Stránka 22 z 28

Napsal: pát led 22, 2010 15:39
od FOMA
zdá se to být i objektivní :)

Napsal: pát led 22, 2010 20:03
od ra100
FOMA píše:zdá se to být i objektivní :)
Tiež mám ten pocit.

Napsal: sob led 23, 2010 22:01
od Marek89
Obrázek
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: sob úno 06, 2010 23:15
od dmatej
Fakt má řazení priory tak dlouhej chod? V Kalině je o poznání kratší než třeba u fabie2. Tuhé bylo zpočátku taky, ale to se rozchodilo. Řazení je takové "klasické", když to srovnám proti tej fabce:
Kalina - nevede, ale vždycky se trefim do správný dráhy. Jde to "samo".
Fabie - vede, ale řadit pětku je prostě kličkovaná ... navíc se to postupně "vyčvaňhává", po 28 tis. km už to začíná být cítit.

Napsal: ned úno 07, 2010 12:42
od Wolfhunt
dmatej píše:Fakt má řazení priory tak dlouhej chod? V Kalině je o poznání kratší než třeba u fabie2.
Nemyslim. Ked porovnavam otcovu Kalinu a moju Prioru, tak velky rozdiel v tom nevidim. Samozrejme, este stale maju najazdene pod 10.000 km, takze este sa mechanika "brusi" a usadzuje.

No k Priore by som povedal dve veci - trochu nestastne ma riesenu spiatocku, spociatku sa mi sem-tam podarilo miesto 1 dat spiatocku a nebyt signalizacie by som si to asi nevsimol. A niekedy jednotka ide tazsie zaradit.

V porovnani so starymi ladami (2107 a 21043) tie drahy sa mi zdaju byt dlhsie, no kratsie ako v firemnom Golfe. K Fabii sa neviem vyjadrit, nejazdil som na nej.

Napsal: ned úno 07, 2010 12:53
od dmatej
Proti krabicím má jakýkoliv řazení delší dráhy. A když vezmeš v potaz délku řadičky, je to už dokonalost sama. Je to daný tím, že máš převodovku přímo pod řadičkou, kdežto u "moderních" aut je převodovka až u motoru a jak známo vůle se sčítají - je principielně nemožný dosáhnout opravdu krátkých drah.

Zatím nejdelší dráhy, se kterými jsem se setkal, měl Renault 19, tam pětka znamenala nutnost předklonit se :D

Jednička je trochu "do zubů", ale právě ta fabie2 už to začíná dělat taky ... skoro bych řekl, že zatímco kalina se s kilometry lepší, fabie se horší.
Včera jsem koukal, že na 75 tisících má v servisce Kalina psanou výměnu lambdy, což značí, že si starou určitě budu chtít nechat pro sichr :D

Napsal: ned úno 07, 2010 14:41
od Dusan
VYMENA LAMBDY...SNAD KONTROLA AJ TO POCHYBUJEM.... ups velke

Napsal: ned úno 07, 2010 15:17
od dmatej
Tak to ber jako fakt :)
Předpokládaná životnost lambd je nějakých 100 tisíc km (pokud vím) a s ohledem na to, že to má EURO4, bych řekl, že to prostě nenechají náhodě.

A kontrolovat lambdu, to přece po dnešních servisech nemůžeš chtít :mrgreen:

Napsal: ned úno 07, 2010 16:40
od zelvotron
Pokud vím, tak u priory je to komplet od převodovky až po hlavici řadící totožný s desítkou a u ní to (mírně řečeno) opravdu není žádná sláva. Mimochodem článek patrně přeloženej z nějakýho ruskýho časopisu patřícího pod Burdu ;)

Napsal: pon úno 08, 2010 22:06
od radek mb
zelvotron píše: totožný s desítkou a u ní to (mírně řečeno) opravdu není žádná sláv
opravdu velmi mírně řečeno...

Napsal: úte úno 09, 2010 22:20
od dmatej
Hmm, to mi jen potvrzujete můj pocit, že Priora je naprosto zbytečný krok v historii AvtoVazu ... heh, udělaj Kalinu, kde to funguje celkem OK, a pak hurá, downgrade, novinka je zase horší ... nechápu ...

Napsal: úte úno 09, 2010 22:22
od Tommel
dmatej píše:že Priora je naprosto zbytečný krok v historii AvtoVazu
pche :P aspoň to ma normalni motor :P

Napsal: úte úno 09, 2010 22:55
od dmatej
Kalina má v Rusku od min. týdne 1.6 16V 98koní :-P
A Beruška i s tou 8V 1.6 už jela 202 tacho (192GPS), takže já si nestěžuju :)
Ale je mi jasný, že si budeš hájit svoje ;)

Napsal: úte úno 09, 2010 23:16
od Maysner
ten 16V motor je proste zivejsi. maximalku by to mohlo mit stejnou, pokud je to stejne zprevodovany. pokud uz pochopili, ze kalina ma taky pravo na ten motor a zacnou to vozit, spolu s GTi packetem, tak by to bylo v hatchbacku pekny auticko :mrgreen:

neni nic jednodussiho, nez vedle sebe postavit prioru 1.6 16V a kalinu 1.6 8V na sprintu :P

Napsal: úte úno 09, 2010 23:38
od dmatej
Já řekl, že jsem spokojenej, ne že ujedu 16V :D :D :D
Považuješ mě snad za většího magora, než jsem? :D
Mám začít pomýšlet na turbo? :D