Stránka 22 z 342

Napsal: pon dub 07, 2008 06:45
od Teepee
zdenda píše:Jinak jsem se pýtal na ty maringotky a je to ze slov vedoucího oprav LD ČSD H.Brod.
Hmm, zdroj se zdá býti důvěryhodný...

Napsal: pon dub 07, 2008 18:53
od Laďuša
Teepee píše:Hmm, zdroj se zdá býti důvěryhodný...
Hmm, někdo ze Studénky by byl důvěryhodější.... :roll:

Napsal: pon dub 07, 2008 22:04
od zdenda
myslím, že dnes pokud to nebude na papíře jsou jakákoli slova důvěryhodná tak z 50%

Napsal: pát dub 11, 2008 11:34
od Teepee
zdenda píše:Na 810 je to po.... už od motoru. Počítalo se, že se bude pohonné ústrojí měnit při klaždé velké opravě.... Dát motor a převodovku, kteří jsou stavěni na bus na koleje je trochu zhovadilost. Korunovaná tím, že 810 táhne i 2x 010!!!
No nejen 2x : :shock:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motor ... 10191.html

Napsal: pát dub 11, 2008 12:08
od Krwel
Když se člověk mrkne podrobněji, tak tam je uprostřed 810ka a na konci taky, takže to není zas tak hrozný. Nejspíš bych to viděl na dvě soupravy, co se někde po cestě rozdělí.

Napsal: pát dub 11, 2008 12:25
od Teepee
Nechal jsem se strhnout těmi komentáři a moc zkoumavě to neprohlížel :oops: :oops: Zdá se že maximum je opravdu 2x.
Ale stejně je to krásný:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/810275.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/810176.jpg

Napsal: pát dub 11, 2008 14:05
od Krwel
Taky jsem se nechal strhnout, ale Skalouš do toho začal rejpat, tak jsem to začal študovat :D

Napsal: pát dub 11, 2008 14:22
od Michal Pokorný
Tak jak to tedy je - může jeden motor 810 táhnout 3 vagonky, nebo nesmí ?
Já jsem to totiž před pár lety zažil a to na trati Lovosice - Česká Lípa. Z Lovosic měla vyrazit souprava 810 - 010 - 010 - 010 -810 , ovšem jeden motor nešel nastartovat, tak se odpojil, lidi si museli přestoupit do zbývajících vozů a z Lovosic do Litoměřic jela souprava 810 - 010 - 010 - 010. Až v Litoměřicích k tomu přistrčili nějakou tu 704 nebo 708 či co to bylo za potvoru :P

Napsal: úte dub 15, 2008 01:31
od Honza 21061
Nejhezčí tramvajová trať v republice http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/179 ... c-jablonec :thumbleft:

Je to doplněné mnoha pěknými fotkami, bohužel již se zbořenou Textilanou. Když jsem tuto trať poprvé nadšeně poznával já, v srpnu 2003, Textilana ještě stála a po trati se proháněly ještě i dnes už vyřazené vozy T2(R).
Několik fotek je tam také ze srpna, zatažené a deštivé počasí pro srpen na Liberecku typické a na výlet po této trati vhodné. 8)

...a narozdíl od Ostravské jednokolejky kde se i ve třetím tisíciletí křižování řídilo pouze vozovými jízdními řády, tato trať má i důvtipnou, jednoduchou, ale spolehlivou signalizační soustavu. :) http://tram.webzdarma.cz/texty/siglib.htm
http://tram.webzdarma.cz/predpisy/liberec.htm

Napsal: úte dub 15, 2008 13:25
od JirkaHagen
Já nechápu návěst č. 1 jednokolejný traťový úsek i následná výhybna jsou volné (a taky návěsti č. 2 a 3). Tím je myšleno povolení k jízdě do tohoto traťového úseku nebo je to pouze nějaká "informační" návěst a jízda tramvajového vlaku se povoluje návěstí č. 6 (svítící zelené světlo)?

Napsal: úte dub 15, 2008 17:05
od Honza 21061
Ano, pokud svítí bílá, tak řidič má jistotu, že má před sebou volno minimálně do následující výhybny, ale svým způsobem přímo "volno" na jízdu to není.
Při rozjezdu (tr.1) brnkne ještě před návěstidlem o kontakt a rázem mu naskočí zelená- potvrzení o volném úseku. Tím má jistotu, že případná souprava stojící v následující výhybně proti němu, se nerozjela současně s ním. Této "protisoupravě" (tr.2) naskočí červená, tj. tramvaj v protisměru vyjela z výhybny. Později se přidá ještě bílá, poté co tr. 1 přejede kontakt za semaforem- tramvaj v protisměru se pohybuje jednokolejným úsekem.
Současně s rozsvícením červeného a bílého světla pro tr. 2 se rozsvítí za tr. 1 červené světlo.
Tento jednoduchý, ale geniální systém se mi neskutečně líbí. Pomocí několika relátek, trolejových kontaktů a 4 barev se stala z obávaného jedokolejného provozu naprosto bezpečná trať. :)
Nepodařilo se mi zatím dopracovat se k předpisům pro tuto trať, hlavně by mne zajímalo, jakým způsobem se řeší vjezd do úseku, pokud vlak proti mne stojí ve výhybně (tj. bílá- blikající žlutá). Pravděpodobně to bude ošetřené jinak, asi též voláním na dispečink než "honem honem nastupovat a jedu, než se rozjede ten druhý"! :lol:
Pokud by se ten druhý rozjel dříve, místo zelené by následovala červená a to znamená tramvaj přibít ještě před "policajtem" před výhybkami, jinak by se po projetí kontaktu za semaforem na červenou, odpojil proud!

HEJ, teď mě napadlo, když projedu první trolejový kontakt současně s tramvají proti a dostanu přitom červenou, jak potom dostanu potvrzení o volném úseku až tramvaj přejede, když už jsem za prvním kontaktem?? :scratch: Hmm, asi budu muset zahájit komunikační linku mezi mnou a Libereckou MHD... :lol:

Napsal: čtv dub 17, 2008 09:25
od JirkaHagen
ObrázekObrázek Obrázek Obrázek

Napsal: stř dub 23, 2008 09:52
od Michal Pokorný
26. 4. 2008 - Parní vlak na Říp

http://zmzlonice.draha.net/2008_rip.jpg

Zrovna včera večer jsem byl v Roudnici n.L. na nádraží na pivku. Pan výpravčí přišel na večeři a paní restaurační šéfová se ho ptala jestli bude i letos o pouť mít motorák na Straškov o jeden vagón více jako loňský rok.
Pan výpravčí byl tou otázkou evidentně zaskočen a odpověděl, že vlastně ani neví a že prý kdo to má pořád sledovat.
Když odcházel tak říkal, že ale asi ne. Což paní vedoucí potěšilo. Říkala že je to dobře, protože když nebude vagon navíc tak nepoberou všechny najednou a ti co se nevejdou půjdou do restaurace čekat na další spoj.

Napsal: čtv dub 24, 2008 08:46
od Teepee
Jen zajímavost z dnešního rána, Kraken 470 ochuzen o jeden vagon, tzn. už je z něj jen čtyřvozovka...
Tomu říkám postupá odstávka :idea: :wink: :lol:

Napsal: čtv dub 24, 2008 12:05
od Laďuša
Teepee píše:Jen zajímavost z dnešního rána, Kraken 470 ochuzen o jeden vagon, tzn. už je z něj jen čtyřvozovka...
Tomu říkám postupá odstávka :idea: :wink: :lol:
Jen jestli to postupně nejde do šrotu :roll:
_________________

Jinak takhle přibližně to teď vypadá v KT, opravujou se nam nástupiště ;)