коробки передач и в процессе движения при достижении определенных оборотов двигателя начинает колебаться в противофазе силовому агрегату, тем самым не позволяя ему совершать повышенные перемещения, снижая вибрацию органов управления и уровень внутреннего шума к приемлемым комфортным значениям.

Můj volný, netechnický, překlad:
Tlumič vibrací se upevňuje na převodovku (na cosi na převodovce) a v procesu pohybu (vozidla), při dosažení určitých otáček motoru, se začíná pohybovat v protifázi (vibrací) čehosi-alternátoru ( aspoň myslím, že силовой агрегат by mohl být altík), čímž omezuje jeho pohyb, snižuje vibrace prvků řízení a úroveň vnitřního hluku k přijatelným hodnotám..

Re: nova lada niva

Napsal: sob led 18, 2014 00:19
od Crocodile
Kouknul jsem na net a silovoj agregat je označení trojice motor-spojka-převodovka. Elektrické, vzduchové a další spojení/soustavy se nazývají силовые установки

Re: nova lada niva

Napsal: sob led 18, 2014 00:22
od Mysok
Crocodile píše:Kouknul jsem na net a silovoj agregat je označení trojice motor-spojka-převodovka. Elektrické, vzduchové a další spojení/soustavy se nazývají силовые установки
no jasně,teď to dává smysl. (čímž neříkám že "ta věc" funguje)

Takže třeba takhle:

Tlumič vibrací se upevňuje na převodovku (na cosi na převodovce) a v procesu pohybu (vozidla), při dosažení určitých otáček motoru, se začíná pohybovat v protifázi (vibrací) pohybového ústrojí, čímž omezuje jeho vibrace , snižuje vibrace prvků řízení a snižuje úroveň vnitřního hluku k přijatelným hodnotám.

Re: nova lada niva

Napsal: stř úno 19, 2014 09:46
od Crocodile

Re: nova lada niva

Napsal: stř úno 19, 2014 16:22
od nuladvojka
Pěkné a pravdivé počteníčko :D :!:

Re: nova lada niva

Napsal: stř úno 19, 2014 17:13
od Luděk Musil
citace píše:Podobně prudké stoupání jsme si dali několikrát, protože jsme se suverénního projevu Lady nemohli nabažit. A taky proto, že nás vždy bavilo, když z ostřikovačů začala decentně kapat voda na čelní sklo.
:D :D :D

Re: nova lada niva

Napsal: stř úno 19, 2014 17:45
od Raduz
NO NO NO, nikdo nejsme dokonalý, zas tak k popukání to snad není, asi odstředivá síla no ....

...to se u Nivy stává :-D

Re: nova lada niva

Napsal: stř úno 26, 2014 09:14
od vik2
Už vím, proč tak dobře jela. Má na výfuku chromovanou koncovku. :lol:

Re: nova lada niva

Napsal: úte bře 11, 2014 17:32
od radek mb
Mě na té nové Nivě fascinují kliky dveří, které se používají již od dob dostavby fabriky v Toljatti. Jinak krásná, svůj sen koupit si motorku jsem již ukojil, nyní je na řadě Niva.

Re: nova lada niva

Napsal: stř bře 19, 2014 11:01
od miro263
Mam taky dojem, ze ked chce niekto kupit novu Nivu, tak ma na to este pol roka.

od 1.9.2014 zacina platit EURO6 ( NOx 75mg/km vs EU5 200mg/km )

Re: nova lada niva

Napsal: stř bře 19, 2014 11:44
od Luděk Musil
miro263 píše:... EURO6 ( NOx 75mg/km vs EU5 200mg/km )
To by mě tedy zajímalo, jakým způsobem se snižují emise o dvě třetiny nebo (chcete-li) trojnásobně.
Mám pocit, že i spalováním čistého vzduchu se emisí vyrobí více (já vím - to je absurdita spálit čistý vzduch). L.
PS: počty z hlavy

Re: nova lada niva

Napsal: stř bře 19, 2014 11:47
od Majo
Verte tomu, ze oni to zas nejak zvladnu aby ten 40 rocny motor presiel cez nove normy :-D

Re: nova lada niva

Napsal: stř bře 19, 2014 11:54
od Cory
Budu to predavat ako športovy automobil, tam su tusim ine limity :lol:

Re: nova lada niva

Napsal: stř bře 19, 2014 13:02
od Luděk Ondrůch
miro263 píše:Mam taky dojem, ze ked chce niekto kupit novu Nivu, tak ma na to este pol roka.

od 1.9.2014 zacina platit EURO6 ( NOx 75mg/km vs EU5 200mg/km )
Zajímalo by mně kdes to vyčetl.

Limity škodlivin v gramech na ujetý kilometr:
oxid uhelnatý (CO): Euro I: 3,16, Euro II: 2,20 pro benzinové motory, 1,00 pro naftové, Euro III: 2,30 pro benzinové motory, 0,64 pro naftové, Euro IV až Euro VI: 1,00 pro benzinové motory, 0,50 pro naftové

uhlovodíky a oxidy dusíku (HC + NOx): Euro I: 1,13, Euro II: 0,50 pro benzinové motory, 0,70 pro naftové motory, 0,90 pro naftové motory s přímým vstřikováním paliva, v následujících normách stanoveno pouze pro naftové motory: Euro III: 0,56, Euro IV: 0,30, Euro V: 0,23, Euro VI: 0,17
uhlovodíky (HC): samostatně stanoveno od Euro III a pouze pro benzinové motory: Euro III: 0,20, Euro IV až Euro VI: 0,10

oxidy dusíku (NOx): Euro III: 0,15 pro benzinové motory, 0,50 pro naftové motory, Euro IV: 0,08 pro benzinové motory, 0,25 pro naftové motory, Euro V: 0,06 pro benzinové motory, 0,18 pro naftové motory, Euro VI: 0,06 pro benzinové motory, 0,08 pro naftové motory

pevné částice (PM), pro naftové motory: Euro I: 0,18, Euro II: 0,08, pro motory s přímým vstřikováním 0,10, Euro III: 0,05, Euro IV: 0,025, Euro V a Euro VI: 0,005.

Zdroj: wikipedie

Re: nova lada niva

Napsal: stř bře 19, 2014 13:10
od miro263
tu: http://ec.europa.eu/enterprise/sectors/ ... dex_en.htm

ale ako pozeram, tak som pozeral male nakladaky :)