Stránka 21 z 80
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: čtv pro 07, 2017 20:26
od Georgius
Makar píše:Prehnané ceny a len 1,6l motor ...
No, vzhledem k tomu, že existovalo reálné riziko, že by si to lidé začali houfně kupovat se nelze divit. Přestřelit cenu je pravděpodobně nejjistější cestou, jak strýčky z Renaultu moc nenaštvat ... musím říct, že mne na tom nejvíc štve to, že pravděpodobně to celé řídí ten ***** Ptáček ...
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: pát pro 08, 2017 12:09
od Georgius
Tak - a máte to ložený,
tu máš čerte kropáč ! Takže místo 1.8 dostanete oturbenou 1300 ze Scénika, která bude splňovat E7.
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: pát pro 08, 2017 14:02
od valda1971
Georgius píše:Tak - a máte to ložený,
tu máš čerte kropáč ! Takže místo 1.8 dostanete oturbenou 1300 ze Scénika, která bude splňovat E7.
.....A SAKRYŠ....
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: pát pro 08, 2017 14:34
od Luděk Musil
valda1971 píše:.....A SAKRYŠ....
... A KURWA
Jestli nebude k sehnání "obyčejná" 1,6 nebo 1,8 ...
.
To abych tu Vestu koupil, dokud je bez turba a strčil ji do stodoly
. L.
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: pát pro 08, 2017 17:45
od valda1971
Luděk Musil píše:valda1971 píše:.....A SAKRYŠ....
... A KURWA
Jestli nebude k sehnání "obyčejná" 1,6 nebo 1,8 ...
.
To abych tu Vestu koupil, dokud je bez turba a strčil ji do stodoly
. L.
Ano Luďo - jsi přesnější
Já se držel pravidel fóra a chtěl jsem být slušný
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: pát pro 08, 2017 18:32
od vodis
Jak to čtu, tak tady asi budu za vyvrhele, ale s oběma turbo auty, kterými jezdím, není problém. A práci jiné, než turbínovozy nejsou a turba neodchází jak v nejmenších motorech 1,2TSI ve škodovkách, tak ani v největších K6S310DR ( viz video
https://www.youtube.com/watch?v=PQKPLCDsWv8 , kde čouhá nahoře v čase 0:10).
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: pát pro 08, 2017 19:52
od DJW
Verim ze atmosfera, klude aj 1.6 zostane este dlho. Na kratke zimne jazdy na studenom motore, ergo presuvanie po meste, je urcite lepsia a pri takom "velkom" najazde je spotreba lautr.
Neviem si predstavit, ako by sa mi podakovalo turbo, keby som s nim jazdil ako na desiatke.
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: pát pro 08, 2017 20:50
od stano112
DJW píše:Verim ze atmosfera, klude aj 1.6 zostane este dlho. Na kratke zimne jazdy na studenom motore, ergo presuvanie po meste, je urcite lepsia a pri takom "velkom" najazde je spotreba lautr.
Neviem si predstavit, ako by sa mi podakovalo turbo, keby som s nim jazdil ako na desiatke.
Určite máš pravdu,na presúvanie po meste to postačovať bude,len mám obavy,že Vesta SW zrovna nie je mestské autíčko
.Pozeral som na YT testy novinárov v ru...merali dynamické vlastnosti vozidla...no a bohužiaľ to prirovnali k Samare 1,3
.Ak to sem nezačnú voziť s 1,8 tak to bude bieda...keď do toho dajú oturbenú motorku,tak u mňa to auto nadobro pochovajú
.
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: pát pro 08, 2017 21:31
od afeno
Bläääää... Fakt neviem či sa smiať alebo plakať. Príde mi to, ako keby pochovanie tohto auta bol zámer...
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: pát pro 08, 2017 22:34
od grafi2
Jasne že je. Rus si nekúpi vysávač s vrtulkou ale radšej 1.8 ... V eú tieto motory vypĺňaju dieru ktorá vznikla nezmyselnými nariadeniami. Ale keďže je to auto z Ruska tak je nemysliteľné aby sa tu hojne predávalo.
Na margo oturbenych zdochliakov aj oktavia 1.0tsi chodí výborne akurát je otázka životnost ...
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: sob pro 09, 2017 06:39
od Cory
V dnesnej dobe je zivotnost auta nastavena na 100tis. To turbo to vydrzi. Odchadzaju ine diely, ktore su narocne na opravu. Turbo sa da vymenit kus za kus, preto jeho zavada nie je pre automobilku zaujimava z hladiska zivotnosti motora. Ale take zdeformovane ulozenie klukovky uz ano
treba si uvedomit, ze motor Vesty je konstrukcne z 80tych rokov. Je to proste fakt, a ze z toho vymackali E6 je maly zazrak. Kym nezmenia aspon geometriu spalovacieho priestoru,ci sposob plnenia alebo geometriu plnenia, nikam sa nepohnu
Edit: nikde v clanku nepisu, ze sa to tam de davat. Skor, len predpokladaju.
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: sob pro 09, 2017 08:02
od mirozv
Tuším som niekde čítal, že ten motor vyvíjali spolu s Mercedesom
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: sob pro 09, 2017 08:13
od afeno
mirozv píše:Tuším som niekde čítal, že ten motor vyvíjali spolu s Mercedesom
Ano, motor bol vyvíjany s Mercedesom, MOŽNO sa bude montovať (v silnejších verziách) aj do Mercedesu triedy A.
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: sob pro 09, 2017 13:14
od Peter6160
Lada Vesta SW debutovala v Nemecku, ale vývozy sú sporné.
Na mieste automobilovej výstave v Essene sa uskutočnila prvá európska prehliadka univerzálneho Lada West SW a jeho modifikácia Cross. Vesta sama pre Nemcov už nie je novinkou - predaj sedanov tu začal už na jar a až do októbra zahŕňal 422 áut. Na miestnom trhu je k dispozícii iba Vesta s motorom 1,6 (106 koní), verzia s "mechanikou" stojí od 12740 eur a "robot" - od 13 500 eur. Motor 1.8 v Európe nie je certifikovaný. Rovnaká sada jednotiek bude k dispozícii aj pre vozňové vozne, ktoré budú dodané miestnym predajcom na jar roku 2018.
Ako uvádza nemecké vydanie Focus, základné univerzálne Lada Vesta SW bude stáť zhruba od 15 tisíc eur, a SW Cross verzia - od 17 tisíc. Je to veľa! Pri súčasnej miere to je 1 milión 50 tisíc a 1 milión 190 tisíc rubľov, resp. Ak začiatok predaja AvtoVAZ s miestnym distribútorom neprehodnocuje ceny, auto čaká na zabudnutie. Koniec koncov, priamy konkurent pre päťdverový Vesta vozidla Dacia Logan MCV druhej generácie v Nemecku stojí od 7990 do 14.050 eur, a verzia so slušným vybavením a turbo motorom 90 konských síl môže trvať viac ako 11.300 eur. A za 15,990 eur je ponúkaný základný vagón Ford Focus.
Avšak budúcnosť značky Lada na európskom trhu je otázkou. Nový plán rozvoja skupiny Renault zvanej pohon budúcnosť, že Carlos Ghosn oznámil začiatkom októbra, tam je zaujímavý slide týkajúce sa umiestnenia značky. Podľa novej stratégie sú "rozpočtové" značky Dacia a Lada rovnaké práva a iba jeden z nich môže byť prítomný na každom trhu. Dacia v Európe už má silnú pozíciu a nikto ju neodstráni. Inými slovami, Lada sa môže čoskoro "pýtať" z Európy.
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: sob pro 09, 2017 13:17
od Peter6160
Zdravim posielam skopirovane prelozene prekladacom z ruskej stranky na vkontakte lada vesta cross
Za mna zle spravy ohladne ceny a motorizacie