Stránka 22 z 60

Napsal: čtv dub 08, 2010 20:35
od Kopr
Favorit ma vynikající nesmrtelný motor ale to je asi tak vše hnije rychlostí větru to je na tom lépe žigul měl jsem dva kousky a již nikdy víc, a jeho vrstevník filcka je to samé v bleděmodrém bleee

Napsal: čtv dub 08, 2010 21:33
od Veverka
nase favo melo v 8 letech diru v podbehu pozor

Napsal: čtv dub 08, 2010 21:41
od Acibuk
Se podivejte na svoje prohnily ziguly. Vsechny z vas jsem uz videl s rukama zapatlanyma od kitu:) Nektery i se zamkovou dlazbou:)

Napsal: pát dub 09, 2010 06:17
od Patrac
Acibuk píše:Se podivejte na svoje prohnily ziguly. Vsechny z vas jsem uz videl s rukama zapatlanyma od kitu:) Nektery i se zamkovou dlazbou:)
Jak které.. jak koho..

Napsal: pát dub 09, 2010 08:50
od JmJ
Michal Pokorný píše:Hm... no po té co jsem prodal tuto 21044 http://fotoalba.cz/fotky/22500300 a pořídil toto http://fotoalba.cz/fotky/22500301 , jsem byl kolegy v práci označen za debila. Netrvalo dlouho a silně jsem jim dával za pravdu :lol:
No, dělej jak myslíš....... však si na mne vzpomeneš :P
to je tak, kdyz nekdo misto vymeny prevodovky meni cely auto :-)

Napsal: pát dub 09, 2010 09:03
od dvk
No přesně tak.

Cooperovo auto mi náhodou nepřijde zas tak hrozné. Chce to týden intenzivního pověnování, semtam něco vyměnit, vyvařit, vyčistit interiér a je to krasavice co nadělá ještě hodně práce i parády.

Mysli na budoucnost Coopere, časem vypadneš z domu, tatík bude chtít 2105 pro sebe a bude se ti po kombíku stýskat : )

Napsal: pát dub 09, 2010 09:12
od ger007
tiez smo za zachovania kombala, ale ak by mal ist predsalen do ksa tak vybor motor prevodovku diff a strc to do 2105ky ked je teda tak zdrava, ja by som kombika vzal ako vyzvu, v pripade odhlas, vyvar, uprav, oprav. a dovtedy zhnije 2105 :-P

Napsal: pát dub 09, 2010 10:02
od Laďuša
ger007 píše:ale ak by mal ist predsalen do ksa tak vybor motor prevodovku diff a strc to do 2105ky ked je teda tak zdrava,
Jojo, nejlepší řešení, má-li jít něco pryč. Sílu z kombajnu a vzhled sedanu ;)

Napsal: pát dub 09, 2010 10:24
od Veverka
Po letošní zimě již také uvažuji o kytu :oops: .Hnijou mi strašlivě rohy ale ze spoda nic není.
Chci s Pouštní bouří projít STK i v roce 2016 :mrgreen: .

Napsal: pát dub 09, 2010 10:37
od Michal Pokorný
JmJ píše:
Michal Pokorný píše:Hm... no po té co jsem prodal tuto 21044 http://fotoalba.cz/fotky/22500300 a pořídil toto http://fotoalba.cz/fotky/22500301 , jsem byl kolegy v práci označen za debila. Netrvalo dlouho a silně jsem jim dával za pravdu :lol:
No, dělej jak myslíš....... však si na mne vzpomeneš :P
to je tak, kdyz nekdo misto vymeny prevodovky meni cely auto :-)
Ee, toto byla moje první 21044, ta měla tmavě modrou metalízu, Drobek má mojí druhou 21044 ta má onu záhadnou zelenou barvu jako má Cooper

Napsal: pát dub 09, 2010 10:50
od Atex
Co zas vymyslis ty kastane... Domluv se s Ivem, nejak ho podplat, neremcej a my ti to vyvarime ne?

Napsal: pát dub 09, 2010 12:59
od Cooper
Atex: Ivo teď dělal toho červeného žigula a má toho plné zuby. Já bych to klidně vyvařil, ale nemám COčko ani kde to dělat.

Hlavní chyby kombalu co mě trápí

-Snad všechny čepy řízení jsou na výměnu, zepředu to děsně tříská
-Prohnilý pravý blatník, blinkru se tam moc nechce držet.
-Podlaha na dranc
-Zadní podběhy na dranc
-Synchron na 2Q v pánu
-Je třeba vyměnit olej, pal. filtr, udělat ventily.....
-Začíná hnít čelo pod pravým světlem

A navíc tak moc krásný kombál není, protože jsem si pravý bok počechral od Ivovy branky...:-D


Nejde o to že se mi to nechce spravovat, ale nemám kde. V garáži je místo tak leda na zaparkování, venku to dělat nebudu a vercajk taky prakticky žádný nemám......

Napsal: pát dub 09, 2010 14:20
od plavec
Cooper píše:-Synchron na 2Q v pánu
Na to trpí víc aut.Mám asi tentýž problém u desítky, neb to na 2ku někdy "chroustne" :(

Napsal: pát dub 09, 2010 16:17
od Ivo
Atex píše:Domluv se s Ivem, nejak ho podplat, neremcej a my ti to vyvarime ne?
Neříkám, že by to nešlo, jenže má to pár ale. Ještě nemám dodělané jedno auto a už mi na zahradě stojí druhé. Navíc, kdo zná mojí situaci, tak ví, jak na tom momentálně jsem a co mě čeká. Až se toto vyřeší a dopadne to relativně dobře, tak by se nad tím dalo uvažovat, ale to snad až na podzim. Navíc, co si budem povídat, stála by ta oprava nějaké peníze, ikdyž třeba jenom za materiál a to by si Cooper musel rozhodnout sám, jestli by byl ochotný do toho investovat. Na druhou stranu, už do kombíka nějaké peníze za opravy vrazil, tak by si to musel rozmyslet sám. Na 05 by ho to samé co teď s kombíkem, čekalo v horizontu maximálně 3 roky, taky.

Napsal: pát dub 09, 2010 17:55
od ger007
zdenku osobne by som nevahal a tocil, urbil GO kombajna postupne pomaly, aj keby bol odhlaseny a hotovo hnila podlaha ??? vyrobis NP , blatnik vymenis NP, capy - spotrebak, synchron v prevodovke, mno to je problem ale iba ciastocny vzdy je moznost ineho 5q alebo len vymena samotnej vydlicky respektive synchronu, ale toto su chyby aby bolo auto naprosto dokonale a to nikdy ziadne nebude :-P