Stránka 22 z 124
Napsal: čtv zář 30, 2010 18:33
od Petr HC
Hurikán píše:Marek píše:Zlaté staré oktávky.....
Tak tak. Ale opravdu zlaté jsou jen ty z rv 59-66
Ty "zlaté" skončily v červnu 1968 ve Kvasinách současně s MB1000 v MB. Měl jsem 18 let jednu z dubna 1968 a chválu potvrzuji.
Pak byly ještě nějaký čas vyráběny v BAZ Bratislava (Trnava), kde prišly o "ploutvičky",pěkná koncová světla, otevírací prostor pro rezervu a kulaté budíky. Už to nebylo "ono".
Napsal: čtv zář 30, 2010 20:35
od zelvotron
Laďuša píše:zelvotron píše:Laďuša: co hlava, původní?
Teď si fakt nejsem jistej, jak moc ironicky to myslíš...
Samozřejmě mluvím o motoru na nic jinýho bych si ani nedovolil pomyslet
Jsem zvědavej na tohle, hlavně co tam daj za motory a jak vysokej bude práh kufru
To bude zase nejspíš 1,6 V8 a 1,4 16v.
Napsal: pát říj 01, 2010 09:24
od radek mb
Hurikán píše:Marek píše:Zlaté staré oktávky.....
Tak tak. Ale opravdu zlaté jsou jen ty z rv 59-66
Třeba jako tato?
Napsal: pát říj 01, 2010 12:08
od vintera
slintám a slzím
Napsal: pát říj 01, 2010 12:12
od dvk
Jojo, kombík je moc krásný, praktický a přitom jednoduchý stroj, jeden z posledních z dob, kdy se ještě auta dělala ze železa.
Napsal: pát říj 01, 2010 16:50
od zelvotron
Jsem zvědavej na tohle, hlavně co tam daj za motory a jak vysokej bude práh kufru
To bude zase nejspíš 1,6 V8 a 1,4 16v.
Jsem tam zapomněl dát odkaz:
http://www.novinky.cz/auto/212856-skodo ... licie.html
Ale koukám, že jsem se trefil
, škoda, že VW v poslední době nevyrábělo nějakej rozumnej atmobenzín. Škoda, že tam nebudou dávat 2,0 SDI
http://www.novinky.cz/auto/212922-skoda ... -tour.html
Napsal: sob říj 02, 2010 15:59
od Veverka
Tron:Novej tour nemá vzadu navíjecí pásy???
Napsal: sob říj 02, 2010 16:07
od Maysner
retardi
Napsal: sob říj 02, 2010 18:24
od zelvotron
viz:
http://www.skoda-auto.cz/cze/model/tour ... afety.aspx
Trošku jsem to zdezinformoval
Ale jako chlubit se tím, že vůz má halogenový světla se seřízením sklonu z místa řidiče (ono bez toho by to ani nešlo homologovat) a tříbodový pásy v roce 2010 mě přijde poněkud mimo
Ale zase jinak proč ne, ale aspoň ty přední okna v elektrice to v základu mít mohlo.
Napsal: sob říj 02, 2010 19:25
od dmatej
zelvotron píše:viz:
http://www.skoda-auto.cz/cze/model/tour ... afety.aspx
Trošku jsem to zdezinformoval
Ale jako chlubit se tím, že vůz má halogenový světla se seřízením sklonu z místa řidiče (ono bez toho by to ani nešlo homologovat) a tříbodový pásy v roce 2010 mě přijde poněkud mimo
Ale zase jinak proč ne, ale aspoň ty přední okna v elektrice to v základu mít mohlo.
Asi si berou příklad z Lady
Jinak kamarád má Volvo s nějakým 1.9 TDI pětiválcem od VW a leje do něj fritovací olej
, když už jste zmiňovali ten přístup k levné naftě.
Napsal: sob říj 02, 2010 19:45
od Veverka
takže vzadu samonavíjecí nejsou?
Napsal: čtv říj 21, 2010 17:38
od Křečík Barbuška
Nuže, Králíčka (krátká Fabie nového vzhledu s motorem 1.2 HTP) byla dnes s velikým štěstím (málem jsem ji impozantně rozstřelil do stojících dodávek v levém pruhu) odevzdána a místo ní mi konečně svěřili funglovku Fábku 1.2 TSI 77kW v kombajnu. Není to zas, až tak špatné svezení. Čekal jsem sice razantní tlačení do sedačky což se tedy nekonalo, ale i tak je to svižné. Pravá noha mi kupodivu nenaráží kolenem do středového panelu, i když o chlup. Špatně se s tím drží 130 neb ručička je i při pouhém lechtání často na 150ti. Volant se mi zdá jakýsi menší, což mi tedy zrovna moc nevyhovuje. Řízení je za jízdy kupodivu subjektivně tužší než v sedmičce, možná díky tomu volantíku a "papučím" co na to cpou. Hlučnost v normě, na slabší výhled přes A sloupek jsem si již zvykl, jinak výhled bez připomínek. Nepochopil jsem "asistenta" co mi neustále radil, ať přeradím o stupeň výše v okamžiku kdy jsem do lehkého kopce při 2200 otáčkách plyn jen lechtal, neb samozřejmě po přeřazení to jde výkonově do kytek. Na to, že jsem se s tím v podstatě jen seznamoval a jelo se v podstatě jen po dálnici je spotřeba 6,9l myslím v normě. Toliko zatím první dojmy.
Napsal: čtv říj 21, 2010 18:37
od Marek
Asistent Ti radil záměrně. Tyto motory disponují maximem točivého momentu 175 Nm již při 1500 otáčkách (což je hodnota srovnatelná s naftovými motory). Nicméně pocitově bych mu do kopce vyšší kvalt určitě nedával (a asistenta bych vyhodil z auta obloukem do kopřiv).
Jinak s tímto motorem jsem měl tu čest se seznámit v Octavii se šesti rychlostmi. Po německé dálnici na nejvyšší rychlost ve dvou dospělých plnorostlých lidech průměrnou rychlostí cca 140-150 km/h na tempomatu (asi 3500-3800 otáček) jsem se dostal spotřebou pod šest litrů.
Napsal: čtv říj 21, 2010 19:25
od Křečík Barbuška
Osobně si myslím, že to auto bude jezdit dosti úsporně. Každopádně budu muset změnit svůj "vytáčivý" styl jízdy, který jsem praktikoval u 1,4 a 1,2 tříhrnku, neb u tohoto motoru se zdá zbytečným. Na 1500 rpm to, ale trápit nehodlám.
Napsal: pát říj 22, 2010 09:44
od zelvotron
Marek píše:
Jinak s tímto motorem jsem měl tu čest se seznámit v Octavii se šesti rychlostmi. Po německé dálnici na nejvyšší rychlost ve dvou dospělých plnorostlých lidech průměrnou rychlostí cca 140-150 km/h na tempomatu (asi 3500-3800 otáček) jsem se dostal spotřebou pod šest litrů.
tzn. šestka v octě s turbomotorem odpovídá pětce v ladě s postarší atmosférou...