Stránka 21 z 21

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: sob zář 27, 2025 20:25
od Cory
Na svojej 40kw MPi jazdim po dialnici v pohode 135 tacho. Problem je len vtedy, ked treba spomalit, tak to dlhsie trva rozbehnut. Pri 50kw verziach moze byt problem v pocite velkeho hluku, ona ta 50kw verzia ma kratsie prevody ako 40kw

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: úte zář 30, 2025 16:53
od valda1971
Žigulo-Škoda tuning :mrgreen: A nové rádio :) (nebylo žádné.)
P1200087.JPG

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: úte zář 30, 2025 20:50
od Roman 2105
Jé, tenhle odkládací panýlek jsem měl ve 2105 a byl super. Ve 2107 mi něco takového chybí 😉

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: stř říj 01, 2025 07:26
od Teepee
jj, je to legenda! Těžkej Pokondr https://www.youtube.com/watch?v=3S9wjbCVYdY
Takovej pomník ani Oktávka nemá :wink:

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: stř říj 01, 2025 08:29
od scot
A ke všemu má na ladafóru nejživější vlákno :) @valda, to rádio je dobové?

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: stř říj 01, 2025 09:31
od valda1971
scot píše: stř říj 01, 2025 08:29 A ke všemu má na ladafóru nejživější vlákno :) @valda, to rádio je dobové?
Ne, je fungl nové. Navitel za 499,-Kč. Pro mne dobré, že je na MicroSD + Flash. Ale dobové by mi nevadilo :)

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: čtv říj 02, 2025 13:54
od scot
Koukal jsem, jak jsou ta rádia dneska levná. Čistil jsem teď tátovi Blaupunkt Augsburg C30 a jak jsem ho měl na stole rozebrané, tak mi syn čelní panel shodil na zem a ten se rozpadl na prvočinitele. Myslel jsem, že ta tlačítka a pružinky co se z toho vysypaly všechny nenajdu, tak jsem si řekl, koupím nové. Tak jsme začal hledat a alíku jsou autorádia od 200Kč, z toho mi spadla čelist. Rádio jsem naposledy kupoval v devadesátkách. Otázkou je, jak to hraje, ale v Nivě je to asi jedno. Nakonec jsem všechny díly našel, takže zůstanu u starého. U těch nových je trochu problém vybrat aby nesvítily jako od kolotočů. To tvé vypadá docela decentně.

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: čtv říj 02, 2025 18:47
od valda1971
Jo, tohle rádio je decentní. Jen při prvotním zapojení se měnila dokola barva podsvícení tlačítek, ale pomocí návodu jsem si vybral to co mi vyhovovalo a je to OK. Dokonce by mohl jasněji svítit display, za jasného dne je blbě čitelný, ale to ani nepotřebuji :)

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: pát říj 03, 2025 01:32
od Viko
valda1971 píše: sob zář 27, 2025 16:23 Včera jsem ještě zjistil, že bez větráku to vůbec nefouká (tedy netopí), to mi připomíná 112. Cybí mi tam úložné prostory, tak jsem včera odhlučnil nepoužitý popelník a dnes vyzkoušel Carbox pro 2103 a jde tam :) Tak tam bude něco ze Žigulíka :D A také jsem vyzkoušel vnitřní zrcátko z Priory, půjde tam po zkrácení ocásků slunečních clon, tak jest.li to nevyřeším s tím lepeným blbcem, tak tam bude další věc z Lady :D
No bohužial neni to žigul a náporom to fakt kútiť nevie. A jak sa odhlučňuje popolník? :D Naplní sa vajglami? :D

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: pát říj 03, 2025 05:35
od JmJ
Ad ventilace - ja sem nikdy nemel cas si potvrdit ci vyvratit, jestli se ventilator opravdu pusti az v poloze "1" a tedy ze ta draha mezi 0 a 1 otvira jen klapku privodu vzduchu, jestli to nejakou ma.

Tedy ze poloha ovladace mezi 0 a 1 je regulace naporoveho vzduchu bez ventilatoru, byt ne v takove sile jako u zigula, ale treba na dalnici by to mohlo stacit.

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: pát říj 03, 2025 10:41
od valda1971
To Viko :"A jak sa odhlučňuje popolník?" - já je na na cigarety nepoužívám, ale mám tam klíče od garáží apod. Tak jsem ho vylepil filcovou samolepkou aby nechrastily. To samé jsem včera dělal s kastlíky ve dveřích a před spolujezdcem. Ten carbox je také odhlučněn :)

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

Napsal: pát říj 03, 2025 22:26
od Cory
Su rozne typy kureni na Felciach, zalezi od toho ci ide o 1,3 alebo 1,6 ci 1,9. U 1,3 je to tak, ze v 0 je vypnuty ventilator a zavreta klapka. Klapka sa postupne otvara od 0 do I. Akonahle sa pohne ovladac z 0, zapina sa ventilator. Takze prietok vzduchu sa regulovat da, ale vzdy so zapnutym ventilatorom na prvu rychlost. V polohe 0 je prietok vzduchu kurenim nulovy.