Stránka 21 z 122
Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺
Napsal: pon kvě 26, 2014 17:16
od JmJ
S tim dalkovym odemykanim to mas stejne jedno. Priora jde odemknout klici od samary

Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺
Napsal: pon kvě 26, 2014 18:08
od Cory
To ano, ale nenastartujes, kym neodomknes DO.
Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺
Napsal: pon kvě 26, 2014 21:51
od valda1971
JmJ píše:S tim dalkovym odemykanim to mas stejne jedno. Priora jde odemknout klici od samary

A už jsi to v praxi skusil ?
Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺
Napsal: úte kvě 27, 2014 05:22
od JmJ
valda1971 píše:JmJ píše:S tim dalkovym odemykanim to mas stejne jedno. Priora jde odemknout klici od samary

A už jsi to v praxi skusil ?
Ano. Na sraze si jeden nemec zabouchl klice v kufru priory. Po 15 min dosla nejaka pani s klici od samary a ejhle, kufr se otevrel
Nedelal bych z toho nejake drama, ale stejne je proste skoda, ze pro novy model neudelali o chlup jiny typ klice. Takhle to vypada, ze od samary, pres desitku po prioru je stejny typ klice.
Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺
Napsal: úte kvě 27, 2014 06:45
od Laďuša
Dokonalé netřeba měniti.
Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺
Napsal: úte kvě 27, 2014 07:26
od Raduz
Jistě proč jiný? Unifikovaný ND na více typů.
Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺
Napsal: čtv kvě 29, 2014 21:31
od valda1971
Včera moje 2101 a Moskviče 427 a 2140 učinily zdárně přesun 770km do Švýcarska, městečka Suhr. S vyjímkou jednoho defektu bez jediné závady, tak autí dostala pochvalu

Ta cesta probíhala vesměs po dálnicích, dnes naopak po okreskách Švýcarska nacouráno 291km, maximální povolená rychlost 80, ale většinou 50/60 a stejně silničky, že by se moc uhánět nedalo

Párkrát jsme i zabloudili do "akýchsi chotárů"

, no byl to výlet a člověk se prostě kochal. I vyšplhání do Alp na dvoječku autí zvládla "zajedna", prostě zatím pouze pozitiva

Jsem z výletu nadšen a taktéž místní lidé jsou nadšení z našich aut, chodci, cyklisté, motoristé - samé úsměvy, mávání, párkrát umožněn plynulý průjezd celé trojice třeba na kruhákách.
Viděl jsem tu jednu Nivku, ale "SPZ" jsem neviděl.
Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺
Napsal: pát kvě 30, 2014 08:46
od Luděk Musil
Hele Valdo - trošičku Ti odbočím z tématu, ale celkem mě to zajímá (jako první auto v rodině jsme měli 408 "čtyřvoko").
Mohl by jsi dát víc detailních fotek toho kombajna? Zepředu, zezadu, motor, palubní štít, "kufr" ... ?
Nebo ten vůz představit v sekci Jiná auta / Volné klábosení. Díky. L.
Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺
Napsal: pát kvě 30, 2014 16:57
od valda1971
Dnes jsme před výletem zajeli ke kamarádovi ubytovatele do Renault prodejny/servisu představit naše autí. Vylezli všichni zaměstnanci, zájem byl veliký

To jen zvenčí, já pak otevřel motor a klucí od aut byli "u vytržení"

Vysvětlit rozdíl mezi Fiat 124 - Žiguli, skoro mi to tam rozebrali

O Moskviče byl zájem také velký, ale to je auto zde naprosto neznámé. Jak to stálo otevřené a obklopené budilo to o to větší zájem kolemjedoucích a kolemjdoucích, ke mně se nakonec nachomýtl jakýsi Slovák - překvápko

A že to tady ještě neviděl, ale zná to z domoviny.
Potom jsme vyrazili na kratší výlet (102km) za jezery, v Meister Schwagen si dali kafe, poté jsme udělali další zastávku v pěkném městě Sempach.
Luďku - dnes dávám fotky, kde je kombál 427 vidět zepředu, je to "odrůda" od sedana 412, tedy asi Tě zklamu - ne od 408. Jinak nevidím problém fotky motoru a interiéru udělat

On totiž zadek byl stejný až po 2137, což je kombál od 2140 (salbší byl 2138)
Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺
Napsal: pát kvě 30, 2014 17:55
od Jiří Proček
A co by dělali kdyby viděli můj motor???????Jinak tiše závidím miluji Švýcarsko ach-jo

jinak jste všichni borci!!!!!
Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺
Napsal: pát kvě 30, 2014 20:05
od Roman 2105
Jó Láďa, ten se vyzná

. Jen ještě doplním, že kombíková odrůda

od Moskviče 408 je Moskvič 426.
Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺
Napsal: pát kvě 30, 2014 20:18
od Roman 2105
Luděk Musil píše:Hele Valdo - trošičku Ti odbočím z tématu, ale celkem mě to zajímá (jako první auto v rodině jsme měli 408 "čtyřvoko").
Mohl by jsi dát víc detailních fotek toho kombajna? Zepředu, zezadu, motor, palubní štít, "kufr" ... ?
Nebo ten vůz představit v sekci Jiná auta / Volné klábosení. Díky. L.
Čtyřoko mělo ještě řazení pod volantem, ruční brzdu tzv. "deštník"

, plechovou palubku a přístrojovku sdruženou pod jedním sklem. U novějších typů se nejprve přestěhovala řadící páka na podlahu, změnila se palubní deska, ruční brzda šla časem také na podlahu a změnila se přístrojovka na 3 kulaté budíky atd...
Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺
Napsal: pát kvě 30, 2014 22:14
od Laďuša
Paráda!

Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺
Napsal: sob kvě 31, 2014 10:46
od JmJ
pekny vylet

zavidim

Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺
Napsal: sob kvě 31, 2014 21:29
od valda1971
Dnes poslední den pobytu jsme se trošku roztrhli, 3/4 chtěli po nákupech

1/4 měla strach jet bez znalce místních poměrů poznávat krajiny, tak zbyla moje 1/4, která dle ráno připraveného itineráře vyrazila sólo do historického města Thurn, zaparkování v park-domě nebyl problém, trochu jsem pak tápal, jak se osud dostat

Ale vydedukoval jsem to správně, odtud vyrazil zadní cestou kolem Thurnského jezera, dělal jsem si zastávky dle sebe, nafotil krásné scenérie a tímto stylem jsem pokračoval dál kolem dalšího jezera přes PASS (výškový rekord jsem nepřekonal

), názvy budou pak v již rozepsaném článku. Nelituji sólo výletu, viděl jsem hodně, autí dnešních 275km opět zvládlo na výbornou

I sólo bylo středem zájmu, jedni dánové, kteří se za mnou "plazili" na PASS dokonce zastavili, když tedy nejdřív já a zajímali se jen o auto, pak pokračovali. Jinde jsem byl zas žádán, jest-li se u Žigulíka smějí vyfotit

Tak já se zajímal o krajinu atd., okolí zas o auto.
Zítra s přestávkou u nějakých vodopádů již přesun domů a již po dnešku vím, že 2101 má za tento rok najeto víc jak Priora
