Stránka 21 z 21
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Napsal: sob zář 27, 2025 20:25
od Cory
Na svojej 40kw MPi jazdim po dialnici v pohode 135 tacho. Problem je len vtedy, ked treba spomalit, tak to dlhsie trva rozbehnut. Pri 50kw verziach moze byt problem v pocite velkeho hluku, ona ta 50kw verzia ma kratsie prevody ako 40kw
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Napsal: úte zář 30, 2025 16:53
od valda1971
Žigulo-Škoda tuning

A nové rádio

(nebylo žádné.)
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Napsal: úte zář 30, 2025 20:50
od Roman 2105
Jé, tenhle odkládací panýlek jsem měl ve 2105 a byl super. Ve 2107 mi něco takového chybí

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Napsal: stř říj 01, 2025 07:26
od Teepee
jj, je to legenda! Těžkej Pokondr
https://www.youtube.com/watch?v=3S9wjbCVYdY
Takovej pomník ani Oktávka nemá

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Napsal: stř říj 01, 2025 08:29
od scot
A ke všemu má na ladafóru nejživější vlákno

@valda, to rádio je dobové?
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Napsal: stř říj 01, 2025 09:31
od valda1971
scot píše: stř říj 01, 2025 08:29
A ke všemu má na ladafóru nejživější vlákno

@valda, to rádio je dobové?
Ne, je fungl nové. Navitel za 499,-Kč. Pro mne dobré, že je na MicroSD + Flash. Ale dobové by mi nevadilo

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Napsal: čtv říj 02, 2025 13:54
od scot
Koukal jsem, jak jsou ta rádia dneska levná. Čistil jsem teď tátovi Blaupunkt Augsburg C30 a jak jsem ho měl na stole rozebrané, tak mi syn čelní panel shodil na zem a ten se rozpadl na prvočinitele. Myslel jsem, že ta tlačítka a pružinky co se z toho vysypaly všechny nenajdu, tak jsem si řekl, koupím nové. Tak jsme začal hledat a alíku jsou autorádia od 200Kč, z toho mi spadla čelist. Rádio jsem naposledy kupoval v devadesátkách. Otázkou je, jak to hraje, ale v Nivě je to asi jedno. Nakonec jsem všechny díly našel, takže zůstanu u starého. U těch nových je trochu problém vybrat aby nesvítily jako od kolotočů. To tvé vypadá docela decentně.
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Napsal: čtv říj 02, 2025 18:47
od valda1971
Jo, tohle rádio je decentní. Jen při prvotním zapojení se měnila dokola barva podsvícení tlačítek, ale pomocí návodu jsem si vybral to co mi vyhovovalo a je to OK. Dokonce by mohl jasněji svítit display, za jasného dne je blbě čitelný, ale to ani nepotřebuji

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Napsal: pát říj 03, 2025 01:32
od Viko
valda1971 píše: sob zář 27, 2025 16:23
Včera jsem ještě zjistil, že bez větráku to vůbec nefouká (tedy netopí), to mi připomíná 112. Cybí mi tam úložné prostory, tak jsem včera odhlučnil nepoužitý popelník a dnes vyzkoušel Carbox pro 2103 a jde tam

Tak tam bude něco ze Žigulíka

A také jsem vyzkoušel vnitřní zrcátko z Priory, půjde tam po zkrácení ocásků slunečních clon, tak jest.li to nevyřeším s tím lepeným blbcem, tak tam bude další věc z Lady
No bohužial neni to žigul a náporom to fakt kútiť nevie. A jak sa odhlučňuje popolník?

Naplní sa vajglami?

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Napsal: pát říj 03, 2025 05:35
od JmJ
Ad ventilace - ja sem nikdy nemel cas si potvrdit ci vyvratit, jestli se ventilator opravdu pusti az v poloze "1" a tedy ze ta draha mezi 0 a 1 otvira jen klapku privodu vzduchu, jestli to nejakou ma.
Tedy ze poloha ovladace mezi 0 a 1 je regulace naporoveho vzduchu bez ventilatoru, byt ne v takove sile jako u zigula, ale treba na dalnici by to mohlo stacit.
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Napsal: pát říj 03, 2025 10:41
od valda1971
To Viko :"A jak sa odhlučňuje popolník?" - já je na na cigarety nepoužívám, ale mám tam klíče od garáží apod. Tak jsem ho vylepil filcovou samolepkou aby nechrastily. To samé jsem včera dělal s kastlíky ve dveřích a před spolujezdcem. Ten carbox je také odhlučněn

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Napsal: pát říj 03, 2025 22:26
od Cory
Su rozne typy kureni na Felciach, zalezi od toho ci ide o 1,3 alebo 1,6 ci 1,9. U 1,3 je to tak, ze v 0 je vypnuty ventilator a zavreta klapka. Klapka sa postupne otvara od 0 do I. Akonahle sa pohne ovladac z 0, zapina sa ventilator. Takze prietok vzduchu sa regulovat da, ale vzdy so zapnutym ventilatorom na prvu rychlost. V polohe 0 je prietok vzduchu kurenim nulovy.