Stránka 21 z 32

Re: Beruška

Napsal: ned lis 10, 2013 11:12
od dmatej
Aha, díky! Tak na to kouknu, co to mám :-)

Re: Beruška

Napsal: pát lis 15, 2013 19:08
od dmatej
Objednáno, tak snad dojde. 764 Kč, žádných 3000 Kč jako chtěl Ladakrám.
http://www.ebay.com/itm/130895615709?ss ... 1497.l2649

Mimochodem, pražský Ladakrám mě definitivně nasral, protože za zapalovací cívku chtěl 4 nebo dokonce 5000 Kč, zatímco české eshopy mají Bosch kolem 1200 Kč.

Prohlížel jsem si tam taky Grantu - žádné plastové podběhy, oproti Kalině pěkně ošizená levná verze, ovšem za vysokou "ladacenu". Pokud si pánové myslí, že ten krám tam udrží při životě, když budou nasazovat 400% marže, tak na to můžou zapomenout.

Re: Beruška

Napsal: pát lis 15, 2013 19:15
od vodis

Re: Beruška

Napsal: pát lis 15, 2013 19:59
od dmatej
No vidíš to, akorát to není snímač, jinak bych to možná i našel :-)
No co, obšťastním Němce :-)

Re: Beruška

Napsal: pát lis 15, 2013 20:10
od vodis
Ale to já jsem taky věděl jen díky tomu, že jsem to na lada-dily.cz už nakupoval na desítku. Tam z ničehož nic začaly otáčky na volnoběh pomalinku jít z 800 na 1500 a rychle spadly dolu. A pořád dokola...

Re: Beruška

Napsal: čtv lis 21, 2013 14:03
od dmatej
Další prohra, stále nestartuje. Asi zbývá ŘJ. Ale to to radši hodím ze skály ...
Zkusím ještě diagnostiku, jestli něco nepoví. Nemám tucha, co ještě může být tak špatně. Aj bych to hodil na krk do servisu, ale tam se stejně musí dojet, což jaksi nejde. A tahat se mi to nechce.

Přehodil jsem gumy na zimní, dobíjím baterku. A víc už nic. Nejspolehlivější dopravní prostředek je tu kolo a vlastní nohy.
Deziluze ...

Re: Beruška

Napsal: čtv lis 21, 2013 14:04
od Cory
A co tak nejaku normalnu origo diagnostiku, ako hrat sa s vlastnym programom? :D To vyzera byt na ten snimac kluky...Tuším, že pri vymene tesnenia si remenicu daval dole...je spravne? nie je strhnuty kolik?Je spravna vzdialenost cidla od remenice?

Re: Beruška

Napsal: čtv lis 21, 2013 15:04
od dmatej
Zapomeň na snímač kliky, ten je ok. Nový díl je přesně tuten:
http://s59.radikal.ru/i165/0908/d5/179bc02f3211.jpg

Co a jak ...
http://autoscaner.by/kody-oshibok/12-va ... togo-khoda

http://www.autolada.ru/viewtopic.php?p=3828890
.... a taky nefunguje.
Diagnostika předtím hlásila P1514, teď hlásí P1513. Znamená to zkrat na kostru a obvykle je to tímhle posraným předraženým klumpem. Ten nový byl od výroby otočený chybně o 1/3, nešel nasadit. Srovnal jsem to, ale při té příležitosti jsem viděl, jak úděsně je udělaný vnitřek. Je to ohromně náchylné na zkraty. Takže se jdu zesrat, zase to rozeberu, a popřemýšlím, jak ty drátky zaizolovat.

Jinak ta ŘJ má diagnostiku na tuhle součástku. Pokud to není v ní, je to v ŘJ - pochybuju, že by to bylo v drátech mezi ŘJ a IAC(PXX rusky, chcete-li). Jsem už silně nasranej, mimochodem, p. Nedbal říkal, že vadné ŘJ už měnil u dvou Kalin.

Spíš to vypadá ale na tu starou i novou součástku, protože signál tam jde (což vzápětí znova zkontroluju).

Re: Beruška

Napsal: čtv lis 21, 2013 16:16
od dmatej
Řegulátor je OK. Obě jeho cívky mají kolem 46Ohmů, vzorově. Nerad to zase říkám, ale tím pádem původní je taky ok.
Za chvíli si doma složím druhou Kalinu nebo desítku ...

Když otočím klíčkem a proměřím zástrčku, mezi A a B i mezi C a D je 12V, čili ŘJ napájí 12V obě cívky - to je normální? To by asi neměla, ne?

Jinak A a D je +12V, B a C jsou kostra (z řj).
B a C mají proti kostře podle měřáku 110 Ohmů
A a D mají proti +12V podle měřáku kolem 53 Ohmů.

Tak já nevim ... Má to takhle být?

Re: Beruška

Napsal: čtv lis 21, 2013 17:04
od JmJ
Promer draty, jestli nejsou nekde spojene/ukostrene. Je to sice trochu blba prace, ale lepsi jak sedet a dumat. Pokud kabely na obou stranach odpojis, tak nemis zjistit spojeni mezi jednim a jinymi kabely nebo kostrou. Aspon to predpokladam.

Re: Beruška

Napsal: čtv lis 21, 2013 17:12
od dmatej
Pravda. Ale to musím vyrvat ten blbej konektor z ŘJ ... no nic, zítra více hrubé síly! :-)

Re: Beruška

Napsal: čtv lis 21, 2013 17:16
od JmJ
Nevim presne, jak to je u kaliny, ale u 2110 je tam pojistna packa, ktera se odklopi a ktera myslim i odtlaci konektory od sebe. Sak uvidis.

Re: Beruška

Napsal: čtv lis 21, 2013 17:39
od dmatej
U ŘJ? Tady jsem žádnou neviděl, jen oranžové těsnění, jako bývá na jiných konektorech. Vytáhnout to nešlo, tak jsem toho nechal. Jen povytáhnout. Je to dost na těsno.

Re: Beruška

Napsal: čtv lis 21, 2013 17:45
od zelvotron
Přímo na konektoru, zajišťujě konektor proti vypadnutí, na kale to bude obdobný, musí tam být pojistka.

Re: Beruška

Napsal: čtv lis 21, 2013 19:08
od dmatej
Bavíme se o konektoru dole u ŘJ? Protože ten jen tak nevypadne ... ale beru na vědomí, podívám se z druhé strany ;)

A helemese ...
http://asonline.ru/remont/samostoyateln ... alina.html

A našel jsem další web, českej, kde nabízí opravy ŘJ za dlouhé peníze s 90% úspěšností. Obvyklé projevy se nápadně podobají mým a v seznamu aut mají hlavně VW. Nepoužívá náhodou VW taky Bosch? ... a odpověď zní ano, jen jinou verzi.
https://ecude.cz/lada/%C5%98%C3%ADd%C3% ... 02167.html

Že bych taky pro jistotu přestěhoval? ;)
http://ladakalinablog.ru/perenos-ebu-v- ... noe-mesto/

Mám málo starostí ... http://www.youtube.com/watch?v=cck372yJfp8
Když hlásí něco, co je blbost, cívka má napětí, ale nedává jiskru, ... to smrdí nějakým tranzistorem, diodou, ne?