Stránka 22 z 23
Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: pon úno 10, 2014 11:13
od Majo
spracovanie 1*, vysledny image tak za 2 ale s prihliadnutim na pouzite komponenty a funkcnost by som kludne udelil 1tku

Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: pon úno 10, 2014 16:46
od Křečík Barbuška
Mě se to tedy po stránce estetické moc, vlastně vůbec nelíbí

, ale muselo to dát zabrat, to jo. Řemeslné zpracování je moc pěkné.
Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: sob úno 15, 2014 20:10
od luboš
Cory- U vypínačů musím vycházet z toho kčemu budou sloužit a co se dá koupit.
Vašátor-Já už jsem z toho"tuningu" vyrostl spoustu věcí bych znova nedělal (křídlo, podsvícení podvozku,parkovací asistent...). Vím o co mi jde a mám to promyšlené chci staré auto s původním motorem(vylepšeným) a moderní interiér. Dobudoucna přijde ještě nový středový panel pro autorádio s GPS aby to ladilo s palubkou. Na autě pracuju s tátou a oba se schodujeme natom že všechno se musí dělat do detailu ikdyž ty jsou nejnáročnější. Lakýrníka z Polničky neznám, když se bude někdo chtít pokochat nejní problém

Yellow01-U otáčkoměru je palubní pc spotřeba, venkovní teplota... ovládá se těmi červenými spínači nalevo. U tachometru se zobrazují Km. A pak tam jsou kontrolky některé jsem musel vyřadit třeba hladina chladící kapaliny opotřebení destiček...
Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: čtv čer 05, 2014 20:00
od luboš
.... a je to!

, jezdí to dobře

Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: pát čer 06, 2014 11:20
od Panthymaeus (Honza)
A teď na STK

Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: čtv čer 12, 2014 06:35
od Pája
K mé spokojenosti chybí už jen graf z výkonové brzdy, ale i tak klobouk dolů před tolika hodinami hezky provedené práce.
Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: čtv čer 12, 2014 15:37
od last.degen
Prace na motoru a technice obecne fakt mazec

dat tam jinej motor umi kazdej, ale tohle je jina liga... co se tyce vzhledu tak to je absolutne mimo muj vkus,takze nehodnotim. Ale zpracovani je taky skvely a volant z malucha velice potesil

Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: pát čer 20, 2014 18:58
od luboš
Technickou mam.
Graf z brzdy bude asi příští rok.
Oto mi právě jde o puvodní motor.
Musím to pořádně zajet měl jsem problém s čidlem polohy vačky snat uz je to ok. Nato že byl motor v nouzovém režimu to jelo dobře a spotřeba 10l dle palubního pc na ten styl jízdy paráda

Tohle vstřikování z oktávky si s motorem rozumí líp jak to z feldy, rj je víc adaptivní .
Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: pon črc 07, 2014 07:57
od Majo
A chipnut sa Ti to nakoniec nepodarilo?
A jak si vyriesil vackovy snimac? Cez rozdelovac?
Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: pon črc 07, 2014 19:42
od luboš
Pokud myslíš chipnout RJ z felicie tak ne nepodařilo je to nějakej problematickej krám nemohl sem najít mapu paliva.
Chipovat to co mám tet zatím nemá smysl, motor šlape daleko líp jak s tou feldou volnoběh přechodové stvy a tak... je to dané tím že tahle jednotka je daleko víc adaptivní učí se s motorem pracovat.
Ano vačkový snímač je přes rozdělovač montáž bezproblému.
Po sezóně dám do nádrže plovák z octávky protože mi nefachčí palivoměr a musím to měřit jak u trabata

Svařím novej vejfuk 50mm a dám větší turbo

stávající je do 120Hp přetlak jsem nastavil na 0,4bar.

Jede to dobře
Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: úte črc 08, 2014 09:44
od Marek
Přetlak 0,4 Bar? To je tak nějak trochu málo, ne? Při standardním stupni komprese a robustnosti kliky je klidně možné plnit dvojnásobkem. Já mám "jenom" 81kW a plním v sérii tlakem 1,2 Bar.
Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: úte črc 08, 2014 18:10
od luboš
TDI které je na to stavěné je jedna věc a žigulí benzín je věc druhá. Motor ze kterého mám vstřikování je 1.8L přetlak 0,5-0,6Bar (podle papíru) a 110kW/150 koní. Jak sem psal musím dát větší turbo a v vejfuk.
Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: úte bře 10, 2015 20:50
od luboš
Jak jsem řekl tak se stalo
http://lubos202.rajce.idnes.cz/Turbo_a_Vstrikovani/
Turbo je z motoru volkswagen 1.8T stejně jako vstřikování, vyfuk je 50mm.
(na svaření výfuku jsem použil svářečku vlastní konstrukce
http://lubos202.rajce.idnes.cz/Svarecka_CO2/ 
)
I s tím menším turbem to jezdilo moc dobře najel sem 1000km, jediný problém byl při cestě z Jedovnice. Došel benzín

naštěstí se to stalo 100m od pumpy. Nefungoval palivoměr uže je to opravené.
Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: stř bře 11, 2015 09:28
od dvk
Pěkná práce

Máš nějakou fintu na výrobu těch přírub ? Odvrat nahrubo a co dál ? To brousíš ručně pilníkem ? Taky jsem to totiž řešil a vnitřky jsem pak zkoušel na přesno obrousit brusnýma kamenama na trnu ve sloupovce, ale práce dost hrozná a výsledek nic moc.
Svářečka ve mě evokuje přenosné chlazení na pivo

Obdivuju, že se někdo do něčeho takového ještě dneska pustí, klobouk dolů.
Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: stř bře 11, 2015 09:59
od Yellow01
Já jsem si příruby na výfuk dělal taky. Středovou díru jsem nechal vytočit na soustruhu, díry na šrouby vyvrtal ručně a plechy kolem ořezal a dobrousil flexou.