Stránka 22 z 23

Napsal: pát črc 02, 2010 15:14
od Jany_RS
Laďuša,

tak tu na nete pisete ze ozon je oproti webru slabsi co sa tyka volnobehu ,ze potrebuje sytic a zahriatie na 80 stupnov no ale mne ani sytic ani pridavanie plynu netreba.Karburator komplet precisteny,Plavakovu komoru som si nastavoval len ci som ju nenastavil zle ci sa nahodou nepreplavuje ako mne to nevadi ... :D :D :D
to len tak ze by ste mali co zavidiet :lol: :lol: :lol:

Napsal: pát črc 02, 2010 15:29
od MartasBrno
Ta moje hrchla dobitá a poblitá to dělá stejně 8)

Napsal: pát črc 02, 2010 20:18
od vintera
jan - štastný to řidič

Napsal: ned črc 04, 2010 10:24
od JmJ
kdyz se to chova perfeknte za studena, jak se to pak chova za tepla? :-)

termosilovy element

Napsal: ned črc 25, 2010 12:14
od Jany_RS
Chyba mi na karburatore ten valec vedla sytica nejaky termosilovy element ci co asi na ohrev komory abo take nieco ,to nemali vsetky ozony iba niektore?

Napsal: ned črc 25, 2010 16:24
od Křečík Barbuška
:?: Zkus poskytnout nějakou fotku, nemáš na mysli těleso s membránou podtlakového řízení druhé komory? Máš vůbec Ozóna?

Napsal: ned črc 25, 2010 18:13
od Jany_RS
Koko Loko, ne ja mam ozona,len tu vec nemam a to som o nej cital v knihe o lade,maju ozony nejake vyhrievanie niecoho?

Napsal: ned črc 25, 2010 18:21
od Křečík Barbuška
Vyfoť to co jsi četl.

Napsal: ned črc 25, 2010 18:47
od Jany_RS
ten valec vedla sytica ,4 odsek o polohe vzduchovej privery na 1 obrazku
Obrázek

Obrázek

Napsal: ned črc 25, 2010 19:05
od Křečík Barbuška
Zjevně nějaká exportní verze, s největší pravděpodobností automatický sytič ... to muselo žrát :mrgreen: . V našich končinách snad ani nepopsaný kus, ale kdo ví? Třeba to někdo má :D .

Napsal: ned črc 25, 2010 19:25
od Jany_RS
Koko Loko, si precitaj na prvej fotke 4 odsek o polohe vzduchovej privery

Napsal: ned črc 25, 2010 19:58
od Křečík Barbuška
Přečetl, je tam něco důležitého? Mechanické ovládání přívěry vzduchu bylo nahrazeno tímto, nic víc, nic míň. Funkce pootevření přívěry vzduchu po startu vlivem podtlaku v sání byla zachována, akorát, že přívěru neovládáš táhlem, ale dělá ti to automat dle teploty vody.

Napsal: ned črc 25, 2010 20:03
od MartasBrno
Hmm, z jaké literatury to pochází? docela krutost, to je skoro jak ve fáčku :-D
Moje holovarianta 2105-1107010-20 to bohužel taky nemá...

Napsal: ned črc 25, 2010 20:05
od Jany_RS
Funkce pootevření přívěry vzduchu po startu vlivem podtlaku v sání byla zachována, akorát, že přívěru neovládáš táhlem, ale dělá ti to automat dle teploty vody.
no a prave ten automat, co ho ovlada teplota vody, tak ten nemam preto sa pytam ci nema byt na vsetkych ozonoch?

Napsal: ned črc 25, 2010 20:13
od Křečík Barbuška
Ne, nemá být na všech. Místo téhle blbosti tam je táhlo vedoucí pod volant. Tuto věc pravděpodobně cpali do vozů pro nešikovné imperialisty. Běžný východoevropan si vystačí (nyní by bylo vhodnější říci, že vystačil) s základní mechanikou, která je spolehlivá a uživatelsky srozumitelná, umožňující nadřazené řízení i pro případ závady na pneumatické části spouštěcího ústrojí.