Stránka 22 z 294

Napsal: sob říj 16, 2010 21:44
od Freedom
půjde tento startér do lady 07??? majitel píše lada 01 a 02 http://aukro.cz/item1272198546_starter_ ... _2102.html

Napsal: sob říj 16, 2010 22:06
od Marek89
Martas, 41/2010. Aktuálne číslo. Zajtra večer to zoskenujem.

Napsal: ned říj 17, 2010 13:55
od MartasBrno
Freedom píše:půjde tento startér do lady 07??? majitel píše lada 01 a 02 http://aukro.cz/item1272198546_starter_ ... _2102.html
Ano, půjde, typ odpovídá. Pěkně očištěnej zvenku, jen odmastit a pěkně natřít :wink: . Pokud je tedy jinak OK. Neškodila by mu asi rozborka a vyčištění + namazání.

Napsal: ned říj 17, 2010 20:09
od vintera
marek 89, s takovým naředěným olejem chceš mazat panty u dveří, nebo motor? :wink:

Napsal: ned říj 17, 2010 20:10
od Marek89
Ja nič, len to som čítal v časopise a zdá sa mi to ako blbosť.

Napsal: ned říj 17, 2010 21:55
od Freedom
MartasBrno píše:Ano, půjde, typ odpovídá. Pěkně očištěnej zvenku, jen odmastit a pěkně natřít :wink: . Pokud je tedy jinak OK. Neškodila by mu asi rozborka a vyčištění + namazání.
super po tý nehodě se mi už 5x stalo že sem otočil klíčkem a startér jen cvakl a musel sem do auta drcnout, měl sem startér venku ale nic sem neobjevil myslel sem že je to pastorek ale ten byl ok po návratu z5 do vozu sem otočil klíčkem a opět jen cvaknul jen s tim že sem spozoroval že má snahu motor otočit ale asi už ho neutáhne, tak stojim zas odstavenej u kraje silnice a majitel tohoto starteru píše že je přeměřen a plně funkční tak sem nechtěl přihodit na něco co by třeba nesedlo díky za odpověď :)

Napsal: ned říj 17, 2010 22:27
od MartasBrno
Freedom píše:
MartasBrno píše:Ano, půjde, typ odpovídá. Pěkně očištěnej zvenku, jen odmastit a pěkně natřít :wink: . Pokud je tedy jinak OK. Neškodila by mu asi rozborka a vyčištění + namazání.
super po tý nehodě se mi už 5x stalo že sem otočil klíčkem a startér jen cvakl a musel sem do auta drcnout, měl sem startér venku ale nic sem neobjevil myslel sem že je to pastorek ale ten byl ok po návratu z5 do vozu sem otočil klíčkem a opět jen cvaknul jen s tim že sem spozoroval že má snahu motor otočit ale asi už ho neutáhne, tak stojim zas odstavenej u kraje silnice a majitel tohoto starteru píše že je přeměřen a plně funkční tak sem nechtěl přihodit na něco co by třeba nesedlo díky za odpověď :)
Já jen doufám, že po výměně starteru nepřijdeš na to, že je závada jinde. :)
Mám živou zkušenost se startováním jak víno, a se startováním hodinu poté, kdy startér cvakl, kontrolky zhasly :idea: :lol: a bylo vymalováno - baterka v řiti. Navěky.
Tak hodně zdaru.

Napsal: ned říj 17, 2010 22:38
od Petr HC
MartasBrno píše: ...Já jen doufám, že po výměně starteru nepřijdeš na to, že je závada jinde. :) Mám živou zkušenost se startováním jak víno, a se startováním hodinu poté, kdy startér cvakl, kontrolky zhasly :idea: :lol: a bylo vymalováno - baterka v řiti. Navěky.
Tak hodně zdaru.
Další možnost je přechodový odpor na silovém přívodu(včetně "kostry") nebo dře stator o rotor - "vyčochtaná" pouzdra .

Napsal: pon říj 18, 2010 01:44
od Freedom
MartasBrno píše: Já jen doufám, že po výměně starteru nepřijdeš na to, že je závada jinde. :)
Mám živou zkušenost se startováním jak víno, a se startováním hodinu poté, kdy startér cvakl, kontrolky zhasly :idea: :lol: a bylo vymalováno - baterka v řiti. Navěky.
Tak hodně zdaru.
baterie byla první co sem zkoušel, jelikož vim že mam již po letech trošku slabší ale po výměně za zapůjčenou od kamaráda abych právě zjistil zda to je baterkou furt ten samej výsledek, pak sem zkoušel zda to neni v kabelech a na nic sem nepřišel, napadlo mě že mínusovej kabel z baterie třeba nekostří tak jak má po tý nehodě jelikož je vyveden na to poškozené čelo, ale vše ok, tak zkusim přihodit na tento starter a snad už to pude jinak to hold budu muset do toho brna ač nerad trošku popostrčit při tom stěhování :D ale jak říkam startér cukne motorem ale už nepřetlačí kompresi :(

Napsal: pon říj 18, 2010 08:01
od Petr HC
Freedom píše: ...ale jak říkam startér cukne motorem ale už nepřetlačí kompresi :(
Pak je možné, že jde jen na dva kartáče (uhlíky) a dvě budící cívky. Některé startery jsou zapojeny jako dva okruhy. 2x(budící cívka- rotor-budící cívka). Při zkoušení venku (bez zatížení) se normálně točí. Zkouška je jednoduchá. Nadzvedneš postupně dva sousední kartáče ze čtyř a pokud se v obou případech neroztočí, je to ono.

Napsal: pon říj 18, 2010 09:47
od flamo
zdravim, nedavno som si spomenul, ze kamos mal na 2107ke na zadnej naprave tri pruziny, teda jednu mal aj v strede napravy nad rozvodkou. Malo to takto viac aut, alebo to bolo dobastlene?

Napsal: pon říj 18, 2010 09:49
od Puhi
flamo, bastl, počul som o tom, robilo sa to kôli prevážaniu nejakých ťažších nákladov

studeny štart

Napsal: pon říj 18, 2010 14:07
od Marek89
Aj vám sa stáva, že keď idete štartovať auto ktoré je cez noc vonku, že ako prvé pretočenie motorom je také akoby baterka bola na pokraji smrti ? Je to bežné ? Dá sa tomu nejako zabrániť ?

Napsal: pon říj 18, 2010 14:14
od Tommel
Ano občas se to stane, vždy je to slabši baterkou :P

Napsal: pon říj 18, 2010 14:32
od Marek89
Aký je postup ak sa prechlastá motor so sytičom ?