Stránka 22 z 24
Napsal: ned úno 13, 2011 23:06
od Freedom
no pokud by byly proriznute tak bych to mel trochu usnadneny, jako profik to sice nezvladnu ale urcite to svedu lip nez predchozi majitel kterej to tam nabastlil, kdyz proriznuty nebudou tak hold svazu pruzinu a udelam to klasickym postupem, nejdriv ale musim nejak propocitat kolik podlozek pridat az odstranim tyto abych pak prozmenu nemel odklon V, nejlip by se mi to delalo s namontovanym kolem abych ho mohl hodit alespon do stejne vodovahove polohy jako je na druhe strane, a to stylem ze si dnes po praci udelam plechovou nastavbu ktera bude rovna, zkusim nejak ujasnit, auto pujde na spalky nebo cyhli tak aby obe strany byli co nejvic ve stejne poloze abych neklamal vodovahu, sundam kola a na kopirovanou stranu namontuju disk predelany na rovnou pomucku stylu disk na nej privaren na doraz plech aby jej kopiroval a vyriznuty stred pro srouby, prilozim vodovahu a fixdm si na ni oznacim polohu bubliny, pak pudjdu na druhou stranj a budu pridavat nebo ubirat podlozky dokud nedocilim stejne polohy, dejme tomu ze to budu delat 3dny hezky v klidu, a pak si jen aspon dle dlouhe late udelam pribliznou sbihavost, vic na ulici bez techniky nesvedu, potrebuju to udelat alespon takto pac mam vyhlidli celkem solidni alu kola
Napsal: ned úno 13, 2011 23:39
od MartasBrno
Tak jestli to chceš dělat tímto stylem, tak to si to nech radši udělat od člověka co se tím živí. Tuším Maysner určitě apár lidí dalších tu umí dát kontakt na člověka, kterej to umí udělat dobře a za lidovej peníz. Takovou pětistovku to stát bude určitě, ale ikdyby to stálo litr, tak při tvém monstrózním nájezdu se to musí vyplatit.
No hlavně, při tom tvém nájezdu, bych lpěl na těch brzdách, to jak jsi psal že tě to málem hodilo za roh - beru jako krutý žert, nebo pokus o (sebe)vraždu. Zas není nutný všechno dělat z principu sám, když jde o život. (Aby to nebylo nikomu líto - já taky nemám brzdy 100%ní - lehce váznou. Ale brzdí souměrně.)
Jestli si ji chceš dělat opravdu sám s pomocí vodováhy, tak myslím, že ti stačí pouhá šablona tvaru U jako prodloužení svislé roviny disku v místě patky, k tomu pak patří buď olovnice, nebo ta vodováha. jenže bys měl udělat jak odklon kola (příklon čepu), tak i záklon čepu. Sbíhavost je poslední a tu snad umí kdekdo.
Máš to z čeho nastudovat? jestli ne, hledej literaturu třeba
Andrt: údržba a opravy automobilů škoda 440, I Škoda: VAZ 2101, L.P.Šuvalov: automobil žiguli - lada.
Je tam postup s využitím přístroje kterej nemáš, ale hrubej princip možná vytušíš - vytáčení kola do rejdů kvůli zjištění záklonu. Ten ale stejně radši nikde nepopisujou, protože to prej doma beztak nikdo neudělá pořádně. Aspoň odklon
Tabulka s ubíráním / přidáváním těch kterých podložek je v každé lada příručce. Jenže to má háček - předpokládá to prostě měření. výpočet je pak banalita.
No a místo podkládání auta do roviny cihlama - není lepší zajet v krpoli do obchoďáku, kde je parkoviště krytý a je tam rovná podlaha snad ve dvou milimetrech?
