Stránka 21 z 70
Napsal: pon říj 27, 2008 19:55
od Marek89
NFS hrajem ale tam keď ťuknem do zvodidiel alebo do niečoho iného, tak v hre idem ďalej. V reále to už asi ťažko. S tým volantom je to tak, že ak mi zadok uletí doprava, tak aj volant doprava ?
Napsal: pon říj 27, 2008 20:05
od Hurikán
Marek89 píše: s tým volantom je to tak, že ak mi zadok uletí doprava, tak aj volant doprava ?
JJ.
Napsal: pon říj 27, 2008 20:05
od Puhi
Krásne to je vychytané v NFS Porsche starej, tam si nastavíš mäkkšie pneu do zadu a už to máš pretáčavé jak sviňa
Preto ju hrám, nové niesu až take namakane
Napsal: úte říj 28, 2008 01:07
od ger007
TI TO HRAVAS ???? ja tu hru nahanam po celom nete a nikde nic neuploadujes niekde cele cd
viem som narocny
Napsal: úte říj 28, 2008 09:46
od Saša
S volantem jak Ti radili ale další a jediná rada je najít "ideálně" rovnou travnatou plochu . Nebo počkat na sníh a velkou asfaltovou plochu . POZOR ! Ať tam nejsou patníky a jinné překážky . Hrozí totiž vážné poškození obyčejně zadní nápravy nebo karosérie při nárazu .
Zjištění jak se to či ono auto chová ve smyku (nebo kritické situaci) považuji skoro za nutnost , která zachraňuje životy .
Nesnaž se zprvu "vyvolat" smyk rychlým nájezdem do zatáčky ! Jeď pomaleji aby auto bylo schopno zatáčkou projet zcela normálně ale na výjezdu trochu zatáčku "utáhni" jen takový náznak volantem (do stejné strany co je zatáčka) a trochu přidej plyn a zadní část auta dostane smyk pak volantem kam zadek a další je na tvé reakci .
Věřím že v tom nalezneš zábavu a získáš tím jistotu v řízení . Já se tím bavím i po 23 letech . Hlavně mám obavy z velké většiny lidí ktěří říkají "sněží ono to klouže a já se bojím že dostanu smyk" Takoví řidiči jsou potencionální "kulky" v "bitvě" zvané silniční provoz .
Při smyku nebrzdi , ale to zjistíš .
Napsal: úte říj 28, 2008 09:51
od Jelen
Při smyku je ještě dobrý vyšlápnout spojku, aby motor neměl záběr na kola. Taky jsem se bavil smykem, na opuštěné silnici bez škarp jsme to vždycky rozehnali tak na 80 a pak jsem trhl volantem a vzal za ručku, Kolikrát jsme udělali až čtyři otočky kolem osy. Teď se docela divim, že jsme většinou zůstali na silnici a nikomu se nic nestalo...
Napsal: úte říj 28, 2008 19:29
od Puhi
Jelen píše:Při smyku je ještě dobrý vyšlápnout spojku
Neviem prečo ale toto sa mi nezdá, jednoducho ak sa pri šmyku hráš s plynom môžeš to ovládať, ak kolesá nemajú záber, ideš...
ger007 píše:TI TO HRAVAS ???? ja tu hru nahanam po celom nete a nikde nic neuploadujes niekde cele cd
Jasne, napiš mi na icq a pošlem ti torent
Napsal: úte říj 28, 2008 19:41
od Cory
Puhi píše:ak sa pri šmyku hráš s plynom môžeš to ovládať, ak kolesá nemajú záber, ideš...
to je pravda, len ide o to, ci chces ist driftom alebo sa chces vyrovnat...
Napsal: úte říj 28, 2008 20:00
od Puhi
jasne, ak chceš aby ti auto išlo kam chceš, stačí pusitiť plyn... veď pamätáš na ten nepodarený výjazd od tesca skoro na obrubník čo?
Napsal: úte říj 28, 2008 20:44
od Saša
"Vyšlapávání" spojky se u aut s klasickým (motor vepředu a pohon zadních kol) moc nepoužívá , i když někdy stačí k vyřešení situace .
Je to ovšem nutnost při všech "předohrabech" Po vyšlápnutí spojky kola nebrzdí ani netáhnou a tudíš mají největší přilnavost k vozovce . Je to "poslední" záchraná když dostanete smyk na přední kola předohrabu . Brždění nebo přidání plynu končí vždy stejně a to jízdou jen rovně bez možnosti zatočit .
Napsal: úte říj 28, 2008 22:46
od Maysner
Saša píše:Brždění nebo přidání plynu končí vždy stejně a to jízdou jen rovně bez možnosti zatočit .
u feldy se mi podarilo projet na snehu rizenym smykem zatacku. kdyz jsem do ni najizdel zatah jsem rucku at se to utrhne a pak trocha plynu a volantem to korigovat. to bylo lonsky blbnuti na nove postavenym parkovisti. doufam ze letos tam moc aut zas stavat nebude
kazdopadne si to chce vyzkouset. ne jen jednou ale tak proste nekdy kdyz je nalada si jit zablbnout, vyzkouset.
Napsal: stř říj 29, 2008 10:38
od Saša
Maysner píše:kdyz jsem do ni najizdel zatah jsem rucku at se to utrhne a pak trocha plynu a volantem to korigovat.
To už je ale z "vyšší" pilotáže a s tím musíš počítat už před zatáčkou .
Obvykle se řeší "náhlá" situace .
Napsal: pát říj 31, 2008 23:43
od Laďuša
Tak jsem prolejzal téma o Prioře a nalez jsem tam příspěvky, který se zpětně jeví jako docela zajímavý...
Z
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... torder=asc
Diskuze o deformačních zónach Kaliny a Orecha
Majo píše:Laďuša píše:věz, že bude lepší, naž na tvým Orechovi
na Orecha mi nesahaj, tam som si deformacnu zonu robil sam
.....
Tak aspoň, že jsi si ty zóny spravil pořádně...
Napsal: ned lis 02, 2008 06:39
od Michal Pokorný
Tak jstejně jako ve vlacích se objevilo toto
i já něco mám.
Nikoho do ničeho nenutím, konejte dle svého uvážení
Nejdříve se podívejte sem:
http://www.ticha.sk/otichej.htm
A potom můžete přejít sem:
http://www.ekoforum.sk/peticia/chemia/
A je na to už jen dnešek.
A zde jeden pořad ČT věnující se této problematice
http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/11 ... 17:25.html
Napsal: pon lis 03, 2008 19:04
od Hurikán
Pokračování z:
Jura Baran, suhlasím, až na toto:
Jura Baran píše:(koncepce motor vpředu a náhon dozadu je ze své podstaty výrobně levnější
Právěže koncepce předního náhonu je podstatně levnější a jednodušší řešení. Proč si myslíš, že na něj přešli skro všichni výrobci. Určitě ne pro jeho "vysoké kvality", nýbrž pro jeho výrobní jednoduchost. Zadní náprava se dá udělat značně úsporně, netřeba drahého kardanu a tunelu pro něj, motor, převodovka a náprava tvoří jeden ucelený blok, který se jako kus zamontuje do kastle. Ale to už je OT.
zelvotron píše:Hurikán píše:Právěže koncepce předního náhonu je podstatně levnější a jednodušší řešení. Proč si myslíš, že na něj přešli skro všichni výrobci. Určitě ne pro jeho "vysoké kvality", nýbrž pro jeho výrobní jednoduchost. Zadní náprava se dá udělat značně úsporně, netřeba drahého kardanu a tunelu pro něj, motor, převodovka a náprava tvoří jeden ucelený blok, který se jako kus zamontuje do kastle. Ale to už je OT.
Souhlas, i když na druhou stranu schválně by mě zajímalo cenový porovnání 4ks stejnoběžných kuličkových kloubů vs. 2ks křížových kloubů + případně 1ks Hardy spojky...
No sice OT, ale začal s ním moderátor, tak postih snad nehrozí a kdyžtak si to přesune
JJ, moderátor si to přesune, když už s tím začal.
Jenže úspora v ceně výroby auta s předním náhonem se neodvíjí od cen kloubů/hardy spojek a pod. Úspora se vytváří menším počtem součástek náročných na vyvážení (kardan), jednodušší a rychlejší montáží, atd...