Stránka 21 z 342

Napsal: pát bře 28, 2008 12:17
od Stanley__001x
Když na 810 necháváš pořád automatiku, tak praskají hřídele převodovky jedna za druhou. Na manuál se musí řadit velmi citlivě jinak je problém tan samý. Ta převodovka se asi moc nepovedla. Teda alespoň co jsem slyšel od fírů a mechaniků.

Napsal: pon bře 31, 2008 05:47
od zdenda
Na 810 je to po.... už od motoru. Počítalo se, že se bude pohonné ústrojí měnit při klaždé velké opravě....
Dát motor a převodovku, kteří jsou stavěni na bus na koleje je trochu zhovadilost. Korunovaná tím, že 810 táhne i 2x 010!!!

Napsal: pon bře 31, 2008 14:39
od Laďuša
Celá 810 je zhovadilost...... :finga: :mrgreen:

Napsal: pon bře 31, 2008 14:49
od zdenda
Laďuša: je, jsou to snad původně maringotky do SSSR, jen někoho napadlo, že by je mohl posadit na koleje. Co z toho taky mohlo vzniknout.

No ty 4 výfuky budou- 2 motor a 2 topení, teď nevím, jestli to má bufíka, nebo ještě petry.

Napsal: úte dub 01, 2008 06:45
od Teepee
zdenda píše:jsou to snad původně maringotky do SSSR, jen někoho napadlo, že by je mohl posadit na koleje.
:?: :?: :?: To se mi nějak nezdá, nestranná a nezasvěcená úvaha mi napovídá, že 810ka ani trochu nepřipomíná maringotku. Navíc já mám "své snad" v tom, že je to prostě pokračovatel svých předchůdců, jak jsem vzápětí dohledal, Hurvínků M131. Viz: http://techmag.valka.cz/zel_p_810.htm
Nepřijde mi to jako, že se při vymýšlení pokračovatele někdo poohlédl po sortimentu "maringotek".
A ať je to technický zmetek jak chce (taky jsem slyšel různé historky), nasloužily se obdivuhodně a podle mého spolu s žabotlamy patří k legendám ČS osobní železniční dopravy.

Napsal: úte dub 01, 2008 22:14
od zdenda
no, 810 bych neřadil moc mezi legendy, tam se spíš dostaly, že jich bylo cca 600.
Ty maringotky mám od klegy z práce, buď je viděl, nebo to pochází z úst pracovníků Vagónky Sudénky.
Pro mne bude 810 kouzelná svým motorem a převodovkou:-)

Napsal: úte dub 01, 2008 22:24
od Hurikán
Podle mě 810 legendou JE. Už jen proto, že když se řekne motorák, tak v 80% případů si dotyčný představí 810. Toto je zkrátka fakt. O technických vlastnostech, konstrukci ani vzhledu to až tak není. Legendy jsou totiž různé. Mohou být technické, průkopnické, designové, apod. 810 je legendou služební.

Napsal: stř dub 02, 2008 12:36
od Laďuša
Eště, že nepatřim mezi těch 80%... :P Ovšem 831 jsou taky legendou služební.... přece jenom stroje z 50. let v pravidelným provozu... Např. 831.043 r.v. 1949 ;) Zajímavé při pomyšlení, že například na oslavě 130 let železnice Klatovy - Plzeň (2006) vedle sebe stály stroje 831.043 a 477.043... Papoušek jakožto zástupce moderní parní lokomotivy už cca 30 let nejezdí a motor, co je o 6 7 let starší, si vesele drandí i v jednadvacátém století. Kéž by osumsetjednatřicítky vydržely co nejdýl....

Napsal: stř dub 02, 2008 21:52
od Michal Pokorný
Laďuša píše:Ovšem 831
už jsem si myslel, že tě to přešlo
Laďuša píše:Kéž by osumsetjednatřicítky
ale kdepak

Jinak tedy nechcete jít někdo na nějakjou tu historicky-železniční brigádu ?
http://www.zmz.cz/Novinky/Brigada.htm

Napsal: stř dub 02, 2008 21:57
od zdenda
Laďuša- není nad 830 1., či 2 série.

A hádat se nebudem, každý máme své:-)

Napsal: čtv dub 03, 2008 07:55
od Teepee
Michal Pokorný píše:Jinak tedy nechcete jít někdo na nějakjou tu historicky-železniční brigádu ?
http://www.zmz.cz/Novinky/Brigada.htm
No mít to nějak dosažitelné tak mám o čem hodně přemýšlet, ale je fakt, že teď rodina a domek jsou asi důležitější a takovouhle věc si můžu zkusit až dětem bude fotřík překážet...

Napsal: čtv dub 03, 2008 11:46
od Laďuša
Michal Pokorný píše:
Laďuša píše:Ovšem 831
už jsem si myslel, že tě to přešlo
Laďuša píše:Kéž by osumsetjednatřicítky
ale kdepak

Jinak tedy nechcete jít někdo na nějakjou tu historicky-železniční brigádu ?
http://www.zmz.cz/Novinky/Brigada.htm

To bych tě přece neudělal :P

Hm, mít to za barákem, bylo by to zajímavý.... :mrgreen:

Ano, Zdendo, každý máme své... :P Ale prostě ta vysoká střecha je hezčí :lol: :lol: Už mlčim... :wink:

Napsal: čtv dub 03, 2008 21:54
od zdenda
Ale ta velká okna a zahrádka vepředu... :lol:

Napsal: pát dub 04, 2008 16:24
od Laďuša
zdenda píše:Ale ta velká okna a zahrádka vepředu...
No právě :D

Napsal: ned dub 06, 2008 20:11
od zdenda
hol 1. a 2. série jsou nej 8)

Jinak jsem se pýtal na ty maringotky a je to ze slov vedoucího oprav LD ČSD H.Brod. Původně to mělo být do sssr jako maringotka, pak někoho napadlo to dát na koleje a...