Napsal: pon úno 14, 2011 00:30
od Freedom
noo asi o tom popremejslim, ale do tesca uz nemuzu to uz by me asi hnaly, ale este to zrejme par dnu budu muset vydrzet jelikoz sem si dnes vsiml ze mam prasklej na rameni drzak stabilizatoru, wuaa me se to auto normalne sipe
![:rock:](./images/smilies/frocket.gif)
takze zejtra misto tohodle dodelam brzdy vzadu, a mezi tim zkusim zkontaktovat maysnera, at vim dalsi odvijeni sytuace
Napsal: úte úno 15, 2011 23:41
od Freedom
tak dnes sem eště projistotu opláchnul motor a budu pozorovat odkud prolíná ten olej zatim stále čistý
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... &start=315
Uploaded with
ImageShack.us a brzdy už netečou 3 dny a hladina kapaliny stále ok, koupil jsem válec od samka ten dole ty šrouby nemá tak o starost míň
Uploaded with
ImageShack.us
Napsal: sob bře 12, 2011 19:15
od Freedom
tak dnes konečně úspěšná montáž zadních brzd, a mohu říct že jestli sem si do ted myslel že to brzdí dobře tak po výměně zadních hadiček prasátek a obložení mam snad brzdy z mustanga
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ale komplikace byli, hadičky sem dostal od paličkový trochu jiný tak sem je musel hodně dotvarovávat, kříž nechtěl dolu z gumové hadičky, zápasil sem tím asi 30 minut, starý hadičky sem musel odštípat demontovat nešli, a brzdové obložení mělo menší otvory po čep na páku ručky tak sem je musel převrtávat na trochu větší, ale brzdí jak šlak
http://img855.imageshack.us/slideshow/w ... 011301.jpg
Napsal: sob bře 12, 2011 19:18
od Křečík Barbuška
A táhnutí do strany co? Zmizelo?
Napsal: sob bře 12, 2011 19:25
od Freedom
A táhnutí do strany co? Zmizelo?
hodně se to zklidnilo oproti tomu jak to táhlo předtím, tak ted už si myslím že už to dělá jen ta sbíhavost, brzdy už jsou komplet zkoušel sem jen jednu kratší jízdu a na rovinkách zkusil brzdit bez držení volantu a jen se mi mírně nahnul volant za vyosenym kolem takže zítra nebo pzítří ho trošku přitáhnu do sbíhavosti a snad už to bude uplně ok, havně je ted hodně znát síla brzd, jsou sice trošku tvdší ale zabíraj větší silou
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Napsal: ned bře 13, 2011 17:46
od Freedom
tak první fáze modrobílé kapoty dle předlohy je za mnou ted jí čekaj 4 dny schnutí a tvrdnutí pak přijde druhá fáze
Uploaded with
ImageShack.us
Napsal: ned bře 13, 2011 20:53
od Freedom
hele chlapy co mam použít na přetření svárů z té druhé strany předního čela aby mi to to auto nesežralo, z venku je to ok ale zevnitř bych potřeboval nějakou hustější hmotu která by ty sváry ochránila a zároveň se dala rozetřít i na celej podvozek
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Napsal: ned bře 13, 2011 20:59
od Křečík Barbuška
Odrezovač, základovka a na to třeba Resistin Car. Pečlivější mezi posledně jmenované věci vřadí nějakou vrchní syntetiku.
Napsal: ned bře 13, 2011 21:03
od Maysner
Koko Loko píše:Odrezovač, základovka a na to třeba Resistin Car. Pečlivější mezi posledně jmenované věci vřadí nějakou vrchní syntetiku.
todle nekdo poradil pavlikovi, udelal tak celej spodek a pak se strasne divil, ze mu rezistin, nebo co to mel, ztekl
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Napsal: ned bře 13, 2011 21:10
od Křečík Barbuška
Maysner píše:ze mu rezistin, nebo co to mel, ztekl
Vzhledem k tomu, že mě nestéká tak se zaměř na to co tam měl
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
.
Napsal: ned bře 13, 2011 21:10
od Freedom
takže to mam cáknout odrezovačem, nechat chvíly působit otřít nějakym odmaštovačem a pak aplikovat nátěry??
Napsal: ned bře 13, 2011 21:12
od Křečík Barbuška
Postupuj dle návodů na baleních a uvaž i fakt, že nejsou zatím ideální klimatické podmínky.
Napsal: ned bře 13, 2011 21:15
od Jimmi
Jako odmašťovač se mi vždycky osvědčoval perchlor. V praxi se s ním moc nesetkáš, páč jeho vdechování není příliš zdravé, ale pro menší amatérské opravy je dle mě ideální.