Stránka 22 z 28
Napsal: úte čer 03, 2008 19:40
od rosta
Napsal: úte čer 03, 2008 21:24
od janci
ta tuhost neni problem. Nejake hlinikove trubky. Mna skor zaujima ten ENGINE.ako to dokazal tak vypeckovat.
Inak uz tu bolo raz take video,ze turbo lada (a vozil takeho chalana).tak to je stale ten typek.
Proste pecka,aj ja chcem.
Napsal: úte čer 03, 2008 21:26
od Malda
janci: Cece ja tam ty trubky nikde nevidim. Kde je mam hledat?
Napsal: úte čer 03, 2008 22:29
od Kopr
Napsal: stř čer 04, 2008 22:39
od janci
Malda píše:janci: Cece ja tam ty trubky nikde nevidim. Kde je mam hledat?
Tak sa ospravedlnujem. Sa mi zda,ze som videl vystuzenu kasnu.
Btw,ak s tym nejazdi rally, tak tu klietku nepotrebuje. Ocividne stacia povodne nosniky auta na ten vykon.
Info
Napsal: ned led 04, 2009 22:36
od 7hrcko2
Zdravím vás.. potreboval by som info ohľadom karbáčov.. chcel by som tam šupnút dva wébery s lievikovitým saním.. koľko by to asi stálo, ako by to zdvihlo výkon a či by s tým bolo veľa práce bo nemám možnosť sa nejako ku tomu dostať, tak aspoň pomocou tohto portálu.. díky..
Napsal: pon srp 10, 2009 15:46
od Atex
Mel bych panove zaludnou otazku, pro ty co se sakra vyznaji. Jak daleko muze byt max. turbodmychadlo od vyfukovych svodu, nebo dejme tomu od hlavy? Vite to nekdo? ... Neni to zadna hadanka, jen bych to potreboval nutne vedet, diky.
Napsal: úte srp 11, 2009 08:58
od Saša
Je jedno pravidlo a to že čím blíž tím líp . A to z důvodu stlačitelnosti vzduchu a tím dané odezvy na přidání plynu . Když ho dáš na konec výfuku bude fungovat naprosto stejně (pokud ve výfuku není díra) jen s ohromným spožděním , než se výfuk natlakuje .
Napsal: úte srp 11, 2009 17:50
od Atex
Saša, tos mi napsal co uz vim, jen jsem chtel vedet jestli na to nejsou nejake tabulky, vzorecky nebo neco podobneho.
Napsal: úte srp 11, 2009 18:23
od Veverka
Atexi,nemáš na mysli spíše kompresor než turbo(skrz výfuk)?
Mimochodem,co si myslíte o takzvaném elektronickém turbu?
Napsal: úte srp 11, 2009 19:06
od Kalasnikov
xx
Napsal: úte srp 11, 2009 21:24
od Atex
Veverka píše:Atexi,nemáš na mysli spíše kompresor než turbo(skrz výfuk)?
Coze?
Veverka píše:Mimochodem,co si myslíte o takzvaném elektronickém turbu?
No bylo tu psane o nejake fabce, narust vykonu 0,00neco procent, ovsem zivotnost alternatoru snizena o 50%
Napsal: úte srp 11, 2009 21:55
od Veverka
Atex píše:Veverka píše:Atexi,nemáš na mysli spíše kompresor než turbo(skrz výfuk)?
Coze?
Veverka píše:Mimochodem,co si myslíte o takzvaném elektronickém turbu?
No bylo tu psane o nejake fabce, narust vykonu 0,00neco procent, ovsem zivotnost alternatoru snizena o 50%
Vím že to je hovadina asi jako od Horsta Fuchtse,jen mě zajímalo to mělo být.
Napsal: stř srp 12, 2009 09:09
od Roman
Okrem Horsta Fuchtse sa s niecim podobnym da stretnut aj na ruskych strankach
Nie sice elektrickym, ale pohananym priamo klinovym remenom:
http://www.rallyfan.ru/tech/turbovaz.php
Napsal: stř srp 12, 2009 10:31
od peet2101
Roman píše:pohananym priamo klinovym remenom
To je obdoba kompresoru.