Stránka 22 z 23

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: pon úno 10, 2014 11:13
od Majo
spracovanie 1*, vysledny image tak za 2 ale s prihliadnutim na pouzite komponenty a funkcnost by som kludne udelil 1tku :lol:

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: pon úno 10, 2014 16:46
od Křečík Barbuška
Mě se to tedy po stránce estetické moc, vlastně vůbec nelíbí :-), ale muselo to dát zabrat, to jo. Řemeslné zpracování je moc pěkné.

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: sob úno 15, 2014 20:10
od luboš
Cory- U vypínačů musím vycházet z toho kčemu budou sloužit a co se dá koupit.
Vašátor-Já už jsem z toho"tuningu" vyrostl spoustu věcí bych znova nedělal (křídlo, podsvícení podvozku,parkovací asistent...). Vím o co mi jde a mám to promyšlené chci staré auto s původním motorem(vylepšeným) a moderní interiér. Dobudoucna přijde ještě nový středový panel pro autorádio s GPS aby to ladilo s palubkou. Na autě pracuju s tátou a oba se schodujeme natom že všechno se musí dělat do detailu ikdyž ty jsou nejnáročnější. Lakýrníka z Polničky neznám, když se bude někdo chtít pokochat nejní problém :)
Yellow01-U otáčkoměru je palubní pc spotřeba, venkovní teplota... ovládá se těmi červenými spínači nalevo. U tachometru se zobrazují Km. A pak tam jsou kontrolky některé jsem musel vyřadit třeba hladina chladící kapaliny opotřebení destiček...

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: čtv čer 05, 2014 20:00
od luboš
.... a je to! :twisted: , jezdí to dobře :)

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: pát čer 06, 2014 11:20
od Panthymaeus (Honza)
A teď na STK :D

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: čtv čer 12, 2014 06:35
od Pája
K mé spokojenosti chybí už jen graf z výkonové brzdy, ale i tak klobouk dolů před tolika hodinami hezky provedené práce.

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: čtv čer 12, 2014 15:37
od last.degen
Prace na motoru a technice obecne fakt mazec :) dat tam jinej motor umi kazdej, ale tohle je jina liga... co se tyce vzhledu tak to je absolutne mimo muj vkus,takze nehodnotim. Ale zpracovani je taky skvely a volant z malucha velice potesil :)

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: pát čer 20, 2014 18:58
od luboš
Technickou mam.
Graf z brzdy bude asi příští rok.
Oto mi právě jde o puvodní motor.

Musím to pořádně zajet měl jsem problém s čidlem polohy vačky snat uz je to ok. Nato že byl motor v nouzovém režimu to jelo dobře a spotřeba 10l dle palubního pc na ten styl jízdy paráda :D Tohle vstřikování z oktávky si s motorem rozumí líp jak to z feldy, rj je víc adaptivní .

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: pon črc 07, 2014 07:57
od Majo
A chipnut sa Ti to nakoniec nepodarilo?
A jak si vyriesil vackovy snimac? Cez rozdelovac?

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: pon črc 07, 2014 19:42
od luboš
Pokud myslíš chipnout RJ z felicie tak ne nepodařilo je to nějakej problematickej krám nemohl sem najít mapu paliva.
Chipovat to co mám tet zatím nemá smysl, motor šlape daleko líp jak s tou feldou volnoběh přechodové stvy a tak... je to dané tím že tahle jednotka je daleko víc adaptivní učí se s motorem pracovat.
Ano vačkový snímač je přes rozdělovač montáž bezproblému.

Po sezóně dám do nádrže plovák z octávky protože mi nefachčí palivoměr a musím to měřit jak u trabata :D
Svařím novej vejfuk 50mm a dám větší turbo :evil: stávající je do 120Hp přetlak jsem nastavil na 0,4bar.
:wink: Jede to dobře

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: úte črc 08, 2014 09:44
od Marek
Přetlak 0,4 Bar? To je tak nějak trochu málo, ne? Při standardním stupni komprese a robustnosti kliky je klidně možné plnit dvojnásobkem. Já mám "jenom" 81kW a plním v sérii tlakem 1,2 Bar.

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: úte črc 08, 2014 18:10
od luboš
TDI které je na to stavěné je jedna věc a žigulí benzín je věc druhá. Motor ze kterého mám vstřikování je 1.8L přetlak 0,5-0,6Bar (podle papíru) a 110kW/150 koní. Jak sem psal musím dát větší turbo a v vejfuk.

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: úte bře 10, 2015 20:50
od luboš
Jak jsem řekl tak se stalo http://lubos202.rajce.idnes.cz/Turbo_a_Vstrikovani/
Turbo je z motoru volkswagen 1.8T stejně jako vstřikování, vyfuk je 50mm.
(na svaření výfuku jsem použil svářečku vlastní konstrukce http://lubos202.rajce.idnes.cz/Svarecka_CO2/ :D)
I s tím menším turbem to jezdilo moc dobře najel sem 1000km, jediný problém byl při cestě z Jedovnice. Došel benzín :D naštěstí se to stalo 100m od pumpy. Nefungoval palivoměr uže je to opravené.

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: stř bře 11, 2015 09:28
od dvk
Pěkná práce :thumbleft: Máš nějakou fintu na výrobu těch přírub ? Odvrat nahrubo a co dál ? To brousíš ručně pilníkem ? Taky jsem to totiž řešil a vnitřky jsem pak zkoušel na přesno obrousit brusnýma kamenama na trnu ve sloupovce, ale práce dost hrozná a výsledek nic moc.

Svářečka ve mě evokuje přenosné chlazení na pivo :D Obdivuju, že se někdo do něčeho takového ještě dneska pustí, klobouk dolů.

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: stř bře 11, 2015 09:59
od Yellow01
Já jsem si příruby na výfuk dělal taky. Středovou díru jsem nechal vytočit na soustruhu, díry na šrouby vyvrtal ručně a plechy kolem ořezal a dobrousil flexou.