Napsal: sob říj 16, 2010 21:44
půjde tento startér do lady 07??? majitel píše lada 01 a 02 http://aukro.cz/item1272198546_starter_ ... _2102.html
Ano, půjde, typ odpovídá. Pěkně očištěnej zvenku, jen odmastit a pěkně natřít . Pokud je tedy jinak OK. Neškodila by mu asi rozborka a vyčištění + namazání.Freedom píše:půjde tento startér do lady 07??? majitel píše lada 01 a 02 http://aukro.cz/item1272198546_starter_ ... _2102.html
super po tý nehodě se mi už 5x stalo že sem otočil klíčkem a startér jen cvakl a musel sem do auta drcnout, měl sem startér venku ale nic sem neobjevil myslel sem že je to pastorek ale ten byl ok po návratu z5 do vozu sem otočil klíčkem a opět jen cvaknul jen s tim že sem spozoroval že má snahu motor otočit ale asi už ho neutáhne, tak stojim zas odstavenej u kraje silnice a majitel tohoto starteru píše že je přeměřen a plně funkční tak sem nechtěl přihodit na něco co by třeba nesedlo díky za odpověďMartasBrno píše:Ano, půjde, typ odpovídá. Pěkně očištěnej zvenku, jen odmastit a pěkně natřít . Pokud je tedy jinak OK. Neškodila by mu asi rozborka a vyčištění + namazání.
Já jen doufám, že po výměně starteru nepřijdeš na to, že je závada jinde.Freedom píše:super po tý nehodě se mi už 5x stalo že sem otočil klíčkem a startér jen cvakl a musel sem do auta drcnout, měl sem startér venku ale nic sem neobjevil myslel sem že je to pastorek ale ten byl ok po návratu z5 do vozu sem otočil klíčkem a opět jen cvaknul jen s tim že sem spozoroval že má snahu motor otočit ale asi už ho neutáhne, tak stojim zas odstavenej u kraje silnice a majitel tohoto starteru píše že je přeměřen a plně funkční tak sem nechtěl přihodit na něco co by třeba nesedlo díky za odpověďMartasBrno píše:Ano, půjde, typ odpovídá. Pěkně očištěnej zvenku, jen odmastit a pěkně natřít . Pokud je tedy jinak OK. Neškodila by mu asi rozborka a vyčištění + namazání.
Další možnost je přechodový odpor na silovém přívodu(včetně "kostry") nebo dře stator o rotor - "vyčochtaná" pouzdra .MartasBrno píše: ...Já jen doufám, že po výměně starteru nepřijdeš na to, že je závada jinde. Mám živou zkušenost se startováním jak víno, a se startováním hodinu poté, kdy startér cvakl, kontrolky zhasly a bylo vymalováno - baterka v řiti. Navěky.
Tak hodně zdaru.
baterie byla první co sem zkoušel, jelikož vim že mam již po letech trošku slabší ale po výměně za zapůjčenou od kamaráda abych právě zjistil zda to je baterkou furt ten samej výsledek, pak sem zkoušel zda to neni v kabelech a na nic sem nepřišel, napadlo mě že mínusovej kabel z baterie třeba nekostří tak jak má po tý nehodě jelikož je vyveden na to poškozené čelo, ale vše ok, tak zkusim přihodit na tento starter a snad už to pude jinak to hold budu muset do toho brna ač nerad trošku popostrčit při tom stěhování ale jak říkam startér cukne motorem ale už nepřetlačí kompresiMartasBrno píše: Já jen doufám, že po výměně starteru nepřijdeš na to, že je závada jinde.
Mám živou zkušenost se startováním jak víno, a se startováním hodinu poté, kdy startér cvakl, kontrolky zhasly a bylo vymalováno - baterka v řiti. Navěky.
Tak hodně zdaru.
Pak je možné, že jde jen na dva kartáče (uhlíky) a dvě budící cívky. Některé startery jsou zapojeny jako dva okruhy. 2x(budící cívka- rotor-budící cívka). Při zkoušení venku (bez zatížení) se normálně točí. Zkouška je jednoduchá. Nadzvedneš postupně dva sousední kartáče ze čtyř a pokud se v obou případech neroztočí, je to ono.Freedom píše: ...ale jak říkam startér cukne motorem ale už nepřetlačí kompresi