Stránka 22 z 28
Napsal: pát led 22, 2010 15:39
od FOMA
zdá se to být i objektivní
Napsal: pát led 22, 2010 20:03
od ra100
FOMA píše:zdá se to být i objektivní
Tiež mám ten pocit.
Napsal: sob led 23, 2010 22:01
od Marek89
Napsal: sob úno 06, 2010 23:15
od dmatej
Fakt má řazení priory tak dlouhej chod? V Kalině je o poznání kratší než třeba u fabie2. Tuhé bylo zpočátku taky, ale to se rozchodilo. Řazení je takové "klasické", když to srovnám proti tej fabce:
Kalina - nevede, ale vždycky se trefim do správný dráhy. Jde to "samo".
Fabie - vede, ale řadit pětku je prostě kličkovaná ... navíc se to postupně "vyčvaňhává", po 28 tis. km už to začíná být cítit.
Napsal: ned úno 07, 2010 12:42
od Wolfhunt
dmatej píše:Fakt má řazení priory tak dlouhej chod? V Kalině je o poznání kratší než třeba u fabie2.
Nemyslim. Ked porovnavam otcovu Kalinu a moju Prioru, tak velky rozdiel v tom nevidim. Samozrejme, este stale maju najazdene pod 10.000 km, takze este sa mechanika "brusi" a usadzuje.
No k Priore by som povedal dve veci - trochu nestastne ma riesenu spiatocku, spociatku sa mi sem-tam podarilo miesto 1 dat spiatocku a nebyt signalizacie by som si to asi nevsimol. A niekedy jednotka ide tazsie zaradit.
V porovnani so starymi ladami (2107 a 21043) tie drahy sa mi zdaju byt dlhsie, no kratsie ako v firemnom Golfe. K Fabii sa neviem vyjadrit, nejazdil som na nej.
Napsal: ned úno 07, 2010 12:53
od dmatej
Proti krabicím má jakýkoliv řazení delší dráhy. A když vezmeš v potaz délku řadičky, je to už dokonalost sama. Je to daný tím, že máš převodovku přímo pod řadičkou, kdežto u "moderních" aut je převodovka až u motoru a jak známo vůle se sčítají - je principielně nemožný dosáhnout opravdu krátkých drah.
Zatím nejdelší dráhy, se kterými jsem se setkal, měl Renault 19, tam pětka znamenala nutnost předklonit se
Jednička je trochu "do zubů", ale právě ta fabie2 už to začíná dělat taky ... skoro bych řekl, že zatímco kalina se s kilometry lepší, fabie se horší.
Včera jsem koukal, že na 75 tisících má v servisce Kalina psanou výměnu lambdy, což značí, že si starou určitě budu chtít nechat pro sichr
Napsal: ned úno 07, 2010 14:41
od Dusan
VYMENA LAMBDY...SNAD KONTROLA AJ TO POCHYBUJEM.... ups velke
Napsal: ned úno 07, 2010 15:17
od dmatej
Tak to ber jako fakt
Předpokládaná životnost lambd je nějakých 100 tisíc km (pokud vím) a s ohledem na to, že to má EURO4, bych řekl, že to prostě nenechají náhodě.
A kontrolovat lambdu, to přece po dnešních servisech nemůžeš chtít
Napsal: ned úno 07, 2010 16:40
od zelvotron
Pokud vím, tak u priory je to komplet od převodovky až po hlavici řadící totožný s desítkou a u ní to (mírně řečeno) opravdu není žádná sláva. Mimochodem článek patrně přeloženej z nějakýho ruskýho časopisu patřícího pod Burdu
Napsal: pon úno 08, 2010 22:06
od radek mb
zelvotron píše: totožný s desítkou a u ní to (mírně řečeno) opravdu není žádná sláv
opravdu velmi mírně řečeno...
Napsal: úte úno 09, 2010 22:20
od dmatej
Hmm, to mi jen potvrzujete můj pocit, že Priora je naprosto zbytečný krok v historii AvtoVazu ... heh, udělaj Kalinu, kde to funguje celkem OK, a pak hurá, downgrade, novinka je zase horší ... nechápu ...
Napsal: úte úno 09, 2010 22:22
od Tommel
dmatej píše:že Priora je naprosto zbytečný krok v historii AvtoVazu
pche
aspoň to ma normalni motor
Napsal: úte úno 09, 2010 22:55
od dmatej
Kalina má v Rusku od min. týdne 1.6 16V 98koní
A Beruška i s tou 8V 1.6 už jela 202 tacho (192GPS), takže já si nestěžuju
Ale je mi jasný, že si budeš hájit svoje
Napsal: úte úno 09, 2010 23:16
od Maysner
ten 16V motor je proste zivejsi. maximalku by to mohlo mit stejnou, pokud je to stejne zprevodovany. pokud uz pochopili, ze kalina ma taky pravo na ten motor a zacnou to vozit, spolu s GTi packetem, tak by to bylo v hatchbacku pekny auticko
neni nic jednodussiho, nez vedle sebe postavit prioru 1.6 16V a kalinu 1.6 8V na sprintu
Napsal: úte úno 09, 2010 23:38
od dmatej