Stránka 21 z 56
Napsal: ned led 11, 2009 21:51
od Kewint
originál je jenom jeden
Napsal: ned led 11, 2009 22:31
od Laďuša
Napsal: pon led 12, 2009 11:00
od Saša
Question : K čemu je dobrá "dečka" pro auto s El. větrákem a termostatem ?
Napsal: pon led 12, 2009 11:25
od čmelák
k hovnu, a vyzera to ako cigani
Napsal: pon led 12, 2009 20:58
od Nemo
Saša píše:Question : K čemu je dobrá "dečka" pro auto s El. větrákem a termostatem ?
Nešplechtá ti slaná břečka na chladič, čímž mu možná prodlouží život.
Napsal: pon led 12, 2009 21:00
od Křečík Barbuška
A též se tak nezasviní motorový prostor a je tam o trošku tepleji.
Napsal: pon led 12, 2009 21:00
od čmelák
Nemo píše:Saša píše:Question : K čemu je dobrá "dečka" pro auto s El. větrákem a termostatem ?
Nešplechtá ti slaná břečka na chladič, čímž mu možná prodlouží život.
to ano nezhrdzavie z vonku ale z vnutra
Napsal: pon led 12, 2009 21:07
od Nemo
čmelák píše:nezhrdzavie z vonku ale z vnutra
To umíme ošéfovat.
Napsal: pon led 12, 2009 23:21
od Little Red Riding Hood
hmm hmm.. dečku bych taky potřeboval, ani ne kvuli tomu co jste psali, ale kvůli tomu že mi přes ty nadechy v mace chvista všechno do motoroveho prostoru a na filtr.. budu muset zase maknout..
Napsal: čtv led 15, 2009 20:43
od dmatej
Pokud jedeš, dečká brání průtoku vzduchu přes chladič. Rychlejš zatopíš - naopak - i když větrák stojí a dečka tam není, proudí chladičem vzduch - chladí se voda.
Napsal: čtv led 15, 2009 22:23
od Nemo
Promiň, ale s funkčním termostatem to nehraje roli.
Napsal: čtv led 15, 2009 23:08
od Maysner
Nemo píše:Promiň, ale s funkčním termostatem to nehraje roli.
to si taky myslim. nemam s ohrivanim v teplotach co panovali minulej tyden problem. jediny kde se to zasekne je jakmile se otevre termostat, ale po chvilce to zas de nahoru. nesmim tedy pustit ventilator na druhou rychlost. to mi to nepusti dal ani o stupen. tvari se jako nahrada za tu nefunkcni saharu
po cca 10km co to mam do prace se voda pekne ohreje na 90° a olej na cca 50°
Napsal: pát led 16, 2009 09:38
od Majo
ta decka vypada strasne
s tou debatou co ste tu rozbehli nesuhlasim, ja vozim na kombiku pred chladicom teskoigelitku(schovanu vnutri za maskou). Termostat sice funguje ale je rozdiel ci je teplota motora stale 80 alebo 90-95.... Ja uprednostnujem tu vyssiu teplotu a tiez ze mi do motoroveho priestoru neprudi naporom ladovy vzduch. Okrem ineho to funguje aj na vyhrievanie vody v ostrekovacoch
Napsal: pát led 16, 2009 10:21
od čmelák
hovno je tam nemam nic a motor sa zohreje na 90° a tam je mozem ich 50 alebo 150 stale ma tu istu teplotu! podla mna je decka na dve veci ... a okrem ineho to vyzera strasne hnusne
Napsal: pát led 16, 2009 14:54
od peet2101
Já mám plastovou clonu za maskou není skoro vidět,
jedinou výhodu vidím v tom že motor nevychladne tak brzo, rychlejší zahřátí nepozoruju.