Stránka 21 z 117

Napsal: ned bře 23, 2008 20:10
od Marcel
Jelen píše:To mi povídej, vždycky zbyde kurvítko :-) a že jich na letadlech je :-D
a pak se nebojte sednout do letadla

Napsal: ned bře 30, 2008 14:08
od Atex
¨tak dneska sem tak nejak snizil jeste vice predek a konecne to je tak jak to ma byt, take sem tam dal radeji o 1cm kratsi poslozky, je to sice uzsi (jde to poznat) ale hlavne ze uz je to dole, co se tyce dorazu fakt nevim, jeste jsem na ne "asi" nenarazi pri testovaci jizde tak asi v poho :-)

Napsal: ned bře 30, 2008 17:53
od Ivo
To je dobře že si to ještě snížil, protože až příští týden nasadíme tu sníženou hlavu, tak motor bude lehčí a zas bys to měl moc vysoko :lol: .

Jsem věděl že ti to nedá spát.

Napsal: ned bře 30, 2008 19:54
od Saynerm
Atexi, nevim zda to tu uz nekde neni, ale nevsim sem si ze by to tu bylo naspany, odkud mas prosimte ty zasrerky? moc tomu slusi

Napsal: ned bře 30, 2008 21:14
od Maysner
nedrhnou ti ty kola o lemy?? na bratrovym sou nezkraceny pruziny, lemy vepredu sem zaklepal(pri toceni to byli milimetry a kdyz to snizim tak mi prijde ze to pri prudkym prujezdu zatackou proste bude drhnout. podlozky nemam zadny. kola maji ET 28 a v predni casti blatniku koukaj z lemu, v zadni sou lehounce zalezly

Napsal: ned bře 30, 2008 22:29
od Atex
Saynerm píše:Atexi, nevim zda to tu uz nekde neni, ale nevsim sem si ze by to tu bylo naspany, odkud mas prosimte ty zasrerky? moc tomu slusi
jo jo jsou fakt pekny, koupil sem je nekde normalne v mototechne, byly tam ty obycejne za 150 a tyhle za 450, sada predni a zadni (ty zadni jsou na chlup stejne akorat trochu protahlejsi nize).

Napsal: ned bře 30, 2008 22:33
od Atex
Maysner píše:nedrhnou ti ty kola o lemy?? na bratrovym sou nezkraceny pruziny, lemy vepredu sem zaklepal(pri toceni to byli milimetry a kdyz to snizim tak mi prijde ze to pri prudkym prujezdu zatackou proste bude drhnout. podlozky nemam zadny. kola maji ET 28 a v predni casti blatniku koukaj z lemu, v zadni sou lehounce zalezly
tyhle kola maj ET32, bylo to snizene predtim o 1,5 zavitu a v pohode, ted je to vlastne o dva, nevim jestli by to drelo, ani jsem to nezkousel, dal jsem tam hned centimetrove podlozky (predtim tam byly 22mm) a je to uplne v poho. Tak nejak jsem to prohnal a nic se nedeje, akorat vzadu je mensi problem, po snizeni se totiz cela zadni naprava posunula na jednu stranu, takze casem si budu muset udelat tu tyc jinou, o neco kratsi..

Napsal: pon bře 31, 2008 10:31
od Little Red Riding Hood
Atex píše:takze casem si budu muset udelat tu tyc jinou, o neco kratsi..
stavitelnou.. tak tak..

Napsal: pát dub 04, 2008 14:41
od Atex
jak muzou byt ty ventily tak zasvinene.. me snad ruky upadnou :-D ale uz mam 4 :-P

Napsal: pát dub 04, 2008 15:09
od Maysner
upnu do vrtacky a vrtacku pustim. a smirglem jezdim jen sem a tam :P

Napsal: pát dub 04, 2008 15:12
od Křečík Barbuška
Atex píše:jak muzou byt ty ventily tak zasvinene..
Zasviněné? To já měl daleko zasviněnější, tvoje jsou ještě hezké, píp.

Napsal: pát dub 04, 2008 15:31
od Marek89
Čistíte tie ventily alebo ich dávate nové ? Mne sa to zdá, že čistenie je zbytočné.

Napsal: pát dub 04, 2008 15:32
od Tommel
Pokuď staré jsou v pořadku, tak je zbytečné kupovat nové :|

Napsal: pát dub 04, 2008 15:40
od Atex
Maysner píše:upnu do vrtacky a vrtacku pustim. a smirglem jezdim jen sem a tam :P
toz to bych chtel videt :-D s jistotou ti muzu rict ze se smirklem s tim nehnes ;-)

Napsal: pát dub 04, 2008 15:41
od Křečík Barbuška
Zásadně staré, pokud ovšem nejsou poškozené. Momentálně mi v motoru fachčí hlava a ventily vyrobené před rokem 1976 a plná spokojenost.