Stránka 21 z 37
Napsal: ned říj 24, 2010 16:24
od Michal Novosad
Tak furt lepší zavařit trubku, než kupovat novou pumpu
Moje lada má necelejch 37 tisíc, takže jsem se divil, že by byla pumpa už v háji
Napsal: ned říj 24, 2010 16:30
od MartasBrno
Na vlastní kůži jsem zažil ladu, která měla pumpu v háji za 26 000km...
nic není nemožné.
Napsal: ned říj 24, 2010 16:32
od plavec
Michal Novosad píše:Moje lada má necelejch 37 tisíc,
No ještě k tomu.
Ty snad žijou na jiný planetě a myslej si že si z toho tady sednem na zadek
Napsal: ned říj 24, 2010 16:40
od zelvotron
No že odejde pumpa po 40 tkm se stát může (a stalo), prostě zmetek, ale udělat trubku tak aby za chvíli prorezla to chce vážně talent
Napsal: ned říj 24, 2010 16:53
od plavec
zelvotron píše: ale udělat trubku tak aby za chvíli prorezla to chce vážně talent
Ale tak ono to platí asi u všech dílů co jsou na autě. Ale neříkejte mi že tam co tyhle auta a díly vyráběj, maj samý "umělce" , nebo jim tam nefunguje OŘJ ? Tohle pořád nechápu. Třeba nový hadice k chladiči.Člověk si koupí originál na Koněvce a ony sice pasujou, ale za rok jedna zpuchří. Jakto? Zvolili špatnou technologii, nebo to vyráběj podle hladiny alkoholu v krvi, nebo nefunguje žádná kontrola?
nejvyšší čas aby z tej továrny udělali stáčírnu na vodku.
Napsal: ned říj 24, 2010 17:09
od Saša
plavec píše:ony sice pasujou, ale za rok jedna zpuchří. Jakto? Zvolili špatnou technologii, nebo to vyráběj podle hladiny alkoholu v krvi, nebo nefunguje žádná kontrola?
Za vším jsou peníze . Dnes automobilky živí servis a né prodej aut - to už oficielně přiznali .
Ono se ví jak to udělat aby to vydrželo , ale "oni" to nechcou .
Napsal: ned říj 24, 2010 17:20
od plavec
Saša píše:Ono se ví jak to udělat aby to vydrželo , ale "oni" to nechcou .
Jasné, protože by přišli o kšeft na servisu. Jak nechutné. Zbývá jen dodat: "Vítejme v 21. století" Kde vítězí konzum nad rozumem.
Napsal: ned říj 24, 2010 19:03
od dmatej
plavec píše:Saša píše:Ono se ví jak to udělat aby to vydrželo , ale "oni" to nechcou .
Jasné, protože by přišli o kšeft na servisu. Jak nechutné. Zbývá jen dodat: "Vítejme v 21. století" Kde vítězí konzum nad rozumem.
No, ještě tak kdyby ty servisy aspoň za něco stály (zdaleka se netýká jen Lady).
Dneska mi otčím vyprávěl, jak jim v Německu u Citrona odešlo ložisko na levým předním kole. Autorizák chtěl 300 euro. Garážník 30 euro za ložisko a 25 za práci ... prej mu pak za odměnu přivezli becherovku
Zřejmě je to tam taky jako u nás ...
hlava v Brně
Napsal: úte říj 26, 2010 23:02
od plavec
S Markem jsmje dnes sundali hlavu (vedoucímu autoVazu) ....
Nee teď vážně: S Markem jsme sundali hlavu u modré . Těsnění pod hlavou bylo lehce zvedlý. NA těsnění pod sáním neshledávám víceméně nic. Zítra jede hlava k Pavlíčkovi .
Nové těsnění pod hlavou mi sehnal za pěknných 290 kč.
Na výměnu gufer se vůbec netváří, ale budu muset ještě sehnat gufero vačky a na druhý staně vačky, co je ten "O" kroužek, tan to teklo docela pěkně, proto je celej motor tak zamaštěnej. A těsnění pod termostat, to je taky v pytli.
EDIT: U Pavlíčka hlavu srovnali- byla křivá. Vzali 0,3 , prej je to hodně. Tak jestli to někdo dělal už přede mnou, tak bude průser. Vyměnili mnou dodaný gufera ventilů (stály mě 192 kč), natlakovali, neutíká. Otázka jak dlouho to mohli mít pod tlakem, když jsem jim hlavu dodal okolo 10 hodiny a ve čtvrt na dvě bylo hotovo. ZAbrousili ventily a 3 ventily mi poradili vyhodit do sběru. Totálně křivě sedlý ! Cena 1.000,- kč. Víc jsem ani u sebe neměl. Nepočítal jsem s tím že to udělají hned.
Těsnění pod sání a výfuk by mělo přijít v pátek, takže to stejně zůstane rozebraný asi ještě tejden.
Plyn vyřadíme z okruhu.
Napadlo mě, když teda jsou ty ventily v kopru, nemaj se s nima měnit i jejich sedla? Nebo je to zbytečný?
Napsal: stř říj 27, 2010 21:48
od radek mb
plavec píše:Nové těsnění pod hlavou mi sehnal za pěknných 290 kč
Já dneska volal na Mělník,zjistit ceny na všechny díly,co potřebuju na opravu motoru a tam mi paní řekla,že těsnění pod hlavu stojí 150 korun.Tak ti nevím...
Napsal: stř říj 27, 2010 22:01
od dmatej
Řekl bych docela luxusní cena. Jinak to natlakování bych předpokládal, že se to drží tak půl minutky minutku, to není balón, abys v tom držel tlak nějak obzvlášť dlouho. Hlavní je, aby to neprofouklo skrz, čili už během tlakování.
Nebo se pletu?
Napsal: čtv říj 28, 2010 01:02
od Hlavi
Kdyby něco , tak to můžeš zkusit prodat v bazaru
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... 11/8050402
Tohle dát do prodeje, to je síla
Napsal: čtv říj 28, 2010 07:35
od zelvotron
Zvlášť, když za tu cenu se prodávají pojízdný...
Ad těsnění pod hlavou, dejte si bacha aby mělo oplechovanej hlavní mazací kanál, protože to původní první co Plavec nechal měnit, tak nemělo a podle toho to dopadlo (na hradní střele).
Napsal: čtv říj 28, 2010 07:59
od plavec
Victor Renz je značka toho co sehnal Marek za těch 290kč - kanál je oplechovanej. To první o kterýým mluví Želvík, byla Ajusa. Dle servisu. Běžná značka, kterou nejčastějc dávaj. Oplechovanej kanál ovšem nemělo. Jestli to radkovo z mělníka za 150 bude originál, tak potěš koště. To vykajovali nožem a plíšky tam cpali kombinačkama. Pak to srovnali šmirglem, aby to vypadalo a šup to poslat do Evropy.
Oni to ještě neprodali? To sou volové. Tohle už jsem viděl snad někdy vloni na internetu na prodej. Za ty prachy se posrali. To by jeden zvracel
Napsal: čtv říj 28, 2010 21:38
od žež
Victor Renz je značka toho co sehnal Marek za těch 290kč
Mě stálo těsnění pod hlavu v bvt šlapanice asi 400kč. Na pohled kvalita nic moc
Těsnění Victor Renz jsem dával na astru 1,6. Kvalita hodně dobrá.
plavec: snad už ti to pojede