Stránka 22 z 69

Napsal: ned kvě 29, 2011 15:49
od marian2110
Toto nemá chybu :!: :wink:

Napsal: pon kvě 30, 2011 13:46
od B737500
marian2110 píše:Toto nemá chybu :!: :wink:
Trochu ako Evo :) :)

Napsal: stř čer 01, 2011 18:46
od zelvotron
Lada Granta liftback + facelift Lada Kalina hatchback

Obrázek
http://www.zr.ru/a/322329

Napsal: stř čer 01, 2011 18:48
od radek mb
Tak a teď chci vidět ten kombík!

Napsal: stř čer 01, 2011 18:48
od ger007
nufak ako hyunday I20 ale uplne !

Napsal: stř čer 01, 2011 18:50
od Laďuša
No, tak jsem si teda vyhledal, jak ten Hyundai vypadá a dyť je to úplně jiný :P

Nicméně, takhle to Kale sluší víc :)

Napsal: stř čer 01, 2011 18:51
od zelvotron
radek mb píše:Tak a teď chci vidět ten kombík!
Obrázek

Napsal: stř čer 01, 2011 18:52
od Laďuša
No, zezadu ze mě zase nadšení opadlo :D

Napsal: stř čer 01, 2011 18:58
od radek mb
Ale to je facelift Kaliny,ne Granta v kombajnu :wink:

Napsal: stř čer 01, 2011 18:59
od zelvotron
Jinak informace k motorům, kalině zůstaně 1,4 16v a přibude 1,6 8v s lehkou pístní skupinou a 1,6 16v, otázka jakej má tohle smysl, protože 1,4 16v a nová 1,6 8v mají prakticky totožný parametry.

Dobrá zpráva je, že se upustilo od montáže motorů renault používaných v daciích, to z důvodu, že tyhle motory nejsou lepší než vazovský a navíc jsou výrobně nákladnější, naopak se možná dočkáme ladamotorů v daciích. Plánuje se ale nákup motorů 1,6 a 1,8 od nissanu, zejména pro nástupce priory.
radek mb píše:Ale to je facelift Kaliny,ne Granta v kombajnu :wink:
Nic takovýho ale nebude, plán je : Granta - sedan + liftback, Kalina - hachtback + kombi :P

Napsal: stř čer 01, 2011 20:09
od Marťas
Teda... Tahle kalina už má co říct... :scratch:

Napsal: čtv čer 02, 2011 06:41
od Patrac
no když nic jediné pozitivum tady je. Přibližují se zahraničním automobilkám. A to alespoň v tom že konečně dělají i byť ty drobné úpravy typu výměna světel, přední masky a tak. To už je i celkem posun oproti tomu že od 80tých let se auta 30let vráběla beze změny..
Teď ještě poladit ten zbytek.

Napsal: pát čer 03, 2011 20:00
od Jarda
Některé vymoženosti auta prodražují, některé neprodražují. Je třeba vše vnímat v širším kontextu. Třeba vstřikování auta neprodražilo, protože nahradilo karburátor, jehož výroba byla možná ještě nákladnější, než to vstřikování. Navíc u dnešních motorů odpadl rozdělovač.
Zato ABS, klimatizace, airbagy atp. auta jistě prodražují. Nikdo je tam nemontuje zadarmo. Ostatně proto Fábie bez klimy, bez posilovače, bez el, stahování oken a dalších vymožeností levnější, než Fábie s těmito vymoženostmi.
A pak tu jsou různí asistenti ESP, BAS, EPS... které v případě, že již je na autě ABS a elektronicky ovládaný plyn, téměř neprodraží.
Že nárůst ceny aut nebal tak dramatický je způsobeno snižováním výrobních nákladů vyšším stupněm automatizace a především vyšší sériovostí (jeden podvozek používá 5 automobilek pro 12 modelů aut). Pokles v posledních letech pak byl způsoben krizí a v podstatě nešlo o pokles výrobních nákladů (ty spíše rostly) ale o snížení zisku automobilek.
Vyrábět dnes ve stejně velkých sériích auto oholené o vše nepotřebné, bylo by výrazně levnější (nebo zisk automobilek a prodejců vyšší). Jenže by ho ovce nechtěly.

Napsal: pát čer 03, 2011 20:04
od Marťas
Druhá věc je, že oholená fabie stojí víc, než kdeco jiného se slušnou výbavou. Záleží taky na tom, jaké zisky automobilka očekává.

Napsal: pát čer 03, 2011 21:34
od Jarda
Marťas píše:Druhá věc je, že oholená fabie stojí víc, než kdeco jiného se slušnou výbavou. Záleží taky na tom, jaké zisky automobilka očekává.
To je pravda.

Jinak budu moc rád, pokud tam zůstanou ruské motory. Spolu s dlouhou pětkou jsou tím nejlepším, co na Ladách 2110 a novějších je.

Světlomety se mi moc nezamlouvají, ta světla pro denní svícení jsou tam narvaná dost násilně, proužek LEDek pod světlometem by byl hezčí. Že se upustilo od projektorových světel je také škoda. Pravda, tlumená svítí pořádně až po instalaci xenonů, ale na rozdíl od většiny dnešní produkce neoslňují.