Stránka 21 z 22

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: sob zář 27, 2025 20:25
od Cory
Na svojej 40kw MPi jazdim po dialnici v pohode 135 tacho. Problem je len vtedy, ked treba spomalit, tak to dlhsie trva rozbehnut. Pri 50kw verziach moze byt problem v pocite velkeho hluku, ona ta 50kw verzia ma kratsie prevody ako 40kw

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: úte zář 30, 2025 16:53
od valda1971
Žigulo-Škoda tuning :mrgreen: A nové rádio :) (nebylo žádné.)
P1200087.JPG

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: úte zář 30, 2025 20:50
od Roman 2105
Jé, tenhle odkládací panýlek jsem měl ve 2105 a byl super. Ve 2107 mi něco takového chybí 😉

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: stř říj 01, 2025 07:26
od Teepee
jj, je to legenda! Těžkej Pokondr https://www.youtube.com/watch?v=3S9wjbCVYdY
Takovej pomník ani Oktávka nemá :wink:

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: stř říj 01, 2025 08:29
od scot
A ke všemu má na ladafóru nejživější vlákno :) @valda, to rádio je dobové?

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: stř říj 01, 2025 09:31
od valda1971
scot píše: stř říj 01, 2025 08:29 A ke všemu má na ladafóru nejživější vlákno :) @valda, to rádio je dobové?
Ne, je fungl nové. Navitel za 499,-Kč. Pro mne dobré, že je na MicroSD + Flash. Ale dobové by mi nevadilo :)

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: čtv říj 02, 2025 13:54
od scot
Koukal jsem, jak jsou ta rádia dneska levná. Čistil jsem teď tátovi Blaupunkt Augsburg C30 a jak jsem ho měl na stole rozebrané, tak mi syn čelní panel shodil na zem a ten se rozpadl na prvočinitele. Myslel jsem, že ta tlačítka a pružinky co se z toho vysypaly všechny nenajdu, tak jsem si řekl, koupím nové. Tak jsme začal hledat a alíku jsou autorádia od 200Kč, z toho mi spadla čelist. Rádio jsem naposledy kupoval v devadesátkách. Otázkou je, jak to hraje, ale v Nivě je to asi jedno. Nakonec jsem všechny díly našel, takže zůstanu u starého. U těch nových je trochu problém vybrat aby nesvítily jako od kolotočů. To tvé vypadá docela decentně.

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: čtv říj 02, 2025 18:47
od valda1971
Jo, tohle rádio je decentní. Jen při prvotním zapojení se měnila dokola barva podsvícení tlačítek, ale pomocí návodu jsem si vybral to co mi vyhovovalo a je to OK. Dokonce by mohl jasněji svítit display, za jasného dne je blbě čitelný, ale to ani nepotřebuji :)

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: pát říj 03, 2025 01:32
od Viko
valda1971 píše: sob zář 27, 2025 16:23 Včera jsem ještě zjistil, že bez větráku to vůbec nefouká (tedy netopí), to mi připomíná 112. Cybí mi tam úložné prostory, tak jsem včera odhlučnil nepoužitý popelník a dnes vyzkoušel Carbox pro 2103 a jde tam :) Tak tam bude něco ze Žigulíka :D A také jsem vyzkoušel vnitřní zrcátko z Priory, půjde tam po zkrácení ocásků slunečních clon, tak jest.li to nevyřeším s tím lepeným blbcem, tak tam bude další věc z Lady :D
No bohužial neni to žigul a náporom to fakt kútiť nevie. A jak sa odhlučňuje popolník? :D Naplní sa vajglami? :D

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: pát říj 03, 2025 05:35
od JmJ
Ad ventilace - ja sem nikdy nemel cas si potvrdit ci vyvratit, jestli se ventilator opravdu pusti az v poloze "1" a tedy ze ta draha mezi 0 a 1 otvira jen klapku privodu vzduchu, jestli to nejakou ma.

Tedy ze poloha ovladace mezi 0 a 1 je regulace naporoveho vzduchu bez ventilatoru, byt ne v takove sile jako u zigula, ale treba na dalnici by to mohlo stacit.

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: pát říj 03, 2025 10:41
od valda1971
To Viko :"A jak sa odhlučňuje popolník?" - já je na na cigarety nepoužívám, ale mám tam klíče od garáží apod. Tak jsem ho vylepil filcovou samolepkou aby nechrastily. To samé jsem včera dělal s kastlíky ve dveřích a před spolujezdcem. Ten carbox je také odhlučněn :)

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: pát říj 03, 2025 22:26
od Cory
Su rozne typy kureni na Felciach, zalezi od toho ci ide o 1,3 alebo 1,6 ci 1,9. U 1,3 je to tak, ze v 0 je vypnuty ventilator a zavreta klapka. Klapka sa postupne otvara od 0 do I. Akonahle sa pohne ovladac z 0, zapina sa ventilator. Takze prietok vzduchu sa regulovat da, ale vzdy so zapnutym ventilatorom na prvu rychlost. V polohe 0 je prietok vzduchu kurenim nulovy.

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: sob říj 11, 2025 15:34
od valda1971
Tak s opením (větráním) už jsem kamarád :) Pomohl i návod a Cory má pravdu. Při poloze 0 je zavřená klapka a nejde tam nic, od půlky mezi 0 a symbolem větráku se klapka otevře a spustí se ventilátor. Bez něj to prostě nejde :(
Ve čtvrtek jsem s ní jel do Žatce, na 130km/h šla v pohodě ač jí to déle trvá. Pak už jsem toho musel nechat. Proti Žigulům-Ladě se musí často řadit.Je to takové veselé auto :D Myslím, že u mne to bude auto s největší spotřebou, když chci aby trochu jela, tak jí šlapu víc na plyn než u Priory i 2103.
Mamce se moc líbila (už je vyčištěná, nárazníky opravené) i na jízdu. Jen barva že by mohla být světlejší a s tím plně souhlasím :wink:
Co mi hlava nebere, jak se lidem "blbá" Felda líbí (kola každému :) ) Včera mne po letech zastavili policajti jen na kontrolu a první že mám krásné vymazlené auto :D Tak sme docela fajn pokecali :)
Jo, a už mi i svítí jeden klíč, ani jsem do včerejška nevěděl, že má :D

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: sob říj 11, 2025 18:45
od Cory
Nebude mat najvyssiu spotrebu. Ja bezne jazdim za 5,4 a minule 4,8 :shock:

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: sob říj 11, 2025 19:44
od JmJ
Ja tomu celkem nakladam i na okreskach a jezdim casto dalnice a jestli me pamet neklame, tak sem nekde kolem 7. Ale naprosto verim tomu, ze kdybych jezdit treba jen okresky a byl k tomu jen trochu setrnejsi, tak to bude jezdi za 6.

Kdyz sem jel naposled po danlici Cliem 1.4, tak sem neprozretelne prepl na ukazatel aktualni spotreby a ta byla na +- rovne dalnici ve 140 kmh temer 10 litru. Ono to taky ve 140 toci snad 4 500 rpm. Je pravda, ze to v te rychlosti docela hezky reaguje na plyn, ale zajimalo by me, jestli by se ten motor ve 160 nerozletel ;-